Gå til innhold

Hva er det mest "horete" eller "slutty" du har gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest fitteslikker
På 30.5.2019 den 11.40, Elizabeth89 skrev:

Ja, vi var edru, vi var rundt 19-20 år. Er i utgangspunktet hetro, men hun og jeg har vært bestevenner fra vi var små. Vi har ikke utelukket at det vil skje igjen, men hun har kjæreste og jeg er trofast mot min pulekompis som også er en gammel venn🙂 Så foreløpig bare flørter vi med tanken på det. Ja, det var deilig og magisk🙂

Ta med gutta da vel! 
Sammen med venninnen din legg opp til et skikkelig oralsex party. Et party hvor alle har lov. 
Et party, hvor den/de uavhengig om det er gutt eller jente, får lov til å suge så mye kuk og slikke så mye fitte de vil! Rett å slett holde på med sug og slikk til ingen av dere orker mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gjort mye horete i mine yngre dager.... Men kan fortelle hva jeg gjorde nylig;) Sikkert ikke så spennende da... men var på ferie i utlandet med mannen nylig, vi bodde i leilighet i 2. Etg med soverom mot veien. På andre siden av veien var det en høyre bygning. Passet på når vi skulle ha sex ar de hadde fritt innsyn om noen ville se på. Jeg sørget for å sitte på knærne med rompa i været mot denne bygningen. Og så ridde jeg mannen... Håper noen valgte å se showet😉

Anonymkode: 0e177...7b9

  • Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort mye horete i mine yngre dager.... Men kan fortelle hva jeg gjorde nylig;) Sikkert ikke så spennende da... men var på ferie i utlandet med mannen nylig, vi bodde i leilighet i 2. Etg med soverom mot veien. På andre siden av veien var det en høyre bygning. Passet på når vi skulle ha sex ar de hadde fritt innsyn om noen ville se på. Jeg sørget for å sitte på knærne med rompa i været mot denne bygningen. Og så ridde jeg mannen... Håper noen valgte å se showet😉

Anonymkode: 0e177...7b9

Må få med at jeg satt satt mest rompa i været mens jeg ga mannen en BJ, var uten truse...

Anonymkode: 0e177...7b9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må få med at jeg satt satt mest rompa i været mens jeg ga mannen en BJ, var uten truse... 

Haha, hærlig innsyn da sikkert, og hærlig å terge opp andre synes jeg også😈

Hadde ei kåtsjur til nabo som var nyskjerrig på meg da jeg lå og sola meg på verandaen. Kåt og uredd som jeg var den tiden, begynte jeg å leke med snoppen min. Jeg la meg på magen og tørrjokket solsenga. Med solbriller på så jeg bevegelser på gardina hennes, hun onanerte vel for harde livet, tenkte jeg.

Hun avslørte seg på en fest at hun hadde sett på meg. Og da måtte jeg jo innrømme å ha hørt henne onanere utenfor vinduet hennes flere ganger. Hun smilte og innrømte hun onanerte når hun så på meg også, og sa at det tente henne noe sinnsykt. Vi er fremdeles gode venner, men vi er ikke naboer lengre da😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk bort til en fremmed dame (kvinne selv her) og begynte å kline med hu (var full) mens en mann sto ved siden av henne. Det gikk noen sekunder så gikk jeg bare derfra. Snudde med rundt og så at de sto å krangla. Vedder på at det var mannen hennes :P 

Anonymkode: 34b10...97c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ukjent fyr spanderte en øl på meg ute på byen en gang, så jeg sugde han på herretoalettet litt senere samme kveld. 🤣

Anonymkode: ce6b8...48d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, museslikker69 skrev:

Haha, hærlig innsyn da sikkert, og hærlig å terge opp andre synes jeg også😈

Hadde ei kåtsjur til nabo som var nyskjerrig på meg da jeg lå og sola meg på verandaen. Kåt og uredd som jeg var den tiden, begynte jeg å leke med snoppen min. Jeg la meg på magen og tørrjokket solsenga. Med solbriller på så jeg bevegelser på gardina hennes, hun onanerte vel for harde livet, tenkte jeg.

Hun avslørte seg på en fest at hun hadde sett på meg. Og da måtte jeg jo innrømme å ha hørt henne onanere utenfor vinduet hennes flere ganger. Hun smilte og innrømte hun onanerte når hun så på meg også, og sa at det tente henne noe sinnsykt. Vi er fremdeles gode venner, men vi er ikke naboer lengre da😍

👍🏻

Anonymkode: 0e177...7b9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg har gjort mye rart. Fortrengt halvparten. Det drøyeste var å la meg bli tafset på under pleddet av min gifte ste-onkel mens hele familien satt rundt og våket over min far som lå for døden. Hele situasjonen var så absurd og jævlig at jeg rett og slett tror jeg trengte en distraksjon. Vi flørtet på sms etterpå og møttes for å ha sex etter begravelsen, men da hadde jeg visst kommet til en slags fornuft, for jeg syntes plutselig han bare var ekkel og ba ham dra hjem til kona si 🙈

Anonymkode: b672a...59e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest slutty jeg har gjort er å hatt sex i lunsjpausen på en eksamenseng på videregående, og sugd noen på toalettet på et utested, blitt fingret på et utested, jobbet som prostituert, strippet på skolen, sex på en lekeplass på nattestid på vinteren osv. Vil veldig gjerne oppleve å bli slikket på en restaurant under bordet. Og bruke vibrator og ha sex offentlig. By the way så har jeg pult på en trapp på et hotell. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, jeg har gjort mye rart. Fortrengt halvparten. Det drøyeste var å la meg bli tafset på under pleddet av min gifte ste-onkel mens hele familien satt rundt og våket over min far som lå for døden. Hele situasjonen var så absurd og jævlig at jeg rett og slett tror jeg trengte en distraksjon. Vi flørtet på sms etterpå og møttes for å ha sex etter begravelsen, men da hadde jeg visst kommet til en slags fornuft, for jeg syntes plutselig han bare var ekkel og ba ham dra hjem til kona si 🙈

Anonymkode: b672a...59e

Wow😰🤷‍♂️ Jeg tror det er veldig "slutty" eller plutselig, jepp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matchet med en dame på Tinder, avtalte å møte henne på et hotell. Et snaut minutt etter at vi møttes lå hun naken på senga med hodet mitt mellom lårene. Jeg slikket henne til en haug med orgasmer før vi knullet uten kondom, og avsluttet med at jeg kom i munnen hennes og hun svelget hver dråpe. Så kledde jeg på meg og dro hjem til kjæresten min og hadde sex med henne noen timer senere. 

Anonymkode: 4b5f6...a1d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fingra midt på dansegulvet på et utested. Ble ekstra pirra av tanken på at noen kunne oppdaget hva vi drev med.

Anonymkode: 4a46f...0bb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, jeg har gjort mye rart. Fortrengt halvparten. Det drøyeste var å la meg bli tafset på under pleddet av min gifte ste-onkel mens hele familien satt rundt og våket over min far som lå for døden. Hele situasjonen var så absurd og jævlig at jeg rett og slett tror jeg trengte en distraksjon. Vi flørtet på sms etterpå og møttes for å ha sex etter begravelsen, men da hadde jeg visst kommet til en slags fornuft, for jeg syntes plutselig han bare var ekkel og ba ham dra hjem til kona si 🙈

Anonymkode: b672a...59e

Steike, og på din fars dødsleiet. 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jet venter på en annen slik at vi kan gjøre noe slutty sammen.🔥

Anonymkode: 5ddc2...548

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest "slutty" må være som dame å ha fantastisk typ bdsm-sex med en annen dame foran øynene på en mann som kunne ta for seg som han ville (en mann som ingen av oss var gift med selv om vi begge var gift) en hel helg uten at jeg har angret et øyeblikk.

Mile high ble peanuts i forhold, sex ute ble kjedelig, ingenting tenner meg mer enn å tenke tilbake på den helgen.. Jeg kunne fint gjentatt den i dag uten anger.

Anonymkode: c18b0...940

  • Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke slutty. 

Det er respektløst ovenfor kjæresten din og hennes helse. 

Anonymkode: 4e574...a52

Jeg kan ikke annet enn å være enig i det. Heldigvis gikk det bra. 

Anonymkode: 4b5f6...a1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest slutty jeg har gjort er å ha sex med en fyr jeg på ingen måte holdt på med, og som på det tidspunktet bare var en random bekjent. Vi ble kjærester etterpå da.

Anonymkode: 86d9c...86a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye.  

Betalt noen taxisjåfører i natura, full og kåt. Tatt bakfra i busken av en totalt ukjent mann.  Knullet vilt på en sexklubb, både med menn og kvinner. Slikket nabodama på et fest, hun var sikkert 20 år eldre enn meg. Møtt div menn på nettside og gått rett på sak i første møtet. Sugd flere kollega på toalettet på jobb. Blitt knullet på toalettet på jobb. Knullet av en mye eldre mann utenfor et utested. Dro med meg to ukjente unggutter (kompiser) fra et utested og hadde heftig trekant hele natten. Litt sykt! 

Anonymkode: 14598...64a

  • Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.7.2019 den 14.04, museslikker69 skrev:

Haha, hærlig innsyn da sikkert, og hærlig å terge opp andre synes jeg også😈

Hadde ei kåtsjur til nabo som var nyskjerrig på meg da jeg lå og sola meg på verandaen. Kåt og uredd som jeg var den tiden, begynte jeg å leke med snoppen min. Jeg la meg på magen og tørrjokket solsenga. Med solbriller på så jeg bevegelser på gardina hennes, hun onanerte vel for harde livet, tenkte jeg.

Hun avslørte seg på en fest at hun hadde sett på meg. Og da måtte jeg jo innrømme å ha hørt henne onanere utenfor vinduet hennes flere ganger. Hun smilte og innrømte hun onanerte når hun så på meg også, og sa at det tente henne noe sinnsykt. Vi er fremdeles gode venner, men vi er ikke naboer lengre da😍

Du er god til å fantasere, det ser man på de fleste innleggene dine 😂😂

Anonymkode: 9b6b5...0fe

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...