Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

FruRosa skrev (6 minutter siden):

Snap hos Gekko: mindreårig som strever for å få mammas oppmerksomhet, men mamma er mest opptatt av mobilen.

Reagerte også på det. Husker selv hvordan det var da jeg hadde småbarn. Forsøkte f.eks å sende en melding, og barn som ville ha oppmerksomhet og "sperra" for telefon. Så er velkjent fenomen og betyr ikke at man aldri gir barna oppmerksom eller at de faktisk får for lite av det. Det som er helt sprøtt er at det blir sett på som deleverdig for hele verden. Internt for de som kjenner familien og barna, kanskje, men ikke offentlig. Da ser det faktisk ganske forferdelig ut. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marriet skrev (14 minutter siden):

Reagerte også på det. Husker selv hvordan det var da jeg hadde småbarn. Forsøkte f.eks å sende en melding, og barn som ville ha oppmerksomhet og "sperra" for telefon. Så er velkjent fenomen og betyr ikke at man aldri gir barna oppmerksom eller at de faktisk får for lite av det. Det som er helt sprøtt er at det blir sett på som deleverdig for hele verden. Internt for de som kjenner familien og barna, kanskje, men ikke offentlig. Da ser det faktisk ganske forferdelig ut. 

Det som er så trist er at det er langt fra første gang man ser slikt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, jeg er helt sjokkert etter å ha bladd igjennom Instagramen hennes. Er disse bildene virkelig noe å følge for 40.000 personer? Det er jo direkte dårlige bilder, ikke bare kvaliteten, men lyset, utsnittet, alt. 

Forstår at hun har holdt på i mange år og mange sikkert har fulgt henne, men hvorfor gidde å følge noe som har så lav kvalitet? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulvplanke skrev (2 timer siden):

Oioioi, jeg er helt sjokkert etter å ha bladd igjennom Instagramen hennes. Er disse bildene virkelig noe å følge for 40.000 personer? Det er jo direkte dårlige bilder, ikke bare kvaliteten, men lyset, utsnittet, alt. 

Forstår at hun har holdt på i mange år og mange sikkert har fulgt henne, men hvorfor gidde å følge noe som har så lav kvalitet? 

Om du går igjennom følgerne hennes er mange av de fra andre verdensdeler eller såkalte falske kontoer, så vi snakker nok en del kjøpte følgere😊 

Endret av GulleGull
Skrivefeil
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paprikas stil har alltid vært overlesset, men nå synes jeg det tar litt av. Kanskje fordi hun bruker blogg og IG som butikkutstilling. 

Jeg tror imidlertid hun ville fått varene sine bedre fram om hun hadde valgt enklere fremstilling. For meg blir det så overlesset at det blir glorete, og personlig har jeg alltid syntes at hun har for store interiørobjekter på for liten plass. Men det er smak og behag, selvsagt. 

Jeg synes hun skal ha cred for at hun ikke eksponerer de mindreårige så mye lenger, og med butikken gjør hun jo så godt som hun kan. Bare det at det har gått på rævva alle ganger og ingenting tyder på at noe er endret. 

Jeg kikker stadig sjeldnere innom. Grunnen til det er at hun som sagt eksponerer langt mindre, og da har kritikken ført til noe bra tenker jeg. Allikevel tenker jeg tilbake til den tiden Paprika virkelig inspirerte interiørmessig. Mange år tilbake, da hun bodde i Paprikakroken og da hun hadde den første butikken sin. Mange sier at hun ikke har endret stil. Tja..jeg har ikke endret stil, og når hun ikke inspirerer meg lenger må vel kanskje hun ha dreid sin stil. 

For de mindreåriges skyld håper jeg inderlig at de voksne nå kan etablere stabilitet i livet sitt, og at de slipper å flytte flere ganger. Dessverre tviler jeg på det... 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Friluftsdame ikke eksponerer de mindreårige.? Det er daglige stories på IG. Hun uttalte nettopp at hun viste dem så lite (familien) så nå skal de vises mer. Har forlvrig vist dem hele tiden. Som den siste som ligger ute nå. Trist. Kjærlighetserklæringer  ør holdes privst. Men merk at det alltid er sist ankomne unge som eksponeres og elskes mest.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (31 minutter siden):

@Friluftsdame ikke eksponerer de mindreårige.? Det er daglige stories på IG. Hun uttalte nettopp at hun viste dem så lite (familien) så nå skal de vises mer. Har forlvrig vist dem hele tiden. Som den siste som ligger ute nå. Trist. Kjærlighetserklæringer  ør holdes privst. Men merk at det alltid er sist ankomne unge som eksponeres og elskes mest.

Mulig det, jeg ser ikke på stories og de forsvinner tross alt. Bilder derimot synes jeg hun har forbedret deg på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med @Stargaze! Det er daglig eksponering av mindreårig(e) på story i form av tekst, bilder og filmsnutter. Spesielt av yngste, men også de andre. Eneste vi omtrent aldri ser er bonusbarnet.

Skjønner at @Friluftsdamesyns det er mindre om hun ikke ser storiene. Det er der det aller meste skjer. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (1 time siden):

"Tenk at du blir 2. Hvor blir tiden av?"

Den som omtales har bursdag i april ...

Tiden går med flyr alltid litt fortere i det hjemmet.

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (4 timer siden):

"Tenk at du blir 2. Hvor blir tiden av?"

Den som omtales har bursdag i april ...

Det er vel sommerferie rett rundt hjørnet der. Juletreet flyr ut neste uke og da ønskes alltid våren velkommen.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (5 timer siden):

Det er vel sommerferie rett rundt hjørnet der. Juletreet flyr ut neste uke og da ønskes alltid våren velkommen.

Jepp, Paprika pleier å holde på tradisjoner. Og når man pynter juletreet i midten av november så er man rimelig lei etter julaften, så,da pleier Paprika å hive ut julen. 

Da simpelthen eeelsker man beige og blått. Eller..det kommer an på hva som trengs å markedsføres i nettsjappen. Regner med at de brenner inne med endel lysestaker. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Friluftsdame skrev (13 timer siden):

Paprikas stil har alltid vært overlesset, men nå synes jeg det tar litt av. Kanskje fordi hun bruker blogg og IG som butikkutstilling. 

Jeg tror imidlertid hun ville fått varene sine bedre fram om hun hadde valgt enklere fremstilling. For meg blir det så overlesset at det blir glorete, og personlig har jeg alltid syntes at hun har for store interiørobjekter på for liten plass. Men det er smak og behag, selvsagt. 

Jeg synes hun skal ha cred for at hun ikke eksponerer de mindreårige så mye lenger, og med butikken gjør hun jo så godt som hun kan. Bare det at det har gått på rævva alle ganger og ingenting tyder på at noe er endret. 

Jeg kikker stadig sjeldnere innom. Grunnen til det er at hun som sagt eksponerer langt mindre, og da har kritikken ført til noe bra tenker jeg. Allikevel tenker jeg tilbake til den tiden Paprika virkelig inspirerte interiørmessig. Mange år tilbake, da hun bodde i Paprikakroken og da hun hadde den første butikken sin. Mange sier at hun ikke har endret stil. Tja..jeg har ikke endret stil, og når hun ikke inspirerer meg lenger må vel kanskje hun ha dreid sin stil. 

For de mindreåriges skyld håper jeg inderlig at de voksne nå kan etablere stabilitet i livet sitt, og at de slipper å flytte flere ganger. Dessverre tviler jeg på det... 

Nja... vil ikke si at det kun er smak og behag. Det er noen regler innenfor interiørdesign. Det med så svære møbler på så liten plass er bare helt feil. Feks har hun så svære stoler kring det lille sorte kjøkkenbordet at det bare er plass til 3 stoler. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev ikke Villa Paprika at rødt hørte julen til denne helga? Sjekk siste house tour på Instagram story og nevn antall røde ting. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (På 20.12.2020 den 21.23):

Skrev ikke Villa Paprika at rødt hørte julen til denne helga? Sjekk siste house tour på Instagram story og nevn antall røde ting. 

Måtte ta en titt, og ser hun svarer slik på et spørsmål om hun kunne hatt litt rødt som julefarge: 

-om jeg kan ha rødt ? Ja, det har jeg i toppstuen, dekker jeg border med på julaften og har i små ting fra 20 og utover ❤️-

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Finlay skrev (7 minutter siden):

Måtte ta en titt, og ser hun svarer slik på et spørsmål om hun kunne hatt litt rødt som julefarge: 

-om jeg kan ha rødt ? Ja, det har jeg i toppstuen, dekker jeg border med på julaften og har i små ting fra 20 og utover ❤️-

😂

Ikke akkurat så lett å forstå hva hun egentlig mener... 😂😂

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (11 minutter siden):

Måtte ta en titt, og ser hun svarer slik på et spørsmål om hun kunne hatt litt rødt som julefarge: 

-om jeg kan ha rødt ? Ja, det har jeg i toppstuen, dekker jeg border med på julaften og har i små ting fra 20 og utover ❤️-

😂

 

Lunabelle skrev (4 minutter siden):

Ikke akkurat så lett å forstå hva hun egentlig mener... 😂😂

Rødt i glasset tipper jeg 🍷

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...