Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

FruRosa skrev (27 minutter siden):

Jeg oppfatter det som at hun ikke skjønner at eksponering gjennom bilder og videosnutter er (minst) like ille som de innleggenne som med ord forteller om privatlivet ...

Tidligere har jeg trodd at hun mener at eksponering av barn utelukkende handler om bilder av barna. Og at bilder av rommene deres eller tekster som omhandler barna er skjerming fordi hun ikke viser hvordan barna ser ut. Derfor har jeg tenkt at når hun for ørtende gang nå sier at det blir mindre deling av barna så gjelder det bilder av barna. Likevel går det noen skarve dager før hun er i full gang igjen. 

Alt er jo eksponering av barn. Jeg veit rett og slett alt for mye om disse barna. Bare sånn som at minsten digger dinosaurer er for mye informasjon. Det er ikke nyttig informasjon for noen andre enn hennes nærmeste. Sånn har hun holdt på hele veien, jeg begynner å bli en smule sprø av at det går an å være så enkel som hun og samboeren er altså. Det virker som det er fullstendig gjennomtrekk i topplokket.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barn i reklame for Ministjerner. Med produkter som ikke er barnerelatert, og kunne vært fremvist på en mye bedre måte, uten å eksponere mindreårige!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny elendig tilbakemelding på trustpilot.  Fatter ikke at folk ikke sjekker mer før de bestiller

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trua skrev (3 minutter siden):

Ny elendig tilbakemelding på trustpilot.  Fatter ikke at folk ikke sjekker mer før de bestiller

 

20210721_193117.jpg

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 % enestående 

90 % dårlig

Ingen mellomting. Dette lukter svindel lang vei!

20210721_193421.jpg

Endret av FruRosa
Tastetull
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er helt fantastisk at de ikke legger litt mer tid i å få fornøyde kunder. Det er kundene de lever av og uten dem - ingen butikk. De burde virkelig brukt dagene sine på JOBBEN SIN istede for å slaske seg på stranda eller golfbanen. Ja - det er sommer…men som grunder og selvstendig må man legge ned ekstremt mye mer tid i arbeidet sitt en de to der gjør. Det er så sinnsykt provoserende å se at de driter hundre null i kundene sine, og er mer opptatt av å poste ørtenogførti bilder av lys og puter…og så innta offerrollen når kundene uteblir. 
Hva er det de sier igjen om å gjenta det samme og forvente forskjellig resultat? De burde skamme seg burde de!!

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (6 timer siden):

Barn i reklame for Ministjerner. Med produkter som ikke er barnerelatert, og kunne vært fremvist på en mye bedre måte, uten å eksponere mindreårige!

Og det er bare barnet som blir kommentert i kommentarfeltet, ikke produktene…

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (6 timer siden):

Og det er bare barnet som blir kommentert i kommentarfeltet, ikke produktene…

Og der ligger vel kanskje svaret på hvorfor hun fortsetter eksponeringen til tross for utallige uttalelser om at hun skal slutte med det ...

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD

Er for meg en gåte at folk fortsatt kjøper herifra? 
Er folk idioter? 
At this point tenker jeg at skyld deg selv 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Villa Gjennomtrekk
Snuppelupp.. skrev (1 time siden):

Hvor har det blitt av Kim Ronny? 

Han snapper da ofte fra div aktiviteter familien foretar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gekko snapper ofte de 2 yngste mindreårige.

VP deler lite av/om ham, i motsetning til tidligere da det omtrent daglig var skryt og kjærlighetserklæringer.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil overraske meg om det kommer høstnyheter inn i nettsjappen. Ser hun selger flere av MM-putene til betraktelig lavere pris enn i millemoishop, og nyhetene deres på puter er ikke reflektert i Ministjerner. De kjørte lagersalg tidligere i sommer, og det kan tyde på at de brenner inne med et varelager som ikke går unna.

På tide å gi seg, tenker jeg. Men tipper det blir en ny stakkarsmeg-runde og noe blury om at leserne snart skal få være med på en ny reise. Fra dama som aldri gir seg, fordi ting er skjebnestyrt. 

Det må være psykisk slitsomt å leve slik disse to gjør; de har tross alt ansvar for mindreårige. Å ha kommet såpass opp i alder og fortsatt bare rote ting til, er ikke et godt grunnlag for en trygg tilværelse for seg og sine - nå, og i framtiden. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe fullstendig umusikalsk i å se levesettet til disse to.
Pers Hotel forrige helg, Hankø Fjordhotel i dag, mens man vet at kunder hverken får varer eller penger tilbake.

Hva tenker de egentlig med? Prøver de å imponere? Så dumme kan man vel ikke bli.

Eller er det bare desperate forsøk på å se vellykket ut?

De lurer jo bare seg selv i så fall.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dose griskhet paret med dumskap og toppet med trang til å imponere, er uheldig for tilfeldige kunder og samarbeidspartnere.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (4 timer siden):

Det er noe fullstendig umusikalsk i å se levesettet til disse to.
Pers Hotel forrige helg, Hankø Fjordhotel i dag, mens man vet at kunder hverken får varer eller penger tilbake.

Hva tenker de egentlig med? Prøver de å imponere? Så dumme kan man vel ikke bli.

Eller er det bare desperate forsøk på å se vellykket ut?

De lurer jo bare seg selv i så fall.

La nå frøkna tro at hun er i eliten med besøk på Hankø. Mer slavedriver enn Forsberg skal man lete lenge etter og setter ikke mine bein der ute. Hankø hadde sin storhetstid på 8,/90 tallet og mulig hun henger igjen i den tiden der?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...