Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Kommer vel til å holde like lenge som de andre gangene hun sluttet å dele… Rimelig spesielt å ha firmakonto stengt og den med mer privat innhold åpen. Helt motsatt av hva oppegående bedrifter gjør.

Så fort klikk/penger daler er nok deling i gang igjen. Ikke barnas beste som styrer dette, men lommeboken

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har ikke blogget på en måned. Ser hun reklamerer lite lite ministjerner om dagen, ikke den samme "teppebombingen" som tidligere. I tillegg kom det på nytt dette med eksponering og at hun ikke ville det mer. Jeg tenker bare litt høyt her, men rakner det nok en gang? 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marriet skrev (44 minutter siden):

Hun har ikke blogget på en måned. Ser hun reklamerer lite lite ministjerner om dagen, ikke den samme "teppebombingen" som tidligere. I tillegg kom det på nytt dette med eksponering og at hun ikke ville det mer. Jeg tenker bare litt høyt her, men rakner det nok en gang? 

Med det omdømmet nettbutikken har, så er det nok på god vei til å rakne ja. Om det allerede ikke har gjort det, bare at det ikke har blitt offentlig ennå.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marriet skrev (1 time siden):

Hun har ikke blogget på en måned. Ser hun reklamerer lite lite ministjerner om dagen, ikke den samme "teppebombingen" som tidligere. I tillegg kom det på nytt dette med eksponering og at hun ikke ville det mer. Jeg tenker bare litt høyt her, men rakner det nok en gang? 

Har tenkt i samme baner, noen bilder med tekst om livet og at fortiden er bak osv osv. Privat profil. Kjent mønster. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de plutselig fått klarna som betalingsløsning. Først  var det bambora, så kun kort, nå klarna. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskopi skrev (På 25.6.2021 den 12.56):

Nå har de plutselig fått klarna som betalingsløsning. Først  var det bambora, så kun kort, nå klarna. 

Hva betyr det? At det går godt med bedriften? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei2016 skrev (15 minutter siden):

Tror kanskje du har skrevet i feil tråd. 

Endret av Lunabelle
Slettet sitat.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (5 minutter siden):

Tror kanskje du har skrevet i feil tråd. 

Men ja, shit, förlåt!!! Tack snälla du som säger till!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iben02 skrev (8 timer siden):

Hva betyr det? At det går godt med bedriften? 

Det trenger ikke bety annet enn at de har fått til en avtale med klarna, det vil hvertfall være positivt for de som bestiller og ikke får varene da man kan slippe å betale for noe man ikke får.. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (17 minutter siden):

Kjøp nå, betal i september........få aldri varene!

Fordelen da vil jo være at man da kan melde i fra til Klarna og at det blir opprettet en sak og at man sannsynligvis ikke må betale. Bedre enn å forskuddsbetale og aldri få varene. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (5 timer siden):

Fordelen da vil jo være at man da kan melde i fra til Klarna og at det blir opprettet en sak og at man sannsynligvis ikke må betale. Bedre enn å forskuddsbetale og aldri få varene. 

Leser ikke klarna trustpilot ? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BLOMSTERKVAST skrev (Akkurat nå):

Leser ikke klarna trustpilot ? 

Nei, jeg kan ikke se for meg at man skulle gjøre det.

Det de derimot garantert gjør er å gjøre en kredittsjekk opp mot firmaet. Og de har tydeligvis inntil videre passert.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (2 timer siden):

Greit å se at Kimmen ikke fikk beskjeden om mindre eksponering iallefall. 

I dag var det MYE, selv til ham å være.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Emmelise skrev (4 timer siden):

Nei, jeg kan ikke se for meg at man skulle gjøre det.

Det de derimot garantert gjør er å gjøre en kredittsjekk opp mot firmaet. Og de har tydeligvis inntil videre passert.

Hun var jo sagt at de betaler varene fortløpende når de kjøper inn, så de har nok klart å komme gjennom en kredittsjekk. Men det er jo så klart en grunn til at de betaler varene ved innkjøp...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser så bra ut når hun skriver at hun har med seg snekkere, rørleggere og elektrikere på laget. Men i alle år mangler det referanser! Hvem er disse? Og hva med henne selv? Hvilke oppussingaprosjekter har hun egentlig å vise til, annet enn sine egne? Det vi har sett hun har gjort av oppussing er jo ikke akkurat tillitsvekkende. Slurvete hastverk hva maling angår. Og ellers er det fint lite. Hun er opptatt av lister da. Gjerne profilerte lister i allerede små rom eller for eksempel rundt den lille boddøra under trappa der hun bodde før, men dette er jo ikke noe folk flest ville ha valgt i dag? Jeg forstår ikke hvordan potensielle kunder velger henne til å finne løsninger når hun ikke viser noen flere eksempler.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marriet skrev (1 time siden):

Det ser så bra ut når hun skriver at hun har med seg snekkere, rørleggere og elektrikere på laget. Men i alle år mangler det referanser! Hvem er disse? Og hva med henne selv? Hvilke oppussingaprosjekter har hun egentlig å vise til, annet enn sine egne? Det vi har sett hun har gjort av oppussing er jo ikke akkurat tillitsvekkende. Slurvete hastverk hva maling angår. Og ellers er det fint lite. Hun er opptatt av lister da. Gjerne profilerte lister i allerede små rom eller for eksempel rundt den lille boddøra under trappa der hun bodde før, men dette er jo ikke noe folk flest ville ha valgt i dag? Jeg forstår ikke hvordan potensielle kunder velger henne til å finne løsninger når hun ikke viser noen flere eksempler.

Vet vi at noen gjør det da?

Bortsett fra familie, venner og forretningspartneren ...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...