kahaki Skrevet 13. juni 2019 #161 Del Skrevet 13. juni 2019 48 minutter siden, Klovn13 skrev: Jeg ser på insta bio at hun er ambassadør for «Neste infant grøt» Neste, der altså 🙄 Nestlé er jo et stort konsern, hvem i all verden har kommet på å "ansette" Villa Paprika" som talsperson / ambassadør? Det må det være noe man bare kan "melde seg på"? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klovn13 Skrevet 13. juni 2019 #162 Del Skrevet 13. juni 2019 3 minutter siden, kahaki skrev: Nestlé er jo et stort konsern, hvem i all verden har kommet på å "ansette" Villa Paprika" som talsperson / ambassadør? Det må det være noe man bare kan "melde seg på"? Det er jo også uansett en god stund til hun kan begynne å introdusere grøt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 13. juni 2019 #163 Del Skrevet 13. juni 2019 Neste infant grøt. Her slurves det i hytt og gevær. Føyer seg fint inn i rekken sammen med fraser som "rekalme" og "Hotel Opus eks" 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 13. juni 2019 #164 Del Skrevet 13. juni 2019 20 minutter siden, kahaki skrev: Nestlé er jo et stort konsern, hvem i all verden har kommet på å "ansette" Villa Paprika" som talsperson / ambassadør? Det må det være noe man bare kan "melde seg på"? Garantert. Så kanskje man får en gratis grøtpakke i posten. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 13. juni 2019 #165 Del Skrevet 13. juni 2019 Finner ingenting om det på Nestlé sine hjemmesider. Om det stemmer at de støtter denne groteske eksponeringen av mindreårige er det så ugreit at jeg boikotter. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 13. juni 2019 #166 Del Skrevet 13. juni 2019 1 time siden, kahaki skrev: Nestlé er jo et stort konsern, hvem i all verden har kommet på å "ansette" Villa Paprika" som talsperson / ambassadør? Det må det være noe man bare kan "melde seg på"? Her er jeg helt enig med deg. Dette er ikke greit. Har gode kontakter her, så det skal jeg finne ut av og formidle veldig klart hva jeg mener, hvis ikke dette er noe «alle» kan kalle seg. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 13. juni 2019 #167 Del Skrevet 13. juni 2019 6 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Her er jeg helt enig med deg. Dette er ikke greit. Har gode kontakter her, så det skal jeg finne ut av og formidle veldig klart hva jeg mener, hvis ikke dette er noe «alle» kan kalle seg. Så bra👍 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg LoveTrain Skrevet 13. juni 2019 Populært innlegg #168 Del Skrevet 13. juni 2019 1 time siden, kahaki skrev: Finner ingenting om det på Nestlé sine hjemmesider. Om det stemmer at de støtter denne groteske eksponeringen av mindreårige er det så ugreit at jeg boikotter. Nestlé er vel så grusomme i utgangspunktet, at boikott uansett er på sin plass. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 13. juni 2019 #169 Del Skrevet 13. juni 2019 De kan da umulig sponse henne??????? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 13. juni 2019 #170 Del Skrevet 13. juni 2019 Sjekket det ut. Det er sånn opplegg hun har angående ellos, elskling og kredittkort osv. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 13. juni 2019 #171 Del Skrevet 13. juni 2019 1 minutt siden, Frøken_ida skrev: Sjekket det ut. Det er sånn opplegg hun har angående ellos, elskling og kredittkort osv. Skjønner, Adlink-greie? Du får din egen personlige lenke som andre bestiller gjennom og så får du en form for kick-back? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 13. juni 2019 #172 Del Skrevet 13. juni 2019 Akkurat nå, kahaki skrev: Skjønner, Adlink-greie? Du får din egen personlige lenke som andre bestiller gjennom og så får du en form for kick-back? Yes! Jeg husket ikke hva det het. 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 13. juni 2019 #173 Del Skrevet 13. juni 2019 3 timer siden, LoveTrain skrev: Nestlé er vel så grusomme i utgangspunktet, at boikott uansett er på sin plass. Der er jeg faktisk enig! Bruker ingen av produktene fra Nestlé i dag, så kommer definitivt ikke å gjøre det fremover, etter å ha lest meg opp litt, heller. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 13. juni 2019 #174 Del Skrevet 13. juni 2019 1 minutt siden, kahaki skrev: Skjønner, Adlink-greie? Du får din egen personlige lenke som andre bestiller gjennom og så får du en form for kick-back? Ville blitt veldig overrasket om de hadde gjort sånne valg når det gjelder reklame. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 13. juni 2019 #175 Del Skrevet 13. juni 2019 Hun får jo aldri noen store, gode sponsoravtaler slik som andre bloggere. Da er det kjekt å kunne fremstille adlink-reklame som at man er ambassadør for noe "Fake it 'till you make it" osv. Ikke vits å kontakte Nestlé, de aner ikke hvem hun er engang. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 13. juni 2019 #176 Del Skrevet 13. juni 2019 Til og med på profilen på insta..... Blir litt som buzzador.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 13. juni 2019 #177 Del Skrevet 13. juni 2019 Må være trist å ha så komplekser på virkeligheten, at alt skal skjønnmales i det uendelige. Hverdagen er nok ikke så idyllisk gitt. I leiligheten på 100kvm plassert i etg over foreldrene. Foreldrene, som snart har koffertene ferdig pakket. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 13. juni 2019 #178 Del Skrevet 13. juni 2019 Siste blogginnlegget minner om noe jeg kunne ha skrevet i dagboka mi da jeg gikk på ungdomsskolen. Ta bort alt det om mindreårige så er til og med drømmene og luftslottene ganske like. Innmari travelt de har fått det må å få foreldrene ut også? Da de flyttet hørtes det ikke ut som det skulle skje med det første, mens nå skrives det innlegg etter innlegg om akkurat det. Begynner det å minke på ting å rapportere om fra loftet? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara79 Skrevet 13. juni 2019 #179 Del Skrevet 13. juni 2019 Ei "dummer" seg ut offentlig på nett, og flere sitter bak skjermen å slenge dritt om henne. Holder ikke med henne eller noen, men bli voksne. Akkurat nå klarer jeg ikke å se hvem som er verst.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 13. juni 2019 #180 Del Skrevet 13. juni 2019 (endret) 1 time siden, Marriet skrev: Siste blogginnlegget minner om noe jeg kunne ha skrevet i dagboka mi da jeg gikk på ungdomsskolen. Ta bort alt det om mindreårige så er til og med drømmene og luftslottene ganske like. Innmari travelt de har fått det må å få foreldrene ut også? Da de flyttet hørtes det ikke ut som det skulle skje med det første, mens nå skrives det innlegg etter innlegg om akkurat det. Begynner det å minke på ting å rapportere om fra loftet? I følge henne bor de ikke på loftet. Ref siste blogginnlegg. https://villapaprikablogg.no/dager-som-dette-4/ Endret 13. juni 2019 av FruRosa Lagt til link 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg