yamask Skrevet 16. mai 2020 #1341 Skrevet 16. mai 2020 2 timer siden, Isild skrev: Hvorfor bruker hun de hashtaggene egentlig. For å tiltrekke yrkeskvinner, kvinnelige sjefer og kvinnelige ledere? #mangelpåselvinnsikt Kanskje, men jeg tror ikke så mange sitter å søker opp disse hashtaggene? #luftslott 22
Isild Skrevet 16. mai 2020 #1342 Skrevet 16. mai 2020 35 minutter siden, fotballjenta skrev: Kanskje, men jeg tror ikke så mange sitter å søker opp disse hashtaggene? #luftslott Nei, kanskje er det for å gi inntrykk av at hun selv er #karrierekvinne eller noe. Hun har jo gått i læra hos en mester på slike "illusjoner" #keiserensnyeklær 26
yamask Skrevet 16. mai 2020 #1343 Skrevet 16. mai 2020 Wenche Larsen - karrierekvinne. Jaja, alt er relativt 😂 40
jukkapalme Skrevet 16. mai 2020 #1344 Skrevet 16. mai 2020 Karrierekvinne, faktisk jaja, hun har jo lært av den beste. 13
Knope Skrevet 16. mai 2020 #1345 Skrevet 16. mai 2020 Skulle tro mentoren også hadde lært henne #kompetansemangel og #svindelprogram? 🤔 24
Populært innlegg yamask Skrevet 16. mai 2020 Populært innlegg #1346 Skrevet 16. mai 2020 Det siste døgnet har jeg tenkt en del på WL igjen. #permittert. Jeg skulle faktisk skikkelig ønske at jeg fortsatt klarte å se på WL som en søt og oppegående (dog litt naiv) dame med ting å melde. For det gjorde jeg for et år siden. Men alt jeg ser nå er en grådig dame som gjør alt hun kan for å bli kjendis. At hun forberedte familien sin på rikdom og rød løper var jo noe jeg fniste litt av da, men det burde heller vært et rødt flagg. Selv etter alt som har kommet ut angående ABIP og sin hellige mentor så «står hun støtt i stormen» med henne. Selvom AB har svindlet alle sammen - OGSÅ HENNE! For WL er ikke i nærheten av å være der hun for et år siden ble forespeilet å være nå. Hun fikk tidlig en stjerne i boka mi for å ta et standpunkt mot å utlevere barna sine. Men jeg er nå grådig sikker på at dette var barna og mannens standpunkt. De er nemlig store nok til å si nei. Allikevel har vi jo sett henne eksponere de ved tekster om feks «vrang» minstemann og «streng» husbond. Det er ikke bare bilder og navn som er eksponering. Tekstene hennes er bare overflatepjatt. De har ingen substans overhode, det er kun fine ord og ordtak som man finner om man googler «feel good quotes». Hun har rett og slett ingenting å komme med. Det er helt tomt. At hun har sperret av kommentarfelt pga vanskelige spørsmål samt blokker folk på snap og IG for det samme er irriterende, og gjør at folk får ENDA mindre grunn til å følge henne. Også er det dette med penger da. Tar betalt for å lede en heiagjeng. Sist jeg sjekka var det to medlemmer i Fb-gruppen, og det er nærliggende å tro at WL selv er en av dem. I tillegg har hun tigget på diverse FB-grupper som ble til for å hjelpe artister i koronakrise. Om det er én ting hun har fått med seg fra ABIP-kurset så er det skamløs inntjening av penger. Hun står på stedet hvil. Jeg gir henne med vilje aldri klikk på bloggen hennes lenger. Jeg følger henne ikke på IG, og hun har blokket meg på snapchat etter jeg stilte et fair spørsmål om ABIP. Skal ærlig innrømme at jeg sjekker IG-profilen hennes innimellom, men der er det det samme som alltid. Aldri noe nytt. Dørgende kjedelig! Og hun får færre likes enn faren min som har 100 følgere og kun poster uskarpe bilder av FUGLER!! Og hun kaller seg influenser!! #karrierekvinne! #sjef! Jeg blir dårlig. Hvordan går det an å ha så lite selvinnsikt, når hun går rundt 24/7 å gransker seg selv? 83
Populært innlegg n_97 Skrevet 16. mai 2020 Populært innlegg #1347 Skrevet 16. mai 2020 (endret) Jeg sjekket IG-en hennes og den lange rekken med motivasjonsbilder relatert til mestringsklubben. Det ser ut som de er tatt fra en liste med "banale ting brodert på en pute". Det er også veldig få likes på bildene. I reklame for mestringsklubben står det "LEVER DU MED KRONISKE SYKDOMMER SOM SKAPER UTFORDRINGER?" samt "psykisk helse" er en av temaene som blir belyst. Jeg lever både med kronisk somatisk sykdom og psykisk sykdom og jeg vil ikke ønske å melde meg inn i en betaltjeneste som ikke er utarbeidet av eller i samråd med fagfolk. Det kan faktisk være farlig om en lekperson gir veiledning. At hun selv har vært i behandling gjør henne ikke kvalifisert til å veilede andre. Jeg håper at hun vil avvise en alvorlig psykisk syk person som ønsker å melde seg inn, og som ikke er i behandling eventuelt ikke godt nok behandlet. Endret 16. mai 2020 av n_97 50
Tildittbeste Skrevet 16. mai 2020 #1348 Skrevet 16. mai 2020 WL har virkelig den kjedeligste bloggen ever og kommer aldri til å bli bra heller. Det har stått på repeat så lenge jeg har hørt om navnet og det begynner da og bli ei stund siden jeg hørte det for første gang. Kanskje like greit å finne på noe anna. 🤷♀️ 23
Isild Skrevet 16. mai 2020 #1349 Skrevet 16. mai 2020 Den "selvhjelpsklubben" hennes har ikke slått særlig an. Heldigvis vil jeg si da. Mennesker som har det tøft/ er syke fysisk eller psykisk har ofte godt av å være med i ulike fellesskap på nett, men at de skal betale for slike fellesskap til en privatperson som er ufør og syk selv - nei, nei! NEI! På tide hun gir seg med dette jaget etter å bli rik og berømt blogger. Hun har prøvd "alt" nå syns jeg. I begynnelsen var det svært tradisjonell sminke og "dagens outfit"-blogging, videre utviklet det seg til drømmende blikk ut av vinduet med bloggerkaffekopp, dype tanker og refleksjoer. Deretter tonet hun ned både sminken, klærne og bloggerkaffekoppen og var innom noe jeg tenkte kom til å bli bra. Hun var mer naturlig. Roser i kinnnene, mer selvironisk og ikke så tilgjort. Siden da har det vært "lansering" av mestringsklubben, den tåpelige innblandingen i ABIP-saken, masse clickbait om "det tøffeste jeg har vært med på" (uten å skrive HVA det var) - og nå er det visst bloggergapesmil som øves inn. Hun prøver for hardt, skriver for tynt og det skinner igjennom at hun først og fremst ønsker seg popularitet. 40
Pust Skrevet 16. mai 2020 #1350 Skrevet 16. mai 2020 For en som ikke vet noe om ABIP og sammenhengen her, er en kikk på WL sine kanaler en merkelig opplevelse og man vil helst tro det er parodikontoer. Bloggverdens svar på Olga Marie Mikalsen ... 34
Isild Skrevet 16. mai 2020 #1351 Skrevet 16. mai 2020 9 minutter siden, Pust skrev: For en som ikke vet noe om ABIP og sammenhengen her, er en kikk på WL sine kanaler en merkelig opplevelse og man vil helst tro det er parodikontoer. Bloggverdens svar på Olga Marie Mikalsen ... Det som er litt morsomt er at hvis hun faktisk hadde ment å være parodisk, så hadde bloggen hennes antageligvis slått an mer.. Hvis vi f.eks sammenligner det jeg kaller "bloggerkaffekopp": https://www.carolinebergeriksen.no/2020/04/29/white-t-shirt-pair-jeans/ https://www.wenchelarsen.no/2019/08/hvorfor-klarer-jeg-det-ikke/ 34
hufsaaaaa Skrevet 16. mai 2020 #1352 Skrevet 16. mai 2020 34 minutter siden, Isild skrev: Det som er litt morsomt er at hvis hun faktisk hadde ment å være parodisk, så hadde bloggen hennes antageligvis slått an mer.. Hvis vi f.eks sammenligner det jeg kaller "bloggerkaffekopp": https://www.carolinebergeriksen.no/2020/04/29/white-t-shirt-pair-jeans/ https://www.wenchelarsen.no/2019/08/hvorfor-klarer-jeg-det-ikke/ Touché! 19
Hjarte Skrevet 16. mai 2020 #1353 Skrevet 16. mai 2020 2 timer siden, Isild skrev: Det som er litt morsomt er at hvis hun faktisk hadde ment å være parodisk, så hadde bloggen hennes antageligvis slått an mer.. Hvis vi f.eks sammenligner det jeg kaller "bloggerkaffekopp": https://www.carolinebergeriksen.no/2020/04/29/white-t-shirt-pair-jeans/ https://www.wenchelarsen.no/2019/08/hvorfor-klarer-jeg-det-ikke/ Hadde hun drevet med parodi så hadde jeg definitivt fulgt henne Tenk hvor gøy det hadde vært om hun la ned like mye energi i å bli en humorblogg der hun parioderte de største influenserne vi har her i landet. 29
n_97 Skrevet 16. mai 2020 #1354 Skrevet 16. mai 2020 4 hours ago, Isild said: Det som er litt morsomt er at hvis hun faktisk hadde ment å være parodisk, så hadde bloggen hennes antageligvis slått an mer.. Hvis vi f.eks sammenligner det jeg kaller "bloggerkaffekopp": https://www.carolinebergeriksen.no/2020/04/29/white-t-shirt-pair-jeans/ https://www.wenchelarsen.no/2019/08/hvorfor-klarer-jeg-det-ikke/ Haha, om "kaffekoppen" hadde vært en parodi på frua ville den vært hylende morsom! Her har hun en gratis forretningsidé 😂 29
Lunabelle Skrevet 17. mai 2020 #1355 Skrevet 17. mai 2020 7 timer siden, n_97 skrev: Haha, om "kaffekoppen" hadde vært en parodi på frua ville den vært hylende morsom! Her har hun en gratis forretningsidé 😂 WL drikker jo ikke engang kaffe! Hun har PepsiMax oppi koppen. Det har hun fortalt flere ganger. Og da blir det jo enda mer komisk 😂😂. 39
Isild Skrevet 17. mai 2020 #1356 Skrevet 17. mai 2020 9 timer siden, Hjarte skrev: Hadde hun drevet med parodi så hadde jeg definitivt fulgt henne Tenk hvor gøy det hadde vært om hun la ned like mye energi i å bli en humorblogg der hun parioderte de største influenserne vi har her i landet. 8 timer siden, n_97 skrev: Haha, om "kaffekoppen" hadde vært en parodi på frua ville den vært hylende morsom! Her har hun en gratis forretningsidé 😂 Nettopp! Uten at hun vet det eller vil det - så er dette veldig morsomt, og det kunne faktisk slått an. Her har vi `bloggergapesmil`. Hadde dette faktisk vært en parodi, hadde det vært helt fantastisk! https://annarasmussen.blogg.no/en-av-mine-storste-favoritter.html https://www.wenchelarsen.no/2020/04/ukesvlogg-se-min-uke-video/ 29
Gjest MadameDeRosa Skrevet 17. mai 2020 #1357 Skrevet 17. mai 2020 (endret) 13 timer siden, Isild skrev: Det som er litt morsomt er at hvis hun faktisk hadde ment å være parodisk, så hadde bloggen hennes antageligvis slått an mer.. Hvis vi f.eks sammenligner det jeg kaller "bloggerkaffekopp": https://www.carolinebergeriksen.no/2020/04/29/white-t-shirt-pair-jeans/ https://www.wenchelarsen.no/2019/08/hvorfor-klarer-jeg-det-ikke/ Åh, stygt kanskje men jeg lo! 😂 Hun burde satse på satire eller baking. Norge mangler faktisk noen gode satire/parodi/humor-bloggere. Følger en håndfull slike fra USA, disse får langt flere følgere enn slike som står og skal se perfekte ut hele tiden. Humor og satire gir noe, i motsetning til å scrolle gjennom en blogg tom for innhold og kjedelige bilder, og i hennes tilfelle er det mer som en dagbok. Ikke engang bloggoppsettet er som en blogg. Bilde over overskrift, ingen link til forsiden/startsiden og innholdsløse skriblerier. Blogging er ikke for alle. Endret 17. mai 2020 av MadameDeRosa
Isild Skrevet 17. mai 2020 #1358 Skrevet 17. mai 2020 32 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Åh, stygt kanskje men jeg lo! 😂 Hun burde satse på satire eller baking. Norge mangler faktisk noen gode satire/parodi/humor-bloggere. Følger en håndfull slike fra USA, disse får langt flere følgere enn slike som står og skal se perfekte ut hele tiden. Humor og satire gir noe, i motsetning til å scrolle gjennom en blogg tom for innhold og kjedelige bilder, og i hennes tilfelle er det mer som en dagbok. Ikke engang bloggoppsettet er som en blogg. Bilde over overskrift, ingen link til forsiden/startsiden og innholdsløse skriblerier. Blogging er ikke for alle. Helt klart at det mangler mer humor og satire i den bransjen. Og min "oppfordring" til WL om å se det komiske i sin egen iherdige etterligning av typiske bloggersettinger er ikke stygt ment. Hun hadde antageligvis slått an hvis hun hadde hatt humor på det selv. 17
yamask Skrevet 17. mai 2020 #1359 Skrevet 17. mai 2020 Hvis hun faktisk «rebrander» seg nå og sier hun har vært en satireinfluenser hele denne tiden så skal jeg gi henne the benefit of the doubt og tro på henne. For det hadde vært SÅ bra 😂 Takk for latteren @Isild! Sykt bra observert! 16
Isild Skrevet 17. mai 2020 #1360 Skrevet 17. mai 2020 2 minutter siden, fotballjenta skrev: Hvis hun faktisk «rebrander» seg nå og sier hun har vært en satireinfluenser hele denne tiden så skal jeg gi henne the benefit of the doubt og tro på henne. For det hadde vært SÅ bra 😂 Takk for latteren @Isild! Sykt bra observert! 🧐 5
Anbefalte innlegg