Gå til innhold

Hva er det mest "horete" eller "slutty" du har gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er mann for 18 år siden var jeg i et forhold med ei, samtidig som jeg hadde et forhold med ei som var gift. Pulte hun gifte på jobb i pausen og dro hjem og tok hun jeg var i et forhold med etter middag. På kvelden uten og dusje, møtte jeg hun på jobben som sugde meg i bilen. Mens hun andre var hjemme og passet datteren min. 
Ikke pent gjort, men utrolig pirrende. 

Anonymkode: a0ef7...f85

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sugd 2 menn på samme kveld....møtt via tinder, hver for seg. Hender jeg har kåte perioder der jeg slår meg løs.

Hatt trekant med 2 ukjente. Mange kvinner drømmer om dette, men få tar steget. Det MÅ prøves!! Å bli knulla i doggy mens man suger noen andre er rått!

Når jeg tok lappen sugde jeg kjørelæreren min regelmessig, noe som også gjorde lappen billigere...men jeg likte det jeg gjorde.

 

Jeg blir tatt for å være den ordentlige jenta, men slik er det ofte. De som ser mest uskyldig ut er de mest skittne.

Anonymkode: 9b6b5...0fe

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt sex med ff og date samme dag, uten ordentlig dusj mellom, kun "kattevask".

Møtte en fyr fra ei obskøn nettside, hjemme til han  og timesvis med lek som endte med squirting. 

Anonymkode: 7d634...887

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest slutty må være da jeg i tidlig i tenårene lot broren til bestevenninna mi se vaginaen min og jeg fikk se penisen hans,hahaha

Anonymkode: 4fdce...bed

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Det mest sluttye må være når jeg lå med tre menn på en dag. En på formiddag, en ettermiddag og en på kveld. Han siste visste om de to første da, han er jeg gift med 😂 

 

Anonymkode: 95601...972

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biseksuell mann.

- sugd elskeren min på et toalett på en restaurant mens kona hans satt ute i restauranten og ventet

- knullet tanta til ei venninne på et nachspiel mens mannen hennes lå og sov

- trekant (DP) med min daværende kjæreste og min beste kompis. En seanse som forøvrig endte med at han trakk seg ut av henne og sprutet i min munn. 

- havnet til sengs med økonomidirektøren i konsernet jeg jobbet i under en konferanse. Han var godt gift, men også veldig glad i yngre gutterumpe. Noe han fikk så mye han ville av 😉

Anonymkode: fcc00...23a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

På 20.10.2019 den 18.01, AnonymBruker skrev:

Jeg møtte en 20 år eldre mann på et hotellrom. Vi traff hverandre på nett, første gangen vi møttes fysisk var på et hotellrom i Oslo, hvor jeg visste at han lå i senga naken og ventet på meg i det jeg kom inn på rommet hans (han hadde satt døra litt på gløtt). Jeg gikk bort til senga, kledde av meg, og vi hadde heftig sex hele natta. Det beste jeg noensinne har vært med på. Elsker fyren, og vi har vært ff frem til nå. 

Dette er noe jeg har drømt om lenge, men aldri har opplevd🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått i minitruse på standen? Hm.. kanskje ikke så «horete» nå lengre, nå løper jo alle sånn hele sommeren.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Blitt slikket av flere på et utested... 

Hatt noen heftige trekanter, med masse oralsex, analsex og innslag av bdsm, med menn som er 20-25 år eldre enn meg. 

 

Anonymkode: aa1cc...536

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig sex med gift kollega på julebordet🙈

Anonymkode: d6e45...58a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første året på vgs ble jeg fingret av en klassekompis nesten hver dag på vei hjem med bussen. Sykt pirrende på full buss.

knullet faren til en jeg gikk på dansing med på bakrommet på butikken eide. 
 

hadde sex med kollega før jobb over en lengre periode. Vi møttes knullte og så kjørte vi til jobb sammen .

 

 
 

 

Anonymkode: 37fe1...d04

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knullet veninna til min samboer på kjøkkenbenken når min samboer var i dusjen. 

Anonymkode: ab409...a52

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da eksen og jeg var sammen, fant jeg ut at han og bestevenninnen min var på samme fest og lå sammen. Så jeg gikk på festen til bestekompisen hans (som da også var typen til bestevenninnen min), fortalte han om det, drakk meg full og lå med han. Senere på kvelden kom en annen god kompis av han på festen, lå med han også og avsluttet med å suge han til han kom i munnen min.

Rundt 10 min etter vi var ferdig kom plutselig eksen min på denne festen, han ante ikke at jeg visste hva han hadde gjort og jeg spilte med. Smilte og ga han et godt tungekyss, for jeg hadde jo ikke akkurat skylt munnen etter det som skjedde rett før.  Fortalte alt rett etterpå, dumpet han og senere på natten lå jeg med en kompis av meg han alltid hadde følt seg truet av, og sendte en kort snap av det til eksen (selvfølgelig med samtykke fra kompis).

Good old wild days 😅
 

Anonymkode: f7471...b52

  • Liker 18
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2019 den 21.06, AnonymBruker skrev:

Mest horete jeg har gjort er å kline med en inngangsvakt på et utested for å slippe køen....

 

Anonymkode: d91fc...af2

Hahaha, legendarisk

Anonymkode: cd7a6...de7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Good old wild days 😅

Dæ, det var jenta si det😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Satt meg på toget til en annen by og fått gutter til å betale hotell for meg i mot å sove med meg.

Ligget med to gutter samtidig som slikket hver av puppene mine 🤦🏼‍♀️

Møtt 6 gutter fra tinder på 1 dag. Påspanderte middager, kino, skyss hit og dit, masse oppmerksomhet.

Har en snapchat-bruker med bare gutter, som jeg flørter med hver dag og har nesten innledet forhold med flere av dem. Er ingen av de jeg virkelig vil ha, men klarer ikke å stoppe «leken» i tide og avvise.

Anonymkode: cd7a6...de7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Satt meg på toget til en annen by og fått gutter til å betale hotell for meg i mot å sove med meg.

Ligget med to gutter samtidig som slikket hver av puppene mine 🤦🏼‍♀️

Møtt 6 gutter fra tinder på 1 dag. Påspanderte middager, kino, skyss hit og dit, masse oppmerksomhet.

Har en snapchat-bruker med bare gutter, som jeg flørter med hver dag og har nesten innledet forhold med flere av dem. Er ingen av de jeg virkelig vil ha, men klarer ikke å stoppe «leken» i tide og avvise.

Anonymkode: cd7a6...de7

Du er virkelig en slut ja😅

Anonymkode: 7302a...f6d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2020 den 14.08, AnonymBruker skrev:

Heftig sex med gift kollega på julebordet🙈

Anonymkode: d6e45...58a

Spennende..Fortell mer;)

Anonymkode: 5ba9f...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- hatt sex med to ekser på en dag

- hatt sex i en garderobe i en undertøysbutikk. Med kjæresten ofc.

Barnemat i forhold til mange andre her skjønner jeg😂😅

Anonymkode: 0c39c...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...