Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Ble helt stille fra den forretningspartneren som forsvarte de med nebb og klør her inne tidligere 🤔🙄

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stargaze skrev (5 timer siden):

Pers Hotel forrige helg, Hankø Fjordhotel i dag

Håper virkelig ikke at dette er spons, for da kan disse 2 stedene umulig ha fulgt med i timene når herr og fru paprika var pensum 🤣

Og dersom det ikke var spons, hvordan har de råd til dette, brukt av barnetrygda pluss pengene de får inn på Ministjerner for varer de ikke sender?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (44 minutter siden):

Håper virkelig ikke at dette er spons, for da kan disse 2 stedene umulig ha fulgt med i timene når herr og fru paprika var pensum 🤣

Og dersom det ikke var spons, hvordan har de råd til dette, brukt av barnetrygda pluss pengene de får inn på Ministjerner for varer de ikke sender?

Hankø Fjordhotell har stoooort behov for kunder, for å si det pent😅 Så her er det nok vinn, vinn…eller tap, tap🤪

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver ar hun ble overrasket med dette oppholdet ...

Er det kanskje Gekko som har vært ute og tigget spons igjen, tro? Jeg har friskt i minnet den sponsa turen med Kielferga han overrasket henne med, der hun fremsto sur som en sitron hele turen.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (29 minutter siden):

hun fremsto sur som en sitron hele turen

Nytt navn er herved Villa Sitron 🤣

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maiava88 skrev (9 minutter siden):

Krampeaktig shotting av ikke bare én, men to jäger!🙈

Firebarnsmor 32, på kjærestetur. Herregud så flaut!

Endret av Marriet
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marriet skrev (23 minutter siden):

Firebarnsmor 32, på kjærestetur. Herregud så flaut!

Spesielt når det er INGEN andre i lokalet bortsett fra dem. Ganske tidlig på kvelden disse shootene også. Trenger det vel for å komme seg gjennom døgnet. :P 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er usmakelig med lettkledde bilder på firmakonto. Nei, jeg er ikke prippen men jeg syns jeg så Bjørn Kjos i speedoen på Norwegian sin Instagram feks. De eier ikke gangsyn de to der. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (1 time siden):

Hun skriver ar hun ble overrasket med dette oppholdet ...

Er det kanskje Gekko som har vært ute og tigget spons igjen, tro? Jeg har friskt i minnet den sponsa turen med Kielferga han overrasket henne med, der hun fremsto sur som en sitron hele turen.

Leser det som overtalt...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (1 time siden):

Hvorfor er det så viktig å vise fram det de drikker?

På firmakonto... Det er som å sleppe løs to unger! Jeg har virkelig ikke ord jeg altså. Barnefri, buffet og to shots på rappen, da er det ferie 😂

Endret av Marriet
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marriet skrev (59 minutter siden):

På firmakonto... Det er som å sleppe løs to unger! Jeg har virkelig ikke ord jeg altså. Barnefri, buffet og to shots på rappen, da er det ferie 😂

Det er så harry at det er ikke til å tro. De er så barnslige at man skulle tro de bar 14 år. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (6 timer siden):

Hun skriver ar hun ble overrasket med dette oppholdet ...

Er det kanskje Gekko som har vært ute og tigget spons igjen, tro? Jeg har friskt i minnet den sponsa turen med Kielferga han overrasket henne med, der hun fremsto sur som en sitron hele turen.

Sponsa tur med Kielferga? Man får jo gratis billetter dit😂

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trude4
Marriet skrev (8 timer siden):

Firebarnsmor 32, på kjærestetur. Herregud så flaut!

Hvorfor I hæl... Er det flaut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude4 skrev (49 minutter siden):

Hvorfor I hæl... Er det flaut? 

Det er flaut, som voksen 4-barnsmor, å bli kringkastet mens man styrter to shotter på rappen. På kjærestetur. Noe bør man bare holde for seg selv.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo ikke den eneste som drar på fyllstur med kjæresten, men det som er så flaut er jo at alt må legges ut på sosiale medier. Ikke særlig flatterende med en syngende paprika med drinken i hånden heller.. Blir sikkert slettet igjen etter at de våkner og ser igjennom hva som ble lagt ut  😂

Synes paprika hadde den lange talen om at hun ikke drakk alkohol og bare holdt seg til Pepsi max. Kan se tydelig i går at det ikke var bare Pepsi max hun drakk. 

 

Det er jo så synd at de har så utrolig lite selvinnsikt og ikke klarer å se eller reflektere over noen ting. Hun driver en firmakonto for interiør, barn og fylle bilder har ingenting der å gjøre, selv om hun lover i hytt og pine at det skal det bli slutt på. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosendahl
Stargaze skrev (1 time siden):

Det er flaut, som voksen 4-barnsmor, å bli kringkastet mens man styrter to shotter på rappen. På kjærestetur. Noe bør man bare holde for seg selv.

Kan ikke se at det er så veldig flaut 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...