Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14 minutter siden, Wenda skrev:

Osteklokke på soverommet? 😂 

Jada, med noen sølvegg i, eller hva det nå enn er🤷🏻‍♀️ Må legge til at den står på samme lille nattbord som de to store lampene og en parfymeflaske.. Og såklart to pompommer festet på den ene lampen. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, gazza skrev:

Sjekk villakids på fb. Mini i full gang med å reklamere for gravemaskin ( bursdagsgaven sin)

Håper alle tipser forbrukerrådet om det shady greiene der

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2020 den 15.19, Klementine skrev:

Det jeg stusser på er når de rekker å ha skole/bhg mellom slagene, når det stort sett bakes. Flott å bake, men det er jo hobby aktivitet tenker jeg. 

Baking = norsk, regning bla

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.3.2020 den 22.07, Christiane_W skrev:

Får visstnok veldig mange henvendelser fra folk som ønsker digitale interiørveiledninger nå, så da måtte hun jo reklamere litt for tjenesten på Instastory. Nå 990,- + MVA per rom. Sist hun reklamerte for det på bloggen var prisen 1590,- + MVA per rom. Om henvendelsene renner inn gir det ikke mening å redusere prisen, men så var det jo det med troverdigheten hennes da. Eller rettere sagt; mangelen på troverdighet.

Kan og være at ved prissenkning så får hun såpass mange flere oppdrag som gjør at hun tjener mer. (Priselastisitet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.3.2020 den 22.09, Dollyådi skrev:

Og hvorfor operere med mva når hun har lav nok inntekt til å unngå denne plikten

Om hun er mva registrert så er det noe som kreves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2020 den 1.10, Ab85 skrev:

Cola i tutekopp til minste mann,som ikke har fylt 1 år en gang...drikke ved siden av middagen....

Og  du er 100% sikker på at det er coladrikke og ikke sviskejuice, saft eller annen drikke som kan være mørk i farven?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.4.2020 den 14.27, Gjest_88 skrev:

Da jeg hadde små (ikke så mange år siden🙈😂) synes det e grusomt å se små barn med brus på flasken 🙈 synes saft og var gale før de kom med sukkerfri (for endel år siden da de fleste ikke var sukkerfrie ) men nå har det endret seg

Ikke for å avspore for mye men sukker saft er bedre en sukkerfri saft for små barn pga erstatning stoffene (søtningsmidlene) i sukkerfri saft.

Enkleste er å gi de vann.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Birdo skrev:

Jada, med noen sølvegg i, eller hva det nå enn er🤷🏻‍♀️ Må legge til at den står på samme lille nattbord som de to store lampene og en parfymeflaske.. Og såklart to pompommer festet på den ene lampen. 

Wow, ja hver sin smak vil jeg tro...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2020 den 15.06, Rubella skrev:


imgur for de som ikke vil lete det opp:

https://imgur.com/a/tKbaCDm

Får litt noia, har lyst å puffe opp ryggputene og dytte inn seteputene !

 

Oi da det var bare støgt

Endret av Imperfectionibus
Rettet autokorrigert ord 😀
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Imperfectionibus skrev:

Oi da det var bare støgt

Oi ja det var stygt! Pleier hun ikke banke putene litt innimellom? Rette de opp, sitte normalt? Ser jo ut som de pleier å sitte oppå ryggputene jo 😱

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2020 den 16.36, Trua skrev:

De leier leiligheten så kan ikke bare male der tenker jeg.  Hun er jo på ingen måte noen interilrspesialist.  Hjelper ikke bare å bytte pledd, putetrekk, lysestaker. Man må ha mer grunnleggende kunnskap

Det kommer an på husverten.

Bar nede i sokkelleiligheten vår i dag etter forespørsel fra leietaker (hen er i hjemlandet med fam sin) og hen har malt soverommet i en nydelig farve (var hvitt når hen flyttet inn).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Marriet skrev:

Eller en osteklokke eller kakeklokke eller hva det nå enn er. Helt merkelig. 

Osteklokke, kakeklokke, vekkeklokke...? Same shit i paprikaverden

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 13.4.2020 den 22.19, Wenda skrev:

Oi ja det var stygt! Pleier hun ikke banke putene litt innimellom? Rette de opp, sitte normalt? Ser jo ut som de pleier å sitte oppå ryggputene jo 😱

Skjønner det ikke jeg heller og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er interiør blind. Det er min manns domene siden han faktisk har evne til å gidde å sitte seg ned og lage en plan for hvert rom når vi skal remøblere.

Endret av Imperfectionibus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har ikke så mye med bloggens innhold å gjøre, men er det flere her som får opp reklame for sexleketøy på bloggen (ikke i teksten eller innleggene, men som reklame mellom innleggene)? Jeg har ikke søkt opp sexleketøy eller vært på sider som kondomeriet o.l i nettleseren, og får ikke reklame for sexleketøy på noen andre sider jeg er på.

Er det et sammarbeid hun har, av noe slag? Selve reklamen er bilde av en sort buttplug med teksten "Annonsørinnhold.  Sexleketøyene du vil elske!". Ingen logo, navn eller andre indikasjoner på hvem reklamen er fra.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Alice123 Ja, det samme på Mette Asks blogg. Hun skrev i kommentarfeltet at det er Egmont som styrer de annonsene, og at bloggerne ikke kan styre det. 
Om det medfører riktighet vet jeg ikke da :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Alice123 said:

Dette har ikke så mye med bloggens innhold å gjøre, men er det flere her som får opp reklame for sexleketøy på bloggen (ikke i teksten eller innleggene, men som reklame mellom innleggene)? Jeg har ikke søkt opp sexleketøy eller vært på sider som kondomeriet o.l i nettleseren, og får ikke reklame for sexleketøy på noen andre sider jeg er på.

Er det et sammarbeid hun har, av noe slag? Selve reklamen er bilde av en sort buttplug med teksten "Annonsørinnhold.  Sexleketøyene du vil elske!". Ingen logo, navn eller andre indikasjoner på hvem reklamen er fra.

Får det opp på alle bloggene på blogg.no for tiden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...