Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

8 timer siden, FruRosa skrev:

Gjør hun det? 

Hun godtok meg, er ikke så veldig god venn,bekjent eller familie... 🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, BethD skrev:

Hun godtok meg, er ikke så veldig god venn,bekjent eller familie... 🤷🏻‍♀️

Det virker som hun er avhengig av masse likes og tilbakemeldinger på bilder (av ungene), og det blir nok for få med bare de nærmeste som følgere. Trist! 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, FruRosa skrev:

Det virker som hun er avhengig av masse likes og tilbakemeldinger på bilder (av ungene), og det blir nok for få med bare de nærmeste som følgere. Trist! 

Ja... veldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at antall følgere økte med 109 etter at hun la ut det innlegget på story, tyder det på at mange "fremmede" nå følger den private kontoen dessverre. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet er tydeligvis å ha en instakonto kun for følgere som ukritisk beundrer henne.

Spørs om det er et stort nok kundegrunnlag mtp. ønsket om reklameinntekter da...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
4 timer siden, BethD skrev:

Hun godtok meg, er ikke så veldig god venn,bekjent eller familie... 🤷🏻‍♀️

Da kan hun like gjerne skrive: 

"Dere som av en eller annen grunn elsker å se bilder av barna mine, kan følge meg på min nye konto."

Så lenge hun slipper "nettroll", så er det fritt fram altså. Grøss og gru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paprika..

PRIVAT = familie og venner. Dem vet du hvem er, de trenger ikke å presentere seg. 

Private bilder er for dem, ikke for folk som du tror vil deg vel. Du har åpenbart ikke skjønt hva det vil si å beskytte mindreåriges privatliv. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Friluftsdame skrev:

Paprika..

PRIVAT = familie og venner. Dem vet du hvem er, de trenger ikke å presentere seg. 

Private bilder er for dem, ikke for folk som du tror vil deg vel. Du har åpenbart ikke skjønt hva det vil si å beskytte mindreåriges privatliv. 

er ingen hjemme der

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det virkelig hadde vært en privat konto for venner og bekjente hadde hun vel fulgt flere enn 29 av sine følgere selv. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, FruRosa skrev:

Det virker som hun er avhengig av masse likes og tilbakemeldinger på bilder (av ungene), og det blir nok for få med bare de nærmeste som følgere. Trist! 

Ja, dessverre. Hun gjør det tydeligvis ikke for å skåne barna, men for at de som ikke liker å se bilder/kritiserer henne for bilder og utlevering av barna skal siles bort. Det er jo ikke nødvendig å skjerme barna for de ukjente som har lyst å se dem - de snille vettu.... - som vet altfor mye om barn uten å kjenne dem 🙄😥 Ingenting nytter - dessverre 😥😥

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Tiara07 skrev:

Ja, dessverre. Hun gjør det tydeligvis ikke for å skåne barna, men for at de som ikke liker å se bilder/kritiserer henne for bilder og utlevering av barna skal siles bort. Det er jo ikke nødvendig å skjerme barna for de ukjente som har lyst å se dem - de snille vettu.... - som vet altfor mye om barn uten å kjenne dem 🙄😥 Ingenting nytter - dessverre 😥😥

Det er jo noe spesielt at barn i barneskolen kan mer om personvern og hva som er greit/ ikke greit å dele på sosiale medier enn henne. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker:

Om hun virkelig vil holde den kontoen helt privat... Hvorfor da legge den ut på den offentlige kontoen? Det er jo bare familie og venner som trenger å vite om den. Hun kunne jo selv lagt til dem hun kjenner og stoler på der! “Verden" hadde ikke trengt å vite om den, og i alle fall ikke bli lagt til! 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.4.2020 den 23.34, Christiane_W skrev:

Kan se sånn ut, basert på storyen hennes. Der skriver hun at de som følger henne av hjertlige grunner kan skrive noen ord til henne, så legger hun dem til. Dette mener jeg hun gjorde sist hun hadde "privat" konto også.

Stemmer. Er jo bare å finne på noe, som "Er så koslig å følge deg og de søte barna dine". Også trenger man jo ikke ha ærlige hensikter i det hele tatt.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det stemme at hun har hatt fem ulike spisestuestoler de siste fire årene? Altså fra rekkehuset til nå, men sett bort i fra den korte perioden på loftet? 6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Marriet skrev:

Kan det stemme at hun har hatt fem ulike spisestuestoler de siste fire årene? Altså fra rekkehuset til nå, men sett bort i fra den korte perioden på loftet? 6

Hadde de roa ned på innkjøp av nye møbler, dyre klær og alt annet hadde de kanskje hatt råd til eget hus...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke eksponering når man bruker ungene i reklame??? 

"Brannmann Sam" på IG. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, FruRosa skrev:

Er det ikke eksponering når man bruker ungene i reklame??? 

"Brannmann Sam" på IG. 

Alt med måte vettu 💡

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, FruRosa skrev:

Er det ikke eksponering når man bruker ungene i reklame??? 

"Brannmann Sam" på IG. 

Disse to vet åpenbart ikke bedre, dessverre.

Når man ikke er i stand til å drive forretning, og tyr til lettvinte løsninger for å skaffe seg inntekt så blir det sånn. #arbeidssky dagdrømmer

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, mumrikk1 skrev:

Dette nye leketøyet til poden ble plutselig merket med reklame?😌

Neida, dette er annen variant. Gravemaskinen var først julegave og sist bursdagsgave (utmerket). Nå har de fått seg en brannbil som er merket reklame. Det står at de har fått den, men jeg tror den er til låns akkurat som gravemaskinen var til jul. Legger det fram som om de er i barnas eie... 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...