Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sofaen... 

Ikke så lenge siden de fikk den i hus, men den ser totalt nedsittet ut. Det viser jo ekstra godt på bildet der hun har fjernet puter og pledd. 

Ref IG 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruRosa skrev:

Sofaen... 

Ikke så lenge siden de fikk den i hus, men den ser totalt nedsittet ut. Det viser jo ekstra godt på bildet der hun har fjernet puter og pledd. 

Ref IG 

Fikk sjokk av bilde nr 2, bare rot og kaos, og jeg klarer nesten ikke ta dette seriøst 

Endret av Trua
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Trua skrev:

Fikk sjokk av bilde nr 2, bare rot og kaos, og jeg klarer nesten ikke ta dette seriøst 

Det er hennes måte å "style" på... 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, FruRosa skrev:

Det er hennes måte å "style" på... 

Ja, kall det hva du vil, men er jo totalt utradert

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruRosa skrev:

Sofaen... 

Ikke så lenge siden de fikk den i hus, men den ser totalt nedsittet ut. Det viser jo ekstra godt på bildet der hun har fjernet puter og pledd. 

Ref IG 

Første jeg la merke til også. Er vel fullt mulig å vaske trekket vil jeg tro? Men sofa ser helt gor jæ.....ut etter så kort tids bruk. 

Jo jeg vet de har små barn i hus, og det har vi fleste.  

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Pæddan skrev:

Første jeg la merke til også. Er vel fullt mulig å vaske trekket vil jeg tro? Men sofa ser helt gor jæ.....ut etter så kort tids bruk. 

Jo jeg vet de har små barn i hus, og det har vi fleste.  

Som interiørblogger hadde jeg aldri vist fram en slik sofa, være seg med eller uten puter og pledd

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Nussepus skrev:

Og gekko drikker som vanlig øl midt på dagen med ungene løpende rundt beina. 

Hvis du zoomer bildet så ser du at det er lettøl.   

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Klink skrev:

Sikker på at putene i sofaen ikke skal være sånn? 🤷‍♀️

Hvem kjøper en ferdig nedsitti sofa?🤔 

Enig med de andre, det så jo rotete ut. Stua mi ser mindre rotete ut etter en helg hjemme med tre-åringen😬

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Klink skrev:

Sikker på at putene i sofaen ikke skal være sånn? 🤷‍♀️

Mulig de skal det, men krøllete ryggputer er ikke mye pent og/eller inspirerende. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, FruRosa skrev:

Mulig de skal det, men krøllete ryggputer er ikke mye pent og/eller inspirerende. 

Hvis sofaen er sånn, siden alle putene hadde samme krøllen, så er det vel smak og behag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Birdo skrev:

Hvem kjøper en ferdig nedsitti sofa?🤔 

Enig med de andre, det så jo rotete ut. Stua mi ser mindre rotete ut etter en helg hjemme med tre-åringen😬

Alle ryggputer hadde samme krøllen og kan ikke skjønne at en sofa blir så nedsittet så det var bare et forslag 🤷‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm.. Dette må vel være en eldre sofa? Den så sliten ut, mer sliten enn Ikea sofa jeg kjøpte brukt til hytta.

Ektorp tror jeg den heter. Beige, men tåler vask etter kakaosøl fra ungene, mannen som sovner med snusen, tante som søler litt rødvin når hun har mye på hjertet og hunden på 28kg som sovner oppi sofaen etter 4 timer på Hardangervidda.

Vår ser jo fortsatt greit stramt nok ut, etter årevis med vask av trekk.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fortsatt «trendy» å ha tepper slengt ned mot gulvet fra sofaen? Synes det alltid har sett så rotete og teit ut... aldri sett andre enn paprika gjøre det heller...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bildet av sofaen uten stæsj, så ser det ut som om sitteputene i sofaen har sklidd fremover, for putene bak skal da ikke være lavere enn "bakveggen" i sofaen??

Bildet MED stæsj: Der ser det ut som om ungene har herja og lekt, og så har de bare lempa puter og pledd i full fart opp fra gulvet. Ser fryktelig rotete ut!!!

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener hun seriøst at sofabildene skal være inspirasjon? Den sofaen ser ut som om den har overlevd tre verdenskriger. 

Sofaen vår er fire år gammel og ser fortsatt ny ut. Men så er den jo heller ikke i bruk 20 timer i døgnet. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...