Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Hvorfor utlevere samværsordning på IGstory på bedriftskontoen?

OM dette skal skrives om burde det vært på den private IGen hun opprettet, men der postes det lite (jeg følger henne ikke der, men man kan se antall innlegg om man søker opp kontoen).

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trua skrev (11 minutter siden):

Ser ut som jula forsvant igår

Ja, da kommer.vel påskepynten opp en av de nærmeste.dagene.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maler hun kjøkkenfrontene med pensel, mens de fortsatt er hengslet på skrogene? Håper hun har gjort et godt forarbeid. Det krever litt å få fine malte kjøkkenfronter

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (32 minutter siden):

Jeg har mye å lære av deg, skattekartet mitt. VP slutter aldri å underholde med formuleringene sine😂😂

Skattekartet mitt??? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plexus skrev (24 minutter siden):

Maler hun kjøkkenfrontene med pensel, mens de fortsatt er hengslet på skrogene? Håper hun har gjort et godt forarbeid. Det krever litt å få fine malte kjøkkenfronter

Meh, kjenner ei som malte de med pensel uten forarbeid og det ble helt nydelig. Meeen, hu tok de av skrogene og malte skikkelig da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DirtyDancing skrev (2 timer siden):

Jeg har fulgt med på IG storyene hele jula. Er det bare meg eller er TV'en på hele døgnet rundt? 

Alltid, ikke bare i jula!

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DirtyDancing skrev (6 timer siden):

Jeg har fulgt med på IG storyene hele jula. Er det bare meg eller er TV'en på hele døgnet rundt? 

Nei det er ikke bare deg. Og er TV-en opptatt av en person settes mindre personer i høystoler med pc foran seg for å kunne se. 
For all del - vi har også tv på, men ikke 22 timer i døgnet. Helt sykt å se hvor stor fokus tv har i det hjemmet. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (På 29.12.2020 den 15.27):

Da pakkes jula ned og paprika er klar for vår! Hipp Hurra🌿🌷

😂 bombe. Skjer hvert år. Mens vi andre feirer jula når jula er der er vp i full gang med st.hans feiring 🤣🙈

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lunalee skrev (1 time siden):

Noen andre som har sett Morsk Elling? 😂

Jeg dauer 😁

Hun skriver som de blinde slåss!

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg greier ikke dy meg! Jeg syns det er bare trist selv om det er ferie og helg og alt - at de fra tidlig tidlig morgen til nå klokka 22 dokumenterer for alle sine følgere minste foran tv. I samme pysj hele dagen....

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (51 minutter siden):

Jeg greier ikke dy meg! Jeg syns det er bare trist selv om det er ferie og helg og alt - at de fra tidlig tidlig morgen til nå klokka 22 dokumenterer for alle sine følgere minste foran tv. I samme pysj hele dagen....

Med cola i drikkekoppen (ser veldig sånn ut iallefall )😪

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Minipilla said:

Jeg greier ikke dy meg! Jeg syns det er bare trist selv om det er ferie og helg og alt - at de fra tidlig tidlig morgen til nå klokka 22 dokumenterer for alle sine følgere minste foran tv. I samme pysj hele dagen....

 

46 minutter siden, Pålur said:

Med cola i drikkekoppen (ser veldig sånn ut iallefall )😪

Og en film man hører ikke er for så små barn, drithøyt på. Ungen så jo helt vill ut i blikket. Hva skal man si? 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...