Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Minipilla skrev (2 timer siden):

Hoi!!! Her var det jammen moderert friskt!!

 

Orly skrev (15 minutter siden):

Oh yes, noe så innmari til moderering 

Kanskje like greit, for det bedriften holdt på med i debatten gjorde bare vondt verre for de, og når det i tillegg ble brukt 2 forskjellige profiler så er jo også det et brudd på reglene her inne.
Ikke er det god bedriftsskikk å raljere slik hun gjorde heller, samtidig som de visstnok sletter alt av kritiske spørsmål på sine andre offentlige SoMe-sider 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innleggene fra venninne/forsvarer er noe av det pinligste jeg har lest. Håper at hun holder seg unna tastaturet en lang stund. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruenFraHavet skrev (Akkurat nå):

Innleggene fra venninne/forsvarer er noe av det pinligste jeg har lest. Håper at hun holder seg unna tastaturet en lang stund. 

Det var vel Kim Ronny. Jeg oppfattet det slik....

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (59 minutter siden):

 

Kanskje like greit, for det bedriften holdt på med i debatten gjorde bare vondt verre for de, og når det i tillegg ble brukt 2 forskjellige profiler så er jo også det et brudd på reglene her inne.
Ikke er det god bedriftsskikk å raljere slik hun gjorde heller, samtidig som de visstnok sletter alt av kritiske spørsmål på sine andre offentlige SoMe-sider 

Det gikk vel opp for dem selv etterhvert at det ble en pinlig affære. Har vel meldt seg selv til moderering...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (7 minutter siden):

Det gikk vel opp for dem selv etterhvert at det ble en pinlig affære. Har vel meldt seg selv til moderering...

I den grad de har såpass god selvinnsikt at det kan gå opp for dem da 🤣

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (1 time siden):

Det var vel Kim Ronny. Jeg oppfattet det slik....

Nei. Det var kvinnelig medeier av firmaet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (3 minutter siden):

Nei. Det var kvinnelig medeier av firmaet.

Utga seg for å være henne ja....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twistdott
Pålur skrev (53 minutter siden):

Det var vel Kim Ronny. Jeg oppfattet det slik....

 Hvordan i alle dager kunne du tro at det var han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twistdott skrev (18 minutter siden):

 Hvordan i alle dager kunne du tro at det var han.

Kanskje den aggressive og uproffe måten å svare på. Vi har sett det før. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twistdott
Stargaze skrev (31 minutter siden):

Kanskje den aggressive og uproffe måten å svare på. Vi har sett det før. 

Skrivestilen, måten å ordlegge seg på, stemmer overhodet ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så innslaget om villakids på tv2 hjelper deg. Hvordan kan de ha samvittighet til å ta pengene til barn på den måten? Det var vel ikke Kim Ronny som til slutt tilbakebetalte pengene. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navigasjon skrev (På 11.12.2020 den 15.08):

Sjekk dette skapet til kr. 16.990,- hos Ministjerner. Beskrivelse av skapet er at det er fantastisk flott i str. 100x40x140cm. Vi ser ett uskarpt bilde av ett skap? Ingen informasjon om hva det er laget av, hvordan det ser ut innvendig? Det vi vet, er at det er lagervare🙂

https://ministjerner.no/nettbutikk/25-moeblerkurver-amp-tekstiler/523-barcupb-skap/

Det er feil, vi får også vite at skapet er "fantastisk"..... 🙃🙈😆

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (2 timer siden):

Det er feil, vi får også vite at skapet er "fantastisk"..... 🙃🙈😆

Jepp, og jeg lurer på hvorfor ikke de  vise bedre bilde av dette svindyre skapet og hvordan det ser ut innvendig

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal det være et «grise lekkert» skap😂? Koster bare 15.499,-

https://ministjerner.no/nettbutikk/25-moeblerkurver-amp-tekstiler/524-boho-boutique-cocktail-cabinet/

Kvalitet lurte du på…? Finer eller heltre f.eks? Eik eller ask? Produsent? Må du vite det da? Får holde at det er «grise lekkert». 

Seriøs forretningsdrift dette.. fytti grisen😝

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friluftsdame skrev (55 minutter siden):

Skal det være et «grise lekkert» skap😂? Koster bare 15.499,-

https://ministjerner.no/nettbutikk/25-moeblerkurver-amp-tekstiler/524-boho-boutique-cocktail-cabinet/

Kvalitet lurte du på…? Finer eller heltre f.eks? Eik eller ask? Produsent? Må du vite det da? Får holde at det er «grise lekkert». 

Seriøs forretningsdrift dette.. fytti grisen😝

Virker så utrolig useriøst bare av å lese på nettsiden, skjønner ikke at noen vil handle der!!

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friluftsdame skrev (57 minutter siden):

Skal det være et «grise lekkert» skap😂? Koster bare 15.499,-

https://ministjerner.no/nettbutikk/25-moeblerkurver-amp-tekstiler/524-boho-boutique-cocktail-cabinet/

Kvalitet lurte du på…? Finer eller heltre f.eks? Eik eller ask? Produsent? Må du vite det da? Får holde at det er «grise lekkert». 

Seriøs forretningsdrift dette.. fytti grisen😝

Skulle jeg brukt 15-20000 på et skap ville jeg i det minste vite noe om materiale, produsent osv. Det skulle nok også vært et kjent merke. Man finner ikke noen steder at feks Muuto, Hay eller Ikea for den del skriver «grise lekkert skap» 🤦🏼‍♀️

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tekst i en reklame! Griselekkert er da ingen beskrivelse av et skap.  Det utrykket har jeg aldri sett i noen annonse hos Skeidar f.eks.

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...