Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Pålur skrev (14 minutter siden):

De kjøpte opp noen skjerf fra MM og Thats it. men de har en egen serie som heter Mille. Sikkert her du blander litt… 

og jo, dette vet jeg…

Å, please da.... Jeg har kjøpt både millemoi nordic lysestaker, millemoi putetrekk, og har sett blant annet boblevasene til millemoi på home and cottage. Pluss mye annet.. Dette vet jeg! Så hvorfor du gidder å være så bastant på dette fatter jeg ikke. Mulig de har hatt millemoi før da? 🤷‍♀️ Og ikke har det nå lengre? Ikke vet jeg. Men jeg VET at jeg har kjøpt millemoi varer på h&c. Sånn er det faktisk! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frublå skrev (1 time siden):

Å, please da.... Jeg har kjøpt både millemoi nordic lysestaker, millemoi putetrekk, og har sett blant annet boblevasene til millemoi på home and cottage. Pluss mye annet.. Dette vet jeg! Så hvorfor du gidder å være så bastant på dette fatter jeg ikke. Mulig de har hatt millemoi før da? 🤷‍♀️ Og ikke har det nå lengre? Ikke vet jeg. Men jeg VET at jeg har kjøpt millemoi varer på h&c. Sånn er det faktisk! 

På Home & Cottage på senteret her vi bor selger de MilleMoi puter / putetrekk. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frublå skrev (2 timer siden):

Å, please da.... Jeg har kjøpt både millemoi nordic lysestaker, millemoi putetrekk, og har sett blant annet boblevasene til millemoi på home and cottage. Pluss mye annet.. Dette vet jeg! Så hvorfor du gidder å være så bastant på dette fatter jeg ikke. Mulig de har hatt millemoi før da? 🤷‍♀️ Og ikke har det nå lengre? Ikke vet jeg. Men jeg VET at jeg har kjøpt millemoi varer på h&c. Sånn er det faktisk! 

Ikke i 2021

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (10 timer siden):

Hun fremstiller det ikke som alt er fryd og  gammen i eplehagen ...

20210707_095609.jpg

Undrar om hon ens fattar innebörden av det där utsago. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser hun har byttet navn på IG igjen. Virker som det alltid skjer når butikkene går nedenom. Håper virkelig de lærer denne gangen og går ut av netthandel en gang for alle. Så mye penger må ha gått tapt for dem, leverandører og kunder på disse eventyrene.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madeleinem skrev (1 time siden):

Håper virkelig de lærer

Som om det er mulig 🤣

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krokanrullene

«Produktene over her er satt ned til en kjempe pris. 
 

En ordsmed er hun ikke. Kjempepris, da ser jeg ikke for meg noe rimelig, heller omvendt. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krokanrullene
Finlay skrev (25 minutter siden):

Jo, det er nettopp det hun er😂

Hun er kreativ, i det minste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da virker det som hun sakte men sikkert er tilbake i gamle trakter. Skal ikke eksponere alt lenger men litt. Alt med måte og det der. Vi har vel erfart hva hennes definisjon av måtehold er.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hun poster mindre av familielivet.

Hun poster mindre. PUNKTUM.

Det virker som at når hun ikke kan/vil eksponere mindreårige (i tekst og bilder) like uhemmet som før, da har hun svært lite å formidle.

Etter posten jeg har lagt inn skjermdump av fulgte det forresten bilde av mindreårig ...

20210711_125230.jpg

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror grunnen til at disse "det blir mindre eksponering"-greiene kommer hyppigere og hyppigere nå ene og alene er fordi 

de to eldste har blitt tenåringer og finner seg ikke i det lenger. Hadde Camilla hatt valget selv og hvis barn for alltid forble små barn uten taleevne så hadde hun bare fortsatt og fortsatt. Et hjem hvor ungdommene er sure og lager dårlig stemning kan bli ganske uutholdelig i lengden, som klikker når det blir tatt bilder og lagt ut bilder/de vil ikke være hjemme/sladrer til far/foretrekker far o.l. 

 Det passer dårlig for Camilla da bilder av hennes barn i alle år har betydd 💰💰💰. Hun skriver det jo selv: de har vokst til og er pålogget på nett selv nå. De følger med og leser ting som blir skrevet og bilder som blir lagt ut. 

 Tenker f.eks på når hun filmet eldstemann når han spilte data og hadde kompiser på besøk, og snakket til han som han skulle vært en ettåring. Og dette mente hun var smart å legge ut på nett. 

Sikkert koselig for henne å se på sin etterhvert ganske voksne sønn som "nusselige dulledutten min 😘😘" men sikkert ikke så kult for han. 

Så jeg håper det er barna som har satt ned foten og gjort det klart for henne at nå er det nok. For jeg tror som sagt at hadde det vært opp til henne så hadde hun fortsatt i det uendelige. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla: skal slutte å eksponere barna, bla bla bla…….

Neste bilde: Bilde av datteren med KJEMPEFIN strikkejakke 😂😂😂

Seriøst????

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Poyse skrev (9 minutter siden):

Camilla: skal slutte å eksponere barna, bla bla bla…….

Neste bilde: Bilde av datteren med KJEMPEFIN strikkejakke 😂😂😂

Seriøst????

😂😂😂😂😂😂😂 priceless!!!! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgon, i morgon men ikkje i dag…

Siste: I augusst/september DA skal det gjøres mye jobb.. Den sm aldri gir opp når drømmene til slutt.

Nei C, den som jobber hardt når drømmene til slutt👍

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe er på gang, kjenner igjen mønsteret med svulstige tekster om hvor bra alt skal bli.. Håper for barnas del det ikke innebærer flytting igjen 

 

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...