Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, Nussepus skrev:

Da må du ha kjørt jævlig fort når du kræsjet i stolpen. 

Nope, been there and done that!! Jeg klarte å kjøre inn i en lyktestolpe i 30-40 km, klarte å få lyktestolpen inn under ene hjulet for deretter å ødelegge forstillingen. REP 60K :.O 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Pæddan skrev:

Nope, been there and done that!! Jeg klarte å kjøre inn i en lyktestolpe i 30-40 km, klarte å få lyktestolpen inn under ene hjulet for deretter å ødelegge forstillingen. REP 60K :.O 

Men du kjørte vel ikke en tesla x. Med adaptiv cruise kontroll og piping overalt når du kommer nærme noe? I tillegg til at både bil og gjenstander kommer opp på skjermen foran deg hele tiden er du for nærme lyser det rødt. Det har ikke vert glatt og hun kjører verdens sikreste bil med sikkerhetsfunksjoner mange ny biler bare kan drømme om

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, lillemy02 skrev:

Men du kjørte vel ikke en tesla x. Med adaptiv cruise kontroll og piping overalt når du kommer nærme noe? I tillegg til at både bil og gjenstander kommer opp på skjermen foran deg hele tiden er du for nærme lyser det rødt. Det har ikke vert glatt og hun kjører verdens sikreste bil med sikkerhetsfunksjoner mange ny biler bare kan drømme om

Sorry det tenkte jeg ikke på. Dette her skjedde før teknikkens verden og var snakk om en BMW 7 serie. Som du sier, bilene hyler bare de ser noe på fortauet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Kudos til VP for å komme med et tema som faktisk er spennende, fin variasjon og alt annet enn eksponering: nemlig mat og matbudsjett. Sett bort ifra troverdigheten ifht økonomisk retningssans fra tidligere så skal jeg keep an open mind. 
 

Men altså.. Libero Touch til 59kr stk når man får 2stk til 79kr? 

Men bare jeg som stusset over at de tydeligvis bare trenger en 4-pack med toalettruller på ei uke? Eller bruker vi (kun 2 voksne) overdrevent mye dopapir her hjemme?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 minutt siden, Wenda skrev:

Men bare jeg som stusset over at de tydeligvis bare trenger en 4-pack med toalettruller på ei uke? Eller bruker vi (kun 2 voksne) overdrevent mye dopapir her hjemme?

Det er reklame for noe, først skal det groomes. Ny strategi fra annonsører og bloggere. Mange andre barne-og familie eksponerende blogger som gjør det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Men altså.. Libero Touch til 59kr stk når man får 2stk til 79kr? 

Skikkelig avsporing, beklager det, men hvor får man 2 pk Libero til 79??? Har en mini som storforbruker bleier 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Ingebjørg skrev:

Skikkelig avsporing, beklager det, men hvor får man 2 pk Libero til 79??? Har en mini som storforbruker bleier 😂

Kiwi men da må du kjøpe 4 stk og få en gratis det vil si 25%avslag.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lillemy02 skrev:

Men du kjørte vel ikke en tesla x. Med adaptiv cruise kontroll og piping overalt når du kommer nærme noe? I tillegg til at både bil og gjenstander kommer opp på skjermen foran deg hele tiden er du for nærme lyser det rødt. Det har ikke vert glatt og hun kjører verdens sikreste bil med sikkerhetsfunksjoner mange ny biler bare kan drømme om

Er speilblankt hvor jeg bor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Klink skrev:

Er speilblankt hvor jeg bor. 

Og er det der hvor Camilla bor? Kjørte for to dager siden til Fredriksstad og det var helt bare veier uten noe som helst is.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillemy02 skrev:

Og er det der hvor Camilla bor? Kjørte for to dager siden til Fredriksstad og det var helt bare veier uten noe som helst is.

Ikke speilblankt her nede. Pluss 7 og flotte veier 😁

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, lillemy02 skrev:

Og er det der hvor Camilla bor? Kjørte for to dager siden til Fredriksstad og det var helt bare veier uten noe som helst is.

Nei det veg jeg jo ikke. Uansett kan da ha vært uheldig og krasja bilen selv om. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, lillemy02 skrev:

Men du kjørte vel ikke en tesla x. Med adaptiv cruise kontroll og piping overalt når du kommer nærme noe? I tillegg til at både bil og gjenstander kommer opp på skjermen foran deg hele tiden er du for nærme lyser det rødt. Det har ikke vert glatt og hun kjører verdens sikreste bil med sikkerhetsfunksjoner mange ny biler bare kan drømme om

Hva har all de tekniske duppe dingsene der å si om man f.eka mister kontrollen over en bil på glattisen og tørner inn i noe. Da hjelper det lite med ditt og datt gitt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Wenda skrev:

Men bare jeg som stusset over at de tydeligvis bare trenger en 4-pack med toalettruller på ei uke? Eller bruker vi (kun 2 voksne) overdrevent mye dopapir her hjemme?

Vi er 5 pers og bruker ca 6 rullee i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Flettfrid skrev:

Vi er 5 pers og bruker ca 6 rullee i uken.

Hadde ikke holdt her i huset med 4 pk

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Flettfrid skrev:

Hva har all de tekniske duppe dingsene der å si om man f.eka mister kontrollen over en bil på glattisen og tørner inn i noe. Da hjelper det lite med ditt og datt gitt

Bilen stopper av seg selv. Og det var ikke glatt der hun kjørte i det hele tatt. I tillegg skal det svært mye til for at bilen er total skadd men hun ikke. Tesla x er tanks den svær det er ikke som å kjøre en vw polo for å si det sånn. Det er ikke uten grunn den er kåret til verdens sikreste bil. Selvsagt går det an å total skade den, men da er ofte skadeomfanget så stort at personen inni neppe smiler til kamera med sminket ansikt og sier oooooppppsssi jeg kræsja.

I tillegg til at hun omtrent snapper bæsjen sin i doen, men ikke at hun har kræsja. Ikke står det noe i lokal avisen, de elsker stoff om tesla spesielt tesla x! Bare den kjører på en større grus bit er det oppslag i lokalavisen om det. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at Paprika er blitt mer økonomisk, og at hun deler sine planer. Planleggingen virker en smule tungvint og tidkrevende med håndskrevne lister opp og i mente, så ville jeg foreslått å bruke Excel. Noen butikkjeder har og handleliste-funksjonalitet der priser hentes opp og handlelisten kan deles med en annen. Veldig enkelt. 

Til den interessante diskusjonen «hvor mye toalettpapir bruker vi ukentlig hjemme hos oss», så skal det sies at Serla er maxi og miljøvennlig og hun skrev 4-pakk x 2😉 Og så er det jo tross alt sånn, at en handleliste tar utgangspunkt i det du trenger minus det du har på lager, 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Flott at Paprika er blitt mer økonomisk, og at hun deler sine planer. Planleggingen virker en smule tungvint og tidkrevende med håndskrevne lister opp og i mente, så ville jeg foreslått å bruke Excel. Noen butikkjeder har og handleliste-funksjonalitet der priser hentes opp og handlelisten kan deles med en annen. Veldig enkelt. 

Til den interessante diskusjonen «hvor mye toalettpapir bruker vi ukentlig hjemme hos oss», så skal det sies at Serla er maxi og miljøvennlig og hun skrev 4-pakk x 2😉 Og så er det jo tross alt sånn, at en handleliste tar utgangspunkt i det du trenger minus det du har på lager, 

Jeg hater ExCeL og apper som skal være så utrolig hjelpsomme, så det er jo smak og behag da. Jeg personlig foretrekker å skrive ting ned med penn og papir

Kunne ikke se det stod x2 på dopapir, var ikke meningen at det skulle rulle opp en diskusjon rundt akkurat dette

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...