Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trude4 skrev (17 minutter siden):

Vor ser dere dette? Eg følger på Insta og snap og ser det ikke

Har du skylapper på eller?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twistdott
Nussepus skrev (2 timer siden):

Og minstemann ligger foran tv. Dag ut og dag inn, time etter time, fra tidlig morgen til sein kveld. 

IDag også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en eneste ting får den minste ungen ha for seg selv. Nå dokumenteres det tilogmed direkte i fra dusjen. Ikke noe er for privat til å legges ut på Insta...

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panfobi skrev (36 minutter siden):

Ikke en eneste ting får den minste ungen ha for seg selv. Nå dokumenteres det tilogmed direkte i fra dusjen. Ikke noe er for privat til å legges ut på Insta...

Håper dere som ser den snappen rapporterer!! Det var ugreit 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panfobi skrev (49 minutter siden):

Ikke en eneste ting får den minste ungen ha for seg selv. Nå dokumenteres det tilogmed direkte i fra dusjen. Ikke noe er for privat til å legges ut på Insta...

Jeg rapporterte

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (2 minutter siden):

Nå selger hun shorter på insta. Løp og kjøp. 

Armani og Ralph Lauren....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at de har greid å få seg sponset tur til Hafjell igjen. Jeg fatter med min beste vilje ikke hvordan noen kan sponse dem med noe som helst!!

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (20 minutter siden):

Helt utrolig at de har greid å få seg sponset tur til Hafjell igjen. Jeg fatter med min beste vilje ikke hvordan noen kan sponse dem med noe som helst!!

I alle dager......hva er det sponsorer tenker med? Kaste bort penger på noen noksagter som knapt nok kan sies å inspirere noen som helst. Men det er vel kanskje bare opphold de får og må betale for resten?

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (36 minutter siden):

Helt utrolig at de har greid å få seg sponset tur til Hafjell igjen. Jeg fatter med min beste vilje ikke hvordan noen kan sponse dem med noe som helst!!

Mange ledige rom om dagen tenker jeg. Er vel litt mindre belegg nå i Korona-tiden. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (12 minutter siden):

Mange ledige rom om dagen tenker jeg. Er vel litt mindre belegg nå i Korona-tiden. 

Og når jeg tenker meg om så er det rart hotellene gir bort gratis opphold når man egentlig er anbefalt å holde seg mest i ro og ikke gjøre unødvendige reiser. Som man vet er jo de som lever av some sjeldent så lure at de velger å avstå noe «gratis» for å respektere anbefalinger om dagen....

Endret av GulleGull
Skrivefeil
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt urolig at de legger ut bilde  av barn med kun trusa på i badstua, kan de ikke droppe å legge ut sånne bilder og heller skjerme barnet litt

Endret av Orly
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

marthes skrev (13 timer siden):

De er på «hytten».... husker de «kjøpte» hytte på Hafjell jeg... 

 

men greit at de sier hvem de er sponset av, så slipper jeg å booke noe hos de :)  at firmaer ikke klarer å gjøre litt forundersøkelser... 

Ja, det var vel et par  år siden det. Hytta var kjøpt og de ventet bare på møbler. Skjønner ikke hvorfor de hele tiden har behov for å late som om ting er flottere og bedre enn de faktisk er. Trist...

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi hoi😱 flashing på høyt nivå. 

Alle vet jo historikken ift bolig og bil, og hvordan det endte med sistnevnte i høst. Ganske utrolig at det flashes et liv tilsynelatende over evne. For hva står ikke utenfor den leide hytten? 

Hm..ingen tegn til læring dessverre.. disse to burde ha en veldig lav profil ift å flashe forbruk gitt de siste års fadeser. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friluftsdame skrev (24 minutter siden):

Hoi hoi😱 flashing på høyt nivå. 

Alle vet jo historikken ift bolig og bil, og hvordan det endte med sistnevnte i høst. Ganske utrolig at det flashes et liv tilsynelatende over evne. For hva står ikke utenfor den leide hytten? 

Hm..ingen tegn til læring dessverre.. disse to burde ha en veldig lav profil ift å flashe forbruk gitt de siste års fadeser. 

Kan jo være at bilen er leid/lånt for anledningen? 🙈😅 Har ikke sett de kjøre tesla siden de hadde den forrige som nå er borte. Det kommer nok snart en tirade om hvor slemme og stygge vi er som kommenterer slike ting (ref klærne i annonsen til nettbutikken dems) For alt der var jo bare lånt...... Fint skal det være- med hele ræva bar..... 🤦‍♀️

Endret av Frublå
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...