MoKath Skrevet 11. mai 2020 #1321 Skrevet 11. mai 2020 Hun har jo så flott smil, burde kutte ut gapebildene. Det gjelder vel egentlig alle bloggerne. 14
Lunabelle Skrevet 11. mai 2020 #1322 Skrevet 11. mai 2020 18 minutter siden, MonaMaria20 skrev: Noen flere som har lagt merke til det nyeste bilde WL har lagt ut på insta med gapende munn.... ?Det ble litt voldsomt synes jeg. Noen flere som synes? Alle bildene hennes er voldsomme! Fordi de er så digre, så man må scrolle over dem. Og når man i tillegg gaper, så blir det ekstra voldsomt. 😅 17
Gjest Finlay Skrevet 11. mai 2020 #1323 Skrevet 11. mai 2020 Har WL røpet noe om fryktelige opplevelsen? Den voldsomme påkjenningen hun måtte gjennom, og som hun brukte 7-8 innlegg på å fortelle om, uten å røpe hva det var?😅
Isild Skrevet 12. mai 2020 #1324 Skrevet 12. mai 2020 Det ser ut som hun eksperimenterer litt med uttrykk og sminke ift selfies om dagen. Noen av bildene blir veldig flotte nå, men noen er lite flatterende - fortsatt for min del fordi de er veldig store og veldig NÆRE nærbilder. Men vi får vel la være å kommentere størrelsen på bildene hennes og bildene generellt. Det ble slått ned på sist man forsøkte her. Jeg syns det burde være ok å diskutere bildekvalitet og annen kvalitet på en blogg jeg da men. Iallefall en blogg som jobber mot å bli offentlig og kjent. 23
adc Skrevet 12. mai 2020 #1325 Skrevet 12. mai 2020 3 timer siden, Isild skrev: Det ser ut som hun eksperimenterer litt med uttrykk og sminke ift selfies om dagen. Noen av bildene blir veldig flotte nå, men noen er lite flatterende - fortsatt for min del fordi de er veldig store og veldig NÆRE nærbilder. Men vi får vel la være å kommentere størrelsen på bildene hennes og bildene generellt. Det ble slått ned på sist man forsøkte her. Jeg syns det burde være ok å diskutere bildekvalitet og annen kvalitet på en blogg jeg da men. Iallefall en blogg som jobber mot å bli offentlig og kjent. Grensen mellom å diskutere kvalitet på et bilde og kritisere utseende er vanskelig å balansere. For noen.. og da blir det ikke kvaliteten på bilde man skjønner som blir skrevet om. Men at det som ligger bak er en kritikk av utseende hennes. Innholdet i bloggen kan fint diskuteres uten at man må dra fram bildene av henne. Om hun gaper eller ikke har ikke noe med innholdet (eller ikke innhold) i bloggen. 3
Lula Skrevet 12. mai 2020 #1326 Skrevet 12. mai 2020 Var inne og kikket på instaprofilen og bloggen til denne WL for første gang. Hva er greia med KUN (store) selfies? Både på insta og blogg? Det er virkelig NULL variasjon. Jeg, som ikke blogger, er «influenser» eller deler livet mitt daglig på SOME, får jo langt flere likes på mine innlegg på insta. Men det skal hun ha; Hun har stamina, og ære være henne som gidder å gå på repeat dag ut og dag inn. Håper virkelig hun får noe ut av det for egen del når hun bruker så mye tid på noe som ikke ser ut til å fenge slik hun ønsker 27
Jodaneida Skrevet 12. mai 2020 #1327 Skrevet 12. mai 2020 Hverdagsnap gruppa er i hvertfall skikkelig klein. Det er vel en gruppe fra influencerkurset. 11
Pålur Skrevet 12. mai 2020 #1328 Skrevet 12. mai 2020 På 5.5.2020 den 11.21, Heartgirl skrev: Les hva denne bloggeren skriver https://idaamalieunjem.blogg.no/nei-siste-ord-er-ikke-sagt.html?fbclid=IwAR23Sg34kfdk93c085cpDiBL28Gj9faLtaNQanettbirIFw8hbpMBNosgG0 Elendig skrevet. Vanskelig å forstå poenget med så mye ordelings og særskrivingsfeil! 2
Villroses hage Skrevet 12. mai 2020 #1329 Skrevet 12. mai 2020 41 minutter siden, Pålur said: Elendig skrevet. Vanskelig å forstå poenget med så mye ordelings og særskrivingsfeil! Langt ifra! Svært lett å få med seg poengene. Denne bloggeren er skikkelig sint på AB, og vi forstår veldig godt hvorfor. Hun følger forsåvidt også ABs mantra: "Den som gir seg er en dritt", noe ABIP-gründeren burde ha stor forståelse for, ja nærmest applaudere. Hun er også modig, som står opp mot en som er kjent for grove trusler og anmeldelser for alt og ingenting. 29
adc Skrevet 12. mai 2020 #1330 Skrevet 12. mai 2020 1 time siden, Jodaneida skrev: Hverdagsnap gruppa er i hvertfall skikkelig klein. Det er vel en gruppe fra influencerkurset. Du trenger ikke følge det du syns er kleint.
adc Skrevet 12. mai 2020 #1331 Skrevet 12. mai 2020 1 time siden, Pålur skrev: Elendig skrevet. Vanskelig å forstå poenget med så mye ordelings og særskrivingsfeil! Enig der! Hun har sikkert en god grunn til å være forbanna, men det blir litt borte i dårlig skriveferdigheter. 1
Villroses hage Skrevet 12. mai 2020 #1332 Skrevet 12. mai 2020 Det å håne sine kunder, er virkelig nedrig oppførsel. Ikke en seriøs businessperson verdig. 19
Jodaneida Skrevet 13. mai 2020 #1333 Skrevet 13. mai 2020 14 timer siden, adc skrev: Du trenger ikke følge det du syns er kleint. Tja, det er god underholdning. Litt som putetv 😂 6
Rossici Skrevet 13. mai 2020 #1334 Skrevet 13. mai 2020 Lurer på om WL tror selv at disse uendelige sitatene om livet(elsk deg selv,du er sjefen,bra nok som du er, våg å drømme,du er unik o.s.v, o.s.v virkelig hjelper på psykisk sykdom bare ved å lese sånt. Hun beskriver jo selv sin psykiske helse som en berg og dal bane. Noen dager er hun på bånn psykisk. Andre dager er bra. (Sitater hjelper altså ikke).Det må vel litt profesjonell hjelp til for å hjelpe disse menneskene. Hun klager jo på det meste hun gjør. Vondt her,vondt der,sliten og må hvile på sofan,søvnløse netter, trøtt kl 8.30(veldig tidlig), glemmer å spise, allergi mot det meste,smerter i hele kroppen. At hun har plager tviler jeg ikke på men når det skal ut på blogg,snap og insta flere ganger daglig blir vel mer til irritasjon enn glede. Denne "influenseren"🤣 syns jeg faktisk er så dønn kjedelig at jeg bare må inn og se hva hun holder på med...klarer ikke å la være🤪🤪🤪 32
adc Skrevet 13. mai 2020 #1335 Skrevet 13. mai 2020 8 timer siden, Jodaneida skrev: Tja, det er god underholdning. Litt som putetv 😂 Enjoy😅
panzerpølsa Skrevet 13. mai 2020 #1336 Skrevet 13. mai 2020 Når har ord og ordtak fikset noe som helst? Handlinger må til, endringer må til, og hjelp av profesjonelle. WL har jo ingenting å komme med, annet enn klisjeene hun messer om hver dag. Hvem har noen gang blitt bedre av å fremheve alle vondter og plager? Hvem har blitt sterkere og dyktigere av flotte bilder med klissete tekst? Jo, de som ikke orker å legge inn innsatsen som trengs for å komme seg opp og frem. Varer i noen minutter, så er det over. 19
Populært innlegg yamask Skrevet 15. mai 2020 Populært innlegg #1337 Skrevet 15. mai 2020 Måtte inn og se på det berømte gapebildet. Det jeg reagerte mest på var hashtaggene under det. #lederstilling #karrierekvinne #sjef etc etc. Jeg har en hashtagg jeg og. #wtf 71
Illusen Skrevet 15. mai 2020 #1338 Skrevet 15. mai 2020 36 minutter siden, fotballjenta skrev: Måtte inn og se på det berømte gapebildet. Det jeg reagerte mest på var hashtaggene under det. #lederstilling #karrierekvinne #sjef etc etc. Jeg har en hashtagg jeg og. #wtf Bwahahaha - for ikke å glemme rosinen i pølsa #densomgirsegerendritt sjarmerende ting hun har plukket opp på kurs gitt.. 49
Isild Skrevet 16. mai 2020 #1340 Skrevet 16. mai 2020 Hvorfor bruker hun de hashtaggene egentlig. For å tiltrekke yrkeskvinner, kvinnelige sjefer og kvinnelige ledere? #mangelpåselvinnsikt 30
Anbefalte innlegg