Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Siste instastory hinter til ny graviditet. Tok en for laget siden ingen hadde skrevet noe og klikket meg inn; masse skriverier om hvor fælt det var å være gravid, og at hun aldri skal være gravid igjen og at det er helt ok. Clickbait som forventet! 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Carrosen skrev:

Siste instastory hinter til ny graviditet. Tok en for laget siden ingen hadde skrevet noe og klikket meg inn; masse skriverier om hvor fælt det var å være gravid, og at hun aldri skal være gravid igjen og at det er helt ok. Clickbait som forventet! 

Som jeg trodde. Hun er ikke annet enn clickbait...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å skulle bli mer privat har eksponeringen av de mindreårige tatt helt av denne helgen. Bare å innse at noen endrer seg aldri. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Minipilla skrev:

Til å skulle bli mer privat har eksponeringen av de mindreårige tatt helt av denne helgen. Bare å innse at noen endrer seg aldri. 

Noe nytt? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder VPs story har jeg gjort det til en vane å skru ned volumet på mobilen til det absolutt svakeste, det holder i massevis. Hun skremmer vannet av meg hver gang jeg glemmer det 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En filleting kanskje, men likevel så typisk henne. Hun skriver i blogginnlegget at hun har byttet ut mye rødt kjøtt og at de spiser mer kylling og fisk. Jeg tror helsedirektoratet anbefaler fisk tre ganger i uka (men det har egentlig ikke noe med saken å gjøre, det er jo bare veldig flott at de anbefaler det og de spiser mer fisk i heimen, for det har man ikke sett mye til tidligere) MEN når hun så lister opp menyen er det ikke en eneste fiskemiddag å spore. 

Sånn gjør hun jobben sin. Jeg driter i hva de spiser til middag, men jobben hennes i følge henne selv er å inspirere andre. Hvordan i hule heite kan man bli inspirert av så elendig og lite sammenhengende opplegg? Dette var bare et eksempel fra dagens innlegg, men sånn synes jeg hun ofte er. Og det gikk opp for meg nå at det er dette som blant annet gjør jobben hennes så dårlig utført. I tillegg til slurvefeil, virkelighetsfjerne beskrivelser og uendelig mengde eksponering av barn. Hun er så dårlig på blogging! Jeg ser ikke noen kvaliteter rundt bloggingen hennes. Til og med bildene er dårlig. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ganske enkelt ikke hvordan det er mulig å ha en inntekt med denne slurvete arbeidsinnsatsen.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyeste blogginnlegg . Hvilken stormer som er verre en de fleste er det dette paret har vært igjennom egentlig?? Har lenge vært nysgjerrig på det. Hun skriver at det ikke er noen hemmelighet?!? Men ehh jo?🤪.

Å de er begge nedlesset i jobb og oppgaver 😆. Spesielt Kim 😂

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, marthes skrev:

De har vist så og si aldri barnevakt eller hjelp.... 

Nei, og hva er det barnehagen og skole gjør? Jo passer ungene deres mens de puffer puter og har bromance på gymmet! Hva ellers skulle de ha barnepike til undrer nå jeg?

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Pæddan skrev:

Nei, og hva er det barnehagen og skole gjør? Jo passer ungene deres mens de puffer puter og har bromance på gymmet! Hva ellers skulle de ha barnepike til undrer nå jeg?

Ingen som har behov for en kveld meller 2 med barnevakt? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Fiorella skrev:

Men dere, gi henne litt slækk da -> Ting som å få alle kabler til å gå opp er en utfordring!  ;)

Trivelig og saklig på en gang 👏

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Klink skrev:

Ingen som har behov for en kveld meller 2 med barnevakt? 

Alle har det. Men her skrives det om besteforeldre, mamma nr 2, som har hatt barna siden de bare var noen uker osv osv... var det bare løgn dette da?

Alt går jo i surr. Jeg blir mer og mer overrasket over hvor mye som skrives en dag, noe HELT annet som skrives neste dag.. osv osv... men kanskje man kan leve av en blogg basert på kritikk fra Jodel og KG? Ser sånn ut. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Kanderehjelpe skrev:

Alle har det. Men her skrives det om besteforeldre, mamma nr 2, som har hatt barna siden de bare var noen uker osv osv... var det bare løgn dette da?

Alt går jo i surr. Jeg blir mer og mer overrasket over hvor mye som skrives en dag, noe HELT annet som skrives neste dag.. osv osv... men kanskje man kan leve av en blogg basert på kritikk fra Jodel og KG? Ser sånn ut. 

Jeg innrømmer jeg har hørt om henne på grunn av dette forumet og tidvis går inn på bloggen hennes på grunn av kg. Så er det flere som meg så kanskje? 

Endret av Klink
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...