Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Synes det er rart at dere kan sitte her å spekulere i hva som har skjedd og ikke, det bør moderatorer slette for det er kun spekulasjoner dere kommer med.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, lillemy02 skrev:

Bilen stopper av seg selv. Og det var ikke glatt der hun kjørte i det hele tatt. I tillegg skal det svært mye til for at bilen er total skadd men hun ikke. Tesla x er tanks den svær det er ikke som å kjøre en vw polo for å si det sånn. Det er ikke uten grunn den er kåret til verdens sikreste bil. Selvsagt går det an å total skade den, men da er ofte skadeomfanget så stort at personen inni neppe smiler til kamera med sminket ansikt og sier oooooppppsssi jeg kræsja.

I tillegg til at hun omtrent snapper bæsjen sin i doen, men ikke at hun har kræsja. Ikke står det noe i lokal avisen, de elsker stoff om tesla spesielt tesla x! Bare den kjører på en større grus bit er det oppslag i lokalavisen om det. 

Har hun skrevet at det er Teslaen hun har kræsja..... de har jo en bil til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Nicco skrev:

Har hun skrevet at det er Teslaen hun har kræsja..... de har jo en bil til?

Nei det har hun nok ikke men for å være ærlig har vi ikke sett den bilen på veldig lenge

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Antirobe skrev:

Er det speilblankt i mange plussgrader? Beklager, men det gir ingen mening. Det er fysisk umulig at det er is i plussgrader, når plussgradene har vart over en lengre periode. Seiler du nedover da, burde du ikke kjøre bil. 

Hahhaha, beklager altså men nå ler jeg meg skakk.. Joda fullt mulig. Er forresten noe som heter underkjølt regn også, det betyr regn i minus grader, melder du det også er fysisk umulig fordi vann skal fryse og bli snø før det treffer bakken? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, «H» skrev:

Hahhaha, beklager altså men nå ler jeg meg skakk.. Joda fullt mulig. Er forresten noe som heter underkjølt regn også, det betyr regn i minus grader, melder du det også er fysisk umulig fordi vann skal fryse og bli snø før det treffer bakken? 

Selvfølgelig er det noe som heter underkjølt, men om det stemmer som det se sier som bor i området, at det er sju varmegrader så er det da ikke mulig å hverken ha det glatt eller underkjølt. Ikke egentlig interessant i diskusjonen om paprika, men alle som har vært med på noen vintre vet da dette.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, «H» skrev:

Hahhaha, beklager altså men nå ler jeg meg skakk.. Joda fullt mulig. Er forresten noe som heter underkjølt regn også, det betyr regn i minus grader, melder du det også er fysisk umulig fordi vann skal fryse og bli snø før det treffer bakken? 

Atte hva?? Det er opptil 10 pluss grader her på Østlandet, å når dette krasjet skjedde hadde det ikke vært regn på lenge. Så underkjølt regn har det ikke vert.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Come on!

Jeg bor i området, og det har vært svært glatt om morgenen. Overraskende glatt faktisk, så det har kommet litt brått på. 

Forøvrig helt teit diskusjon.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, CecilieX skrev:

Come on!

Jeg bor i området, og det har vært svært glatt om morgenen. Overraskende glatt faktisk, så det har kommet litt brått på. 

Forøvrig helt teit diskusjon.

 

Enig, veldig teit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Emilim skrev:

Atte hva?? Det er opptil 10 pluss grader her på Østlandet, å når dette krasjet skjedde hadde det ikke vært regn på lenge. Så underkjølt regn har det ikke vert.

Jeg gidder ikke diskutere dette mer i denne tråden, da det i grunn ikke er relevant men jeg bor selv på Østlandet (Drammen) og det er både glatte veier her  ennå og plussgrader. Underkjølt regn har det ikke vært, men gjorde et poeng av det siden det er like unaturlig med regn i minus som glatte veier i pluss grader.   
 

Jeg er overhodet ikke en paprika tilhenger og mener det er mye som kan diskuteres rundt denne dama men er rart så mange her inne sitter på fasiten og vet alt når man ikke engang vet at det kan være glatt i mildvær. 

Endret av «H»
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, «H» skrev:

Jeg gidder ikke diskutere dette mer i denne tråden, da det i grunn ikke er relevant men jeg bor selv på Østlandet (Drammen) og det er både glatte veier her  ennå og plussgrader. Underkjølt regn har det ikke vært, men gjorde et poeng av det siden det er like unaturlig med regn i minus som glatte veier i pluss grader.   
 

Jeg er overhodet ikke en paprika tilhenger og mener det er mye som kan diskuteres rundt denne dama men er rart så mange her inne sitter på fasiten og vet alt når man ikke engang vet at det kan være glatt i mildvær. 

Enig. Her er det mellom 5-10 plussgrader og strålende sol på dagtid og ganske så varmt om natten også. Likevel er det speilglatt på enkelte veier, spesielt på områder som ligger i skyggen

Så samme hvor mye jeg misliker C sin måte å opptre på via blogg og some, og jeg har størst tro på at hun nok ikke har bilen lengre pga helt andre ting, syns jeg det blir for dumt å prate om hvor glatt/ikke glatt det er

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, lillemy02 skrev:

Ordet her er vel mer hadde 

Okei, men er da ikke lenge siden hun hadde den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det siste innlegget - "to fluer i en smekk"....Hun skriver noe om det i teksten, men jeg tror ærlig talt ikke hun vet hva uttrykket betyr. (Ikke dette heller). Jeg forstår i allefall ikke hva hun mener.

Hun skriver forresten også at hele førersiden av bilen omtrent ble totalvraket, men også at hun kjørte bilen hjem etterpå. Mystisk greier

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Tistelblad skrev:

Det siste innlegget - "to fluer i en smekk"....Hun skriver noe om det i teksten, men jeg tror ærlig talt ikke hun vet hva uttrykket betyr. (Ikke dette heller). Jeg forstår i allefall ikke hva hun mener.

Hun skriver forresten også at hele førersiden av bilen omtrent ble totalvraket, men også at hun kjørte bilen hjem etterpå. Mystisk greier

Syns ikke det høres så jævla mystisk ut, jeg. Hun skriver jo: jeg kjørte bilen 10 km/t hjem, falken har hentet bilen for den bør ikke kjøres på motorveien med ooog den skal repareres. Hva er mystisk/mistenkelig med det 🤷‍♀️🙈

Det er stygt som juling det som skjer her. 

Endret av Klink
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Klink skrev:

Syns ikke det høres så jævla mystisk ut, jeg. Hun skriver jo: jeg kjørte bilen 10 km/t hjem, falken har hentet bilen for den bør ikke kjøres på motorveien med ooog den skal repareres. Hva er mystisk/mistenkelig med det 🤷‍♀️🙈

Det er stygt som juling det som skjer her. 

"Det som skjer her", hva er det? De som skriver her er enkeltmennesker som ikke har noe med hverandre å gjøre, og som kommenterer en blogg. Det virker som du tror at alle som stiller spørsmål ved bloggen er en gruppe mennesker som har gått sammen for å mobbe mest mulig. 

Du tillegger meg forresten meninger jeg ikke har. Jeg sa aldri noe sarkastisk som skulle tyde på at jeg ikke trodde på henne, eller lekte tøff ved å si "jævla mystisk" -det var det du som gjorde. Jeg synes bare generelt det er rart at en bil som er totalskadd på venstre side fremdeles er kjørbar. Det var mitt poeng.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...