Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, CMarie skrev:

Enig. Uvanlig å bruke 100 g smør og melk også i rundstykkedeig.

Når jeg skal bake boller, bruker jeg en amerikansk oppskrift på "dinner rolls". Den har både sukker og melk i seg (samt egg). Mulig det er en slik oppskrift hun har brukt?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, Alice123 skrev:

Når jeg skal bake boller, bruker jeg en amerikansk oppskrift på "dinner rolls". Den har både sukker og melk i seg (samt egg). Mulig det er en slik oppskrift hun har brukt?

Ja du sier noe. Dinner rolls er jo sånn. Utrolig godt forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, CMarie skrev:

Enig. Uvanlig å bruke 100 g smør og melk også i rundstykkedeig.

Altså... Helt bokstavelig. Legg til 15 g sukker og litt kardemomme så har du min standard bolle-oppskrift 🤦 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe🙃 sikkert magisk gode, dette er jo hveteboller til frokost, lunch og kvelds. Jubel i heimen!

Gitt den sunne linjen Paprika sier hun har lagt seg på, så ville jeg tatt en titt innom Trines matblogg for inspirasjon til gode og sunne rundstykker. Med grovt mel og lite gjær. Og selvsagt uten sukker.

Endret av Friluftsdame
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Minipilla skrev:

Kjære Camilla - du kan ikke skrive at barna dine legger seg 19.30 i 99% av dagene og samtidig snappe de hylende, dansende, herjende klokken 22.00 nesten hver kveld. Du må helt seriøst slutte å lyve så du tror det selv. 

Følger samme blogger, du må slutte å "lyve", de snapper ikke om barn som er våkne hylende kl 22 nesten hver kveld. Synes hun har skrevet et godt innlegg nå . Folk må ta seg sammen. Snakk om å bruke ressurser på feil sted! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Polio skrev:

Følger samme blogger, du må slutte å "lyve", de snapper ikke om barn som er våkne hylende kl 22 nesten hver kveld. Synes hun har skrevet et godt innlegg nå . Folk må ta seg sammen. Snakk om å bruke ressurser på feil sted! 

Jo, det gjør de. Kanskje ikke Camilla, men hennes samboer(mann?🤷🏻‍♀️) snapper sene kvelder veldig ofte. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Polio skrev:

Følger samme blogger, du må slutte å "lyve", de snapper ikke om barn som er våkne hylende kl 22 nesten hver kveld. Synes hun har skrevet et godt innlegg nå . Folk må ta seg sammen. Snakk om å bruke ressurser på feil sted! 

Da følger vi virkelig ikke samme person. Og dette med leggetid er diskutert opp og ned i årevis her så det er nok av folk som følger og ser det samme. Både hun og han hun deler adresse med bytter på å snappe dem på sene kvelder. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Polio skrev:

Følger samme blogger, du må slutte å "lyve", de snapper ikke om barn som er våkne hylende kl 22 nesten hver kveld. Synes hun har skrevet et godt innlegg nå . Folk må ta seg sammen. Snakk om å bruke ressurser på feil sted! 

Må du gi deg 😂 nei, det har muligens vært litt lite snapper nå i det siste, men med minste jenta så snappet de nesten hver eneste kveld at de danset, lekte og sang, musikk og TV på høyt volum. Og de snappet jo ofte fra kjøpesenteret, McDonalds osv om kvelden også. Dette var et diskusjonstema her inne i lang tid når hun holdt på sånn. 
og når barnet ble lagt så var det mobilen med full lys oppi ansiktet. 
 

Det var sånn en god stund med minste gutten også, men så orket jeg ikke følge med på sirkuset lengre så om det er slik at det akkurat nå ikke er slik så vet ikke jeg noe om det, men hun dokumenterte det iallefall MEGET ofte før

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Kosetosta skrev:

Har hun blir meldt til barnevernet igjen tro..? 😳

Kan jeg få spørre om hva folk melder henne til BV for? Fordi barna er sent oppe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns faktisk at hun skrev overraskende bra og reflektert i det siste blogginnlegget jeg🤷🏻‍♀️.

Noen gode poeng hadde hun også. Folk er altfor perfekte rundt omkring og strør rundt seg med store ord som «omsorgssvikt» altfor ofte og unødvendig. 
Jeg tror nok barna hennes har det godt! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Alex_rude skrev:

Jeg syns faktisk at hun skrev overraskende bra og reflektert i det siste blogginnlegget jeg🤷🏻‍♀️.

Noen gode poeng hadde hun også. Folk er altfor perfekte rundt omkring og strør rundt seg med store ord som «omsorgssvikt» altfor ofte og unødvendig. 
Jeg tror nok barna hennes har det godt! 

Men er det hun som har skrevet det tro? Det er veldig forskjellig fra alt annet hun har skrevet tidligere, så jeg har en mistanke om at hun kanskje har fått litt hjelp med det innlegget. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Alex_rude skrev:

Jeg syns faktisk at hun skrev overraskende bra og reflektert i det siste blogginnlegget jeg🤷🏻‍♀️.

Noen gode poeng hadde hun også. Folk er altfor perfekte rundt omkring og strør rundt seg med store ord som «omsorgssvikt» altfor ofte og unødvendig. 
Jeg tror nok barna hennes har det godt! 

Må si meg enig.. Jeg er motstander av all denne eksponeringen av barna men og melde de til BVer vel å gå langt?  For megser det ut til at barna har det bra

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 minutter siden, Aidensfield skrev:

Kan jeg få spørre om hva folk melder henne til BV for? Fordi barna er sent oppe

Nei aner ikke jeg.. følte bare det hun la frem er noe hun har fått på ett papir.. tror ikke noen kommenterer disse tingene på blogg/snap/instagram.. og hele innlegget virket for «skikkelig» til å komme fra Camilla selv.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kosetosta skrev:

Nei aner ikke jeg.. følte bare det hun la frem er noe hun har fått på ett papir.. tror ikke noen kommenterer disse tingene på blogg/snap/instagram.. og hele innlegget virket for «skikkelig» til å komme fra Camilla selv.. 

Er jo en del her inne som kommenterer dette med brus? Så lenge jeg ikke et hva de har i kopper/flasker så blir det jo bare spekulasjoner 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Men er det hun som har skrevet det tro? Det er veldig forskjellig fra alt annet hun har skrevet tidligere, så jeg har en mistanke om at hun kanskje har fått litt hjelp med det innlegget. 

Ja jeg må jo innrømme at jeg tenkte tanken selv 🙈. Men hvorfor få hjelp med akkurat dette innlegget og ikke de «tusen» andre? Men ja det virker litt rart🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...