Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Polio skrev:

De sier da vitterlig at de jobber. Hvordan kan du påstå noe annet? Har du noe med det å gjøre forresten? 

Følger du dem i det hele tatt i noen kanaler? For hadde du gjort det hadde du også sett at det de dokumenterer ikke er forenelig med vanlig jobb. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Minipilla skrev:

Følger du dem i det hele tatt i noen kanaler? For hadde du gjort det hadde du også sett at det de dokumenterer ikke er forenelig med vanlig jobb. 

Da følger ikke du med! Finnes flere yrker med arbeidstid utover 8- 16. Hvordan vet du om han ikke jobber nattskift? Eller på lageret til interiørfirmaet, over nett? Å spekulere i dette er helt hårreisende! Hvem som helst kan gå på tryne! Det viktigste er å reise seg igjen. Det ser det jo ut som at de gjør? Applauderer mennesker som gjør noe med livet sitt, ikke de som kritiserer andre som iallefall forsøker!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Birdo skrev:

Jo, det gjør de. Kanskje ikke Camilla, men hennes samboer(mann?🤷🏻‍♀️) snapper sene kvelder veldig ofte. 

Først er det nesten hver kveld, så er det ofte, så er det kanskje ikke blogger men hennes mann... tenker vi sier en gang imellom..som ikke er så unormalt? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw. Teslaen ble snappa i dag. Så alle disse spekulasjonene ift kemner faller i grus.. som igjen viser nivået på disse spekulantene! Ser dere ikke selv at blogger kommer i et så sinnsykt mye bedre lys enn det dere iherdig forsøker å fremme? Saklig kritikk forsvinner i kjølevannet av disse brukerne som gjentar seg til det kjedsommelige med graverende spekulasjoner.. Snakk om å drite seg ut.. å jeg snakker ikke om blogger her..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Polio skrev:

Btw. Teslaen ble snappa i dag. Så alle disse spekulasjonene ift kemner faller i grus.. som igjen viser nivået på disse spekulantene! Ser dere ikke selv at blogger kommer i et så sinnsykt mye bedre lys enn det dere iherdig forsøker å fremme? Saklig kritikk forsvinner i kjølevannet av disse brukerne som gjentar seg til det kjedsommelige med graverende spekulasjoner.. Snakk om å drite seg ut.. å jeg snakker ikke om blogger her..

Wow snappa så raskt fra en bil som var totalskadet? Det var jaggu kjapt jobba av de som fikset den bilen 😱

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Polio skrev:

Først er det nesten hver kveld, så er det ofte, så er det kanskje ikke blogger men hennes mann... tenker vi sier en gang imellom..som ikke er så unormalt? 

Ikke legg ord i munnen på meg takk. Jeg skrev kun veldig ofte. Og om det er hun eller han som deler det har vel ingenting å si, da de bor under samme tak og da viser samme barn og rutiner. Eller mangel på rutiner da. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Wenda skrev:

Wow snappa så raskt fra en bil som var totalskadet? Det var jaggu kjapt jobba av de som fikset den bilen 😱

Hun har aldri skrevet at den ble totalskadet da, men. Helt ødelagt skrev hun. At den ikke kunne kjøres og måtte på verksted. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Cati skrev:

🤣🤣👏🏻👏🏻 Veiledning trengs. Det ser vi alle i flere kanaler og i det virkelige liv. Om du bare ante hva du snakket om..

Men det gjør du?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Birdo skrev:

Ikke legg ord i munnen på meg takk. Jeg skrev kun veldig ofte. Og om det er hun eller han som deler det har vel ingenting å si, da de bor under samme tak og da viser samme barn og rutiner. Eller mangel på rutiner da. 

 

20 minutter siden, Wenda skrev:

Wow snappa så raskt fra en bil som var totalskadet? Det var jaggu kjapt jobba av de som fikset den bilen 😱

Nå kontrer du med løgner om at hun har sagt den var totalskadet? For å fjerne fokuset fra feilaktige spekulasjoner så velger du løgn for å pålegge blogger å være en løgner ... wow! 🤣

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Klink skrev:

Hun har aldri skrevet at den ble totalskadet da, men. Helt ødelagt skrev hun. At den ikke kunne kjøres og måtte på verksted. 

Hva er forskjellen på "helt ødelagt" og "totalskadet"?

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sende bekymringsmelding til BV på bakgrunn av Paprika og Gekko’s SoMe synes jeg, i tilfelle det medfører riktighet, er drøyt. At det er noe man må tåle som blogger, er jeg uenig i. 

På den annen side er det igrunnen ganske enkelt å unngå det; nemlig å slutte å eksponere. 

Siste innlegget til Paprika er godt skrevet, uten det dårlige språket og slurvefeilene som bloggeren er kjent for. Har vanskelig for å tro at det er skrevet av henne selv, uten at det egentlig betyr noe. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jenta kan glemme blogglandia og fokusere på ungene sine, dvs ikke instafyll av dem. Legg ned bloggen og hjelp heller venninne ,bekjente med veiledninger av hus. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Cookie123 skrev:

Hva er forskjellen på "helt ødelagt" og "totalskadet"?

Det kommer nå an på tolkningen. Totalskadet så ser jeg for meg et vrak av en bil. Helt ødelagt så hun måtte kjøre sakte hjem. Og hun ikke turte kjøre den så den ble hentet for å bli tatt med på verksted. kan være litt mindre ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Polio skrev:

Btw. Teslaen ble snappa i dag. Så alle disse spekulasjonene ift kemner faller i grus.. som igjen viser nivået på disse spekulantene! Ser dere ikke selv at blogger kommer i et så sinnsykt mye bedre lys enn det dere iherdig forsøker å fremme? Saklig kritikk forsvinner i kjølevannet av disse brukerne som gjentar seg til det kjedsommelige med graverende spekulasjoner.. Snakk om å drite seg ut.. å jeg snakker ikke om blogger her..

Hvor ser du at Teslaen ble snappet ? 🤔. Ikke sett noe snap av den..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Alex_rude skrev:

Hvor ser du at Teslaen ble snappet ? 🤔. Ikke sett noe snap av den..

Den eneste som driter seg ut her er deg Kimmegutten. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Minipilla skrev:

Den eneste som driter seg ut her er deg Kimmegutten. 

Excuse me?🤭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Polio skrev:

Btw. Teslaen ble snappa i dag. Så alle disse spekulasjonene ift kemner faller i grus.. som igjen viser nivået på disse spekulantene! Ser dere ikke selv at blogger kommer i et så sinnsykt mye bedre lys enn det dere iherdig forsøker å fremme? Saklig kritikk forsvinner i kjølevannet av disse brukerne som gjentar seg til det kjedsommelige med graverende spekulasjoner.. Snakk om å drite seg ut.. å jeg snakker ikke om blogger her..

Når da? Det så ikke jeg. Hans eller hennes? Imgur, or it didnt happen 🥂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Klink skrev:

Det kommer nå an på tolkningen. Totalskadet så ser jeg for meg et vrak av en bil. Helt ødelagt så hun måtte kjøre sakte hjem. Og hun ikke turte kjøre den så den ble hentet for å bli tatt med på verksted. kan være litt mindre ting.

Har du kjørt Tesla? Du skjønner hvilken avansert teknologi vi snakker om her eller? Lite rom for tolkning i en Tesla, for å si det sånn.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Polio skrev:

 

Nå kontrer du med løgner om at hun har sagt den var totalskadet? For å fjerne fokuset fra feilaktige spekulasjoner så velger du løgn for å pålegge blogger å være en løgner ... wow! 🤣

Tror det er på tide å gå til Specsavers, for nå siterer du to forskjellige brukere som snakker om to forskjellige ting🤷🏻‍♀️

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...