Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Løp å kjøp soft gel jakke fra Ellsos.. 👀

Dette går hun betalt for?! 

Softgel? Hahahah

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun skriver også to nesten identiske linjer om baking og savn rett etter hverandre. Å lese over før man trykker publiser hadde kanskje vært en ide.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å finne tøy som har god kvalitet og tillegg ikke koster allverden er noe jeg alltid prøver å finne. 
 

 

Det er mange setninger jeg stusser over i de siste innleggene.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Orly skrev:

Det å finne tøy som har god kvalitet og tillegg ikke koster allverden er noe jeg alltid prøver å finne. 
 

 

Det er mange setninger jeg stusser over i de siste innleggene.

Hun skriver som de blinde sloss! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Orly skrev:

Det å finne tøy som har god kvalitet og tillegg ikke koster allverden er noe jeg alltid prøver å finne. 
 

 

Det er mange setninger jeg stusser over i de siste innleggene.

Camilla, siden du leser her. Et forslag til hvordan du kunne formulert dette:

"Jeg er alltid på jakt etter kvalitetsklær til en rimelig penge." 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett, latterliggjøring og svar til dette. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.4.2020 den 0.03, Oktoberknøttet skrev:

Jeg ville vel hatt lokk på tåteflaska når jeg var ute og gikk nå....

Tenkt det samme. Sett det på bilder tidligere i uken også. Skremmende. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det fortsetter i samme sporet, svart drikke på tutekopp, altså mest trolig minsten sin. (Glass med svart drikke sto også foran nest minste, så derfor jeg tenker tutekoppen er minstemann sin). 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Zokutine skrev:

Og det fortsetter i samme sporet, svart drikke på tutekopp, altså mest trolig minsten sin. (Glass med svart drikke sto også foran nest minste, så derfor jeg tenker tutekoppen er minstemann sin). 

Og det tristeste er at grunnen til at vi ser dette er at hun ikke klarer å la vær å eksponere.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cola i tutekopp til minste mann,som ikke har fylt 1 år en gang...drikke ved siden av middagen....

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Ab85 skrev:

Cola i tutekopp til minste mann,som ikke har fylt 1 år en gang...drikke ved siden av middagen....

Hvor ser dere dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være hun gir brus, ikke godt å vite. Et av mine barn trenger litt sviskejuice innimellom pga magen og fast føde. Og det ser jo også mørkt ut i flaska... Så lenge hun ikke har skrevet selv at det er brus blir det jo bare spekulasjoner. For all del, jeg har også sett mye rart de barna får når de er små men det med drikken er det ikke skrevet noe om bortsett fra her inne?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle sitter med cola i glasset til middagen, inkludert tutekoppen til minsten. Sett både på snappen til gekko og bloggen...ikke mye sviskejuice der nei 😅

Hun har skrevet om det før,men at nest minste likte ikke brus.

Men minste mann er godt introdusert med brus til middagen før 1 års dagen 😅

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
10 timer siden, Ab85 skrev:

Alle sitter med cola i glasset til middagen, inkludert tutekoppen til minsten. Sett både på snappen til gekko og bloggen...ikke mye sviskejuice der nei 😅

Hun har skrevet om det før,men at nest minste likte ikke brus.

Men minste mann er godt introdusert med brus til middagen før 1 års dagen 😅

Det er jo helt sjokkerende. 
kunne aldri falt meg inn å gi datteren min brus i tutekoppen sin! Datteren min er 2 dager eldre enn hennes, og jeg følger med på de pga det for det meste, og jeg er så satt ut av valgene hun tar i forhold til barna....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, BethD skrev:

Det er jo helt sjokkerende. 
kunne aldri falt meg inn å gi datteren min brus i tutekoppen sin! Datteren min er 2 dager eldre enn hennes, og jeg følger med på de pga det for det meste, og jeg er så satt ut av valgene hun tar i forhold til barna....

Tutekoppen var nok ikke til 4åringen, men til den aller minste.. 4åringen hadde eget glass. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
2 minutter siden, Zokutine skrev:

Tutekoppen var nok ikke til 4åringen, men til den aller minste.. 4åringen hadde eget glass. 

Ja jeg mente den minste.. :) vi fikk barn samtidig for 1 år siden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...