Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Fnugg1 skrev (1 time siden):

Nei vet du hva, ødelegge klarer hun fint selv. De lever tydeligvis godt på penger de har svindlet til seg fra godtroende kunder, som meg selv. Denne dama eier jo ikke skam i livet. 

Går utifra at du fårstår hva jeg mener. Eg håper at dem som klager klager fordi dem har opplevd å ikke få svar eller vare og ikke fordi dem vil ødelegge rykte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trude4 skrev (1 minutt siden):

Går utifra at du fårstår hva jeg mener. Eg håper at dem som klager klager fordi dem har opplevd å ikke få svar eller vare og ikke fordi dem vil ødelegge rykte

Håper at de som ikke klager, men gjør det motsatte, gjør det fordi det er reelt 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude4 skrev (24 minutter siden):

Går utifra at du fårstår hva jeg mener. Eg håper at dem som klager klager fordi dem har opplevd å ikke få svar eller vare og ikke fordi dem vil ødelegge rykte

Håper at du slutter å legge deg opp i hva andre skal syns, mene og gjøre. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (36 minutter siden):

Håper at du slutter å legge deg opp i hva andre skal syns, mene og gjøre. 

Det var da voldsomt. Var det noe gale i det eg skrev? Falske klager for å ødelegge er ikke bra. Så eg håper ingen gjør det uten grunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude4 skrev (51 minutter siden):

Det var da voldsomt. Var det noe gale i det eg skrev? Falske klager for å ødelegge er ikke bra. Så eg håper ingen gjør det uten grunn

Det er vel ingen her som har sagt at folk skal legge inn klager uten grunn, oppfordringen om å gi en dårlig anmeldelse er til dem som opplever at de verken får varene sine eller pengene tilbake. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske ufint å antyde at "vi" legger inn dårlige anmeldelser bare for å ødelegge!

At folk ikke får varene de har betalt for, og heller ikke får svar på henvendelser på mail/FB/IG, er noe som har gått igjen i ALLE firmaer VP og Gekko har vært inbolvert i.

Hadde de gjort jobben sin skikkelig hadde ikke dårlige anmeldelser vært et tema!

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (18 minutter siden):

Det er ganske ufint å antyde at "vi" legger inn dårlige anmeldelser bare for å ødelegge!

At folk ikke får varene de har betalt for, og heller ikke får svar på henvendelser på mail/FB/IG, er noe som har gått igjen i ALLE firmaer VP og Gekko har vært inbolvert i.

Hadde de gjort jobben sin skikkelig hadde ikke dårlige anmeldelser vært et tema!

Har du ikke jort det. trenger du ikke å føle deg truffet. Eg skrev aldri "dere" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude4 skrev (6 minutter siden):

Har du ikke jort det. trenger du ikke å føle deg truffet. Eg skrev aldri "dere" 

Det var jo nettop det du skrev, og grunnen til at jeg reagerte!

20201210_202212.jpg

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude4 skrev (3 timer siden):

Går utifra at du fårstår hva jeg mener. Eg håper at dem som klager klager fordi dem har opplevd å ikke få svar eller vare og ikke fordi dem vil ødelegge rykte

Selvfølgelig forstår jeg hva du mener. Ser ingen grunn til at noen skulle gidde å sverte bedriften uten å ha en god grunn. Min grunn er -800,- på kontoen som  hun har svindlet til seg, og som nå sponser juleribba hun skal kose seg med i helgen sammen med familien. Håper maten smaker surt!!!

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (43 minutter siden):

Det var jo nettop det du skrev, og grunnen til at jeg reagerte!

20201210_202212.jpg

Dere som klager ja. Eg håper det er en grunn til det og ikke for å lage rykte. Legg merke til at eg skriver håper og ikke antyder noe som helst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnugg1 skrev (2 minutter siden):

Selvfølgelig forstår jeg hva du mener. Ser ingen grunn til at noen skulle gidde å sverte bedriften uten å ha en god grunn. Min grunn er -800,- på kontoen som  hun har svindlet til seg, og som nå sponser juleribba hun skal kose seg med i helgen sammen med familien. Håper maten smaker surt!!!

Utrolig dårlig jort av bedriften om dem ikke rydder opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villakids har akkurat fått redaksjonell omtale og reportasje i "TV2 hjelper deg". Og det var ikke fordi at de var punktlige, pålitelige, servicevennlige, refunderte innbetalt beløp osv. En fortvilet kunde fikk ikke varen, fikk tilbud om annen vare, fikk heller ikke denne men inkassovarsel i posten, skulle få enda en ny vare....og sånn holdt de på. 

De ville ikke stille til intervju eller på kamera- besvarte på epost og beklaget.....ja særlig!

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammf skrev (30 minutter siden):

Villakids har akkurat fått redaksjonell omtale og reportasje i "TV2 hjelper deg". Og det var ikke fordi at de var punktlige, pålitelige, servicevennlige, refunderte innbetalt beløp osv. En fortvilet kunde fikk ikke varen, fikk tilbud om annen vare, fikk heller ikke denne men inkassovarsel i posten, skulle få enda en ny vare....og sånn holdt de på. 

De ville ikke stille til intervju eller på kamera- besvarte på epost og beklaget.....ja særlig!

Nå jobbet vel bare Gekko i Villakids men det som var kommentert i reportasjen var veldig gjenkjennelig med historikken fra tidligere firma. Hjelper ikke med fin tittel der Gekko; markedssjef du liksom. Joda; titler er gratis.. 

Men klart Ministjerner kommer til å bli en skikkelig suksess😂 det radarparet har intet mindre enn en formidabel historikk i dårlig forretningsdrift og durer videre tilsynelatende uten å ha lært noe særlig. 

Og når vi går på rævva igjen så blir det staaakars meg, alle andre har skylden, jeg har jobbet sååå hardt og satset såå mye. 

#tilbakepåloftettilmorogfarpaprikaomikkelenge

 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk dette skapet til kr. 16.990,- hos Ministjerner. Beskrivelse av skapet er at det er fantastisk flott i str. 100x40x140cm. Vi ser ett uskarpt bilde av ett skap? Ingen informasjon om hva det er laget av, hvordan det ser ut innvendig? Det vi vet, er at det er lagervare:-)

https://ministjerner.no/nettbutikk/25-moeblerkurver-amp-tekstiler/523-barcupb-skap/

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navigasjon skrev (12 minutter siden):

Sjekk dette skapet til kr. 16.990,- hos Ministjerner. Beskrivelse av skapet er at det er fantastisk flott i str. 100x40x140cm. Vi ser ett uskarpt bilde av ett skap? Ingen informasjon om hva det er laget av, hvordan det ser ut innvendig? Det vi vet, er at det er lagervare:-)

https://ministjerner.no/nettbutikk/25-moeblerkurver-amp-tekstiler/523-barcupb-skap/

Samme bilde som her:

http://www.borgramme.no/møbler/stue/skap/barcupb-2d-2d-mir-man-ir-bl-gd-100x40x140xcm-120265-p0000073528

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innpå Facebook siden til firmaet nå. Ikke mange følgere/likes mtp hvor godt salget i følge eier går, og reklamert for av en av Norges største influencere (Pilotfrue)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skrottefar skrev (6 minutter siden):

Det en ihvertfall kan se utifra regnskapet til Borg Ramme og Gave AS, er at det ikke er lett å tjene penger  selge "nips", det er bare å se på varekostnadene + husleie/lager og lønn, så skjønner en fort at dette ikke er særlig lønnsomt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (9 minutter siden):

De er ihvertfall rå på stive priser

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger og svar til dette, persondebatt og brudd på regelen om å diskutere med seg selv.

Måne, admin.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...