Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Clara80 skrev:

Godt gjort å totalvrake bilen på ene siden mens du kjører i 10 km/t...

Det var etter hun krasjet at hun måtte kjøre i 10km/t

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå prøver hun å nyansere det hun tidligere har overdrevet rundt den kræsjen. Eller skal vi si "kræsjen". Er jo helt umulig å vite. Høres heller ut som hun har skrapa opp, eventuelt fått  bulka førersiden på bilen. Innmari dumt å ikke skrive sannferdig i førsteomgang da ord og handling sjelden stemmer når hun lyver så fælt. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Marriet skrev:

Nå prøver hun å nyansere det hun tidligere har overdrevet rundt den kræsjen. Eller skal vi si "kræsjen". Er jo helt umulig å vite. Høres heller ut som hun har skrapa opp, eventuelt fått  bulka førersiden på bilen. Innmari dumt å ikke skrive sannferdig i førsteomgang da ord og handling sjelden stemmer når hun lyver så fælt. 

Paprika skriver sjeldent sannferdig, og hun bruker store ord. Det er alltid rom for å feiltolke det hun skriver; alt er så grandiost der i gården. Akkurat det er hennes ansvar. Hun lever tross alt av å formidle. 

I forrige uke var det jippi med en unormalt tidlig barnehagestart. I går utbroderes det, komplettert med bilder, om mange dager med sykdom og spesifikke plager. Disse plagene i kombinasjon med tidlig barnehagestart, er et svært dårlig utgangspunkt.  

Paprika og Gekko har hatt turnus på å følge opp syke mindreårige. Yes Paprika: som alle andre småbarnsforeldre. Men de legger ikke ut bilder av syke mindreårige i SoMe, og tjener til livets opphold av det😡

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Clara80 skrev:

Godt gjort å totalvrake bilen på ene siden mens du kjører i 10 km/t...

Lese skikkelig før du kritiserer hvertfall, det var etter kræsjen hun måtte kjøre i 10 km/t.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså nå kommer jeg med min «tesla Ekspertise» igjen. Men altså kjære Camilla, tesla er en idiotsikker bil. Det vil si det er bilene iphone. Jeg hadde problemer med dekktrykk sensoren. Fylte luft men det fortsatte å lekke. Når jeg da hadde kjørt litt ikke mye, begynte hele dashbordet å blinke og jeg fikk beskjed om å pull over safely. Gjentatte ganger med stor rød trekant blinkende foran nesen på meg. Når jeg da ikke gjorde som jeg fikk beskjed om stoppet billen og jeg fikk ikke kjørt den videre. Mannen min kom og fikset dekktrykket i løpet av to minutter. Han ble veldig overrasket selv da han mente at det absolutt ikke var så lavt trykk (flatt dekk) at det skulle være noe farlig. Mannen min er utdannet bilmekaniker så vet hva han snakker om. Så det vil si at jeg ikke fikk kjøre bilen videre fordi det var lite luft i det ene dekket. Da sikkert under tesla sin sikkerhetsgrense. Hva tror dere skjer om du kræsjer en hel side?????

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, lillemy02 skrev:

Altså nå kommer jeg med min «tesla Ekspertise» igjen. Men altså kjære Camilla, tesla er en idiotsikker bil. Det vil si det er bilene iphone. Jeg hadde problemer med dekktrykk sensoren. Fylte luft men det fortsatte å lekke. Når jeg da hadde kjørt litt ikke mye, begynte hele dashbordet å blinke og jeg fikk beskjed om å pull over safely. Gjentatte ganger med stor rød trekant blinkende foran nesen på meg. Når jeg da ikke gjorde som jeg fikk beskjed om stoppet billen og jeg fikk ikke kjørt den videre. Mannen min kom og fikset dekktrykket i løpet av to minutter. Han ble veldig overrasket selv da han mente at det absolutt ikke var så lavt trykk (flatt dekk) at det skulle være noe farlig. Mannen min er utdannet bilmekaniker så vet hva han snakker om. Så det vil si at jeg ikke fikk kjøre bilen videre fordi det var lite luft i det ene dekket. Da sikkert under tesla sin sikkerhetsgrense. Hva tror dere skjer om du kræsjer en hel side?????

Eg er heller ikke noen ekspert på biler og iaffal ikke på tesla. Men hvor ligger det tekniske i bilen? Eg tenker I front!? Kan det tekniske ha blitt ødelagt i sammenstøtet? Batteriet kan jo ha fungert mens det tekniske var berørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjørt en X til daglig nå i 2 år. En kan ikke kjøre en skadet Tesla « som liksom ikke kan kjøres mer enn i 10 km». Enten så er bilen helt kjørbar eller ikke. En har ikke mulighet til å overstyre Tesla sin «hjerne», ikke engang Camilla klarer det. Tesla gir veldig fort beskjed om hva som er galt, hvor det er osv, og en får helt tydelig beskjed om hva en skal gjøre, ikke mulig å overprøve det!

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel. Det er uansett noe som ikke stemmer rundt denne bilhendelsen. Enten så skriver man jo hva som har skjedd for å unngå spekulasjoner, hvis ikke så er det et eller annet hun prøver å skjule. Så enkelt er det.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun GIDDER å sitte å fabrikere løgner på løgner med den bilen. Hun må virkelig tro folk er idioter. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2020 den 1.25, Antirobe skrev:

Sorry, feil sitering, fikk den ikke bort....

Altså, hvis bilen er så skadet at den kun kan kjøre i 10 km/t så kjører man ikke hjem. Da taues bilen direkte til verksted....

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tantesofie skrev:

Altså, hvis bilen er så skadet at den kun kan kjøre i 10 km/t så kjører man ikke hjem. Da taues bilen direkte til verksted....

Hun hadde hatt en ulykke og var sikkert oppskaket. Kanskje hun kjørte i 10 km/t fordi hun kjente på hendelsen og var redd for at bilen var utrygg å kjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Tistelblad skrev:

"Det som skjer her", hva er det? De som skriver her er enkeltmennesker som ikke har noe med hverandre å gjøre, og som kommenterer en blogg. Det virker som du tror at alle som stiller spørsmål ved bloggen er en gruppe mennesker som har gått sammen for å mobbe mest mulig. 

Du tillegger meg forresten meninger jeg ikke har. Jeg sa aldri noe sarkastisk som skulle tyde på at jeg ikke trodde på henne, eller lekte tøff ved å si "jævla mystisk" -det var det du som gjorde. Jeg synes bare generelt det er rart at en bil som er totalskadd på venstre side fremdeles er kjørbar. Det var mitt poeng.

Det er tydeligvis rom for tolkninger det du skriver og da må en tåle spekulasjoner i følge andre her. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Friluftsdame skrev:

Paprika skriver sjeldent sannferdig, og hun bruker store ord. Det er alltid rom for å feiltolke det hun skriver; alt er så grandiost der i gården. Akkurat det er hennes ansvar. Hun lever tross alt av å formidle. 

I forrige uke var det jippi med en unormalt tidlig barnehagestart. I går utbroderes det, komplettert med bilder, om mange dager med sykdom og spesifikke plager. Disse plagene i kombinasjon med tidlig barnehagestart, er et svært dårlig utgangspunkt.  

Paprika og Gekko har hatt turnus på å følge opp syke mindreårige. Yes Paprika: som alle andre småbarnsforeldre. Men de legger ikke ut bilder av syke mindreårige i SoMe, og tjener til livets opphold av det😡

Det er alltid rom for å feiltolke noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Trude4 skrev:

Eg er heller ikke noen ekspert på biler og iaffal ikke på tesla. Men hvor ligger det tekniske i bilen? Eg tenker I front!? Kan det tekniske ha blitt ødelagt i sammenstøtet? Batteriet kan jo ha fungert mens det tekniske var berørt

Det vises at du ikke har peil på bil og iallefall ikke Tesla. Så like greit å la være å kommentere bil og Tesla.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Cati skrev:

Det vises at du ikke har peil på bil og iallefall ikke Tesla. Så like greit å la være å kommentere bil og Tesla.

Hvorfor være frekk mot meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og så om hun kræsjet bilen totalt eller ei, det går ikke utover dere på noen som helst måte. Hvorfor diskutere side opp og side ned om noe som ikke angår dere? 🤦🏼‍♀️ 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pluttiplott skrev:

Har kjørt en X til daglig nå i 2 år. En kan ikke kjøre en skadet Tesla « som liksom ikke kan kjøres mer enn i 10 km». Enten så er bilen helt kjørbar eller ikke. En har ikke mulighet til å overstyre Tesla sin «hjerne», ikke engang Camilla klarer det. Tesla gir veldig fort beskjed om hva som er galt, hvor det er osv, og en får helt tydelig beskjed om hva en skal gjøre, ikke mulig å overprøve det!

Det var akkurat det jeg mente. Slik som med noe så lite som dekkene 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Damla skrev:

Og så om hun kræsjet bilen totalt eller ei, det går ikke utover dere på noen som helst måte. Hvorfor diskutere side opp og side ned om noe som ikke angår dere? 🤦🏼‍♀️ 

Øøøøø fordi hun driver en offentlig blogg og lever av dette. I tillegg er dette en diskusjons side om nettop nevnte bloggen. Om hun ikke ønsker å bli diskutert ja da kan hun slutte å blogge. Jeg kan love deg at ingen bryr seg om hva damen i kasse på kiwi har fortalt venninnene sine! 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, lillemy02 skrev:

Øøøøø fordi hun driver en offentlig blogg og lever av dette. I tillegg er dette en diskusjons side om nettop nevnte bloggen. Om hun ikke ønsker å bli diskutert ja da kan hun slutte å blogge. Jeg kan love deg at ingen bryr seg om hva damen i kasse på kiwi har fortalt venninnene sine! 

Typisk argument uten nok dybde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...