Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kundeservice 2021: slett alle henvendelser, og sats på at kunden tar kontakt på nytt. Så godt å starte med blanke ark si. 
 

😫😫😫

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (53 minutter siden):

Kundeservice 2021: slett alle henvendelser, og sats på at kunden tar kontakt på nytt. Så godt å starte med blanke ark si. 
 

😫😫😫

Hun røper seg så det holder! 

Hadde så mange uåpna meldinger at hun sletta alt for å starte 2021 med blanke ark. 

For det første: hvordan kan man drive (seriøs) butikk å ikke åpne meldinger forløpende?

For det andre: hvordan kan hun vite innholdet i meldinger hun ikke har åpnet?

Bedriften/kundeservicen sin, det!

Hvorfor er jeg ikke overrasket?

Endret av FruRosa
  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisiaflisa skrev (58 minutter siden):

Får helt grøssninger av det kronisk fettete håret hennes 🥴

Det var jo litt stygt sagt da 😑 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
FruRosa skrev (3 timer siden):

Hun røper seg så det holder! 

Hadde så mange uåpna meldinger at hun sletta alt for å starte 2021 med blanke ark. 

For det første: hvordan kan man drive (seriøs) butikk å ikke åpne meldinger forløpende?

For det andre: hvordan kan hun vite innholdet i meldinger hun ikke har åpnet?

Bedriften/kundeservicen sin, det!

Hvorfor er jeg ikke overrasket?

Tuller du? Slettet hun virkelig alle meldinger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chroma skrev (6 minutter siden):

Tuller du? Slettet hun virkelig alle meldinger? 

Hun sier så på story.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma

Jeg så storyen hennes nå, det er jo meldinger på Instagram hun sier hun har slettet. Her ble det skrevet som om det var bedriftens meldinger hun slettet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundrevis av meldinger. Spørsmål ang nettbutikken,  folk som vil kjøpe  puter, folk som spør om fargen på vegger.  I følge henne selv.

Godt gjort å vite dette når meldingene, også i følge henne selv, var uåpnede.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (2 minutter siden):

Jeg så storyen hennes nå, det er jo meldinger på Instagram hun sier hun har slettet. Her ble det skrevet som om det var bedriftens meldinger hun slettet! 

Hun sa jo det var fra folk som ville kjøpe ting bla.... når instaen blir brukt som reklamekanal ER det jo bedriftens meldinger som blir slettet.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk oppfordres jo til å sende mld privat når de ikke får svar av "kundeservice". Og så sletter dama ALT!

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeseriøst! Snakk om å ta de som kontakter henne på alvor. Bare et tidsspørsmål før det begynner å bli tungt å drive den butikken der også. 
Må jo lure på intelligensnivået når man sletter alle meldinger og så ber kunder sende på nytt...og i tillegg forteller det til «alle»

Travelt på jobb nå, tror jeg bare sletter alle epost og starter med blanke ark😜

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (4 minutter siden):

Kjempeseriøst! Snakk om å ta de som kontakter henne på alvor. Bare et tidsspørsmål før det begynner å bli tungt å drive den butikken der også. 
Må jo lure på intelligensnivået når man sletter alle meldinger og så ber kunder sende på nytt...og i tillegg forteller det til «alle»

Travelt på jobb nå, tror jeg bare sletter alle epost og starter med blanke ark😜

Travelt her også etter nedstengning av operasjoner i vår på grunn av corona. Tror vi sletter de pasientene og starter på nytt jeg🤣

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (5 minutter siden):

Travelt på jobb nå, tror jeg bare sletter alle epost og starter med blanke ark😜

Hahaha dagens😅🤦‍♀️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
summerrain skrev (2 timer siden):

Hun sa jo det var fra folk som ville kjøpe ting bla.... når instaen blir brukt som reklamekanal ER det jo bedriftens meldinger som blir slettet.

Okei, det visste jeg ikke. Trodde det kun var snakk om hennes private instameldinger, ikke blanding av privat og bedrift. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (6 timer siden):

Kundeservice 2021: slett alle henvendelser, og sats på at kunden tar kontakt på nytt. Så godt å starte med blanke ark si. 
 

😫😫😫

77 1 er den 2021? 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...