Gå til innhold

Hva er det mest "horete" eller "slutty" du har gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Solkremen
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men likte du best moren eller datteren?

Anonymkode: 0e177...7b9

Hvorfor så opptatt av det? @museslikker69 sa jo at vurderinga ikke var så viktig. 

Ellers ganske moro historie :fnise: Jeg stemmer for at mora er den mest slutty🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, museslikker69 skrev:

Når jeg var yngre likte jeg de som var eldre, vi fant tonen ganske så fort på dansegulvet, ingen tvil i hva vi skulle gjøre senere på kvelden. Flott dame og hun kunne sine kunster, en helt fantastisk opplevelse, men om morgenen ba hun meg dra hjem, fordi datteren skulle komme på besøk, sagt så gjordt. Etter et par år traff jeg ei på min alder, vi ble kjærester og hadde mye gøy og sex. Hun ville pressentere mora si til meg, hvem andre enn den dama jeg pulte for to år siden måtte jeg hilse på. Haha, pinlig nok det da, men etter ei stund at kjæresten slo opp med meg, fikk jeg "trøst" av hennes mor igjen. Det er fremdeles hemmelig, men hvem som er mest horete kan jo dere avgjøre😂

Det hentes at noen liker mora, noen liker dattera. Men antar at noen liker begge 😁

Anonymkode: ce6b8...48d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk hjem fra byen med en gutt i kollektivet, og vi endte opp med å sove sammen. Kyssa litt, og han prøvde å ta, men jeg sa nei.

Hvorfor det er slutty? Ble slutt med typen samme kveld. Gjorde det fordi jeg var så sårbar og desperat etter nærhet, ikke turte/ville være alene. Føler meg fortsatt ekkel for det.

Følte meg også ganske ekkel da jeg hadde tatt med en gutt hjem (da også i en sårbar posisjon), og kompisen min ringte meg og sa han hadde følelser for meg. Der hadde jeg en fyr som lå og kyssa på meg, og en annen som sa han likte meg. Nei fyfaen, ekkelt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Red min 25 år eldre kollega på arbeidsplassens toalett i lunsjpausen. 

Anonymkode: e1f74...dad

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Spiteful skrev:

Gikk hjem fra byen med en gutt i kollektivet, og vi endte opp med å sove sammen. Kyssa litt, og han prøvde å ta, men jeg sa nei.

Hvorfor det er slutty? Ble slutt med typen samme kveld. Gjorde det fordi jeg var så sårbar og desperat etter nærhet, ikke turte/ville være alene. Føler meg fortsatt ekkel for det.

Følte meg også ganske ekkel da jeg hadde tatt med en gutt hjem (da også i en sårbar posisjon), og kompisen min ringte meg og sa han hadde følelser for meg. Der hadde jeg en fyr som lå og kyssa på meg, og en annen som sa han likte meg. Nei fyfaen, ekkelt.

Første innlegget i tråden, bortsett fra mitt eget, som jeg tror på... Det her er sånn mange kvinner føler seg slutty. 

Anonymkode: 1a148...c0b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Første innlegget i tråden, bortsett fra mitt eget, som jeg tror på... Det her er sånn mange kvinner føler seg slutty. 

Anonymkode: 1a148...c0b

Hva mener du? Jeg kan forstå spiteful fordi jeg har gjort ting i sårbar tilstand og hatt det forferdelig etterpå siden jeg har følt meg slutty og følt på skam, men tror fortsatt på en del av historiene i tråden. 

Anonymkode: 769a1...55e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Spiteful skrev:

Gikk hjem fra byen med en gutt i kollektivet, og vi endte opp med å sove sammen. Kyssa litt, og han prøvde å ta, men jeg sa nei.

Hvorfor det er slutty? Ble slutt med typen samme kveld. Gjorde det fordi jeg var så sårbar og desperat etter nærhet, ikke turte/ville være alene. Føler meg fortsatt ekkel for det.

Følte meg også ganske ekkel da jeg hadde tatt med en gutt hjem (da også i en sårbar posisjon), og kompisen min ringte meg og sa han hadde følelser for meg. Der hadde jeg en fyr som lå og kyssa på meg, og en annen som sa han likte meg. Nei fyfaen, ekkelt.

 

Synes ikke dette var så slutty, men ditt innlegg gir et godt innblikk i en kvinnes psyke. I første del av innlegget er en gutt en som prøver "å ta", mens det for han sikkert ble oppfattet som opptakten til sex.

Du påpeker å være i en "sårbar situasjon" og desperat etter nærhet. Da er det dårlig gjort og bruke gutter som trøst og leke med deres følelser. 

Det er i en slik logikk kvinner påberoper seg offerrollen, men hvis man analyserer mer nøye hva du skriver er det guttene her som er de sårbare og har grunn til å føle seg brukt eller slutty om du vil.

Mitt poeng er ikke å angripe deg personlig, dette tror jeg ofte er en ganske vanlig situasjon. Du beskriver det godt, men tror ikke slutty er det rette ordet du bør føle. Fokuser vekk fra deg selv og tenk over hva de du nevner i historien din følte.

 

Anonymkode: f3cf8...434

  • Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Synes ikke dette var så slutty, men ditt innlegg gir et godt innblikk i en kvinnes psyke. I første del av innlegget er en gutt en som prøver "å ta", mens det for han sikkert ble oppfattet som opptakten til sex.

Du påpeker å være i en "sårbar situasjon" og desperat etter nærhet. Da er det dårlig gjort og bruke gutter som trøst og leke med deres følelser. 

Det er i en slik logikk kvinner påberoper seg offerrollen, men hvis man analyserer mer nøye hva du skriver er det guttene her som er de sårbare og har grunn til å føle seg brukt eller slutty om du vil.

Mitt poeng er ikke å angripe deg personlig, dette tror jeg ofte er en ganske vanlig situasjon. Du beskriver det godt, men tror ikke slutty er det rette ordet du bør føle. Fokuser vekk fra deg selv og tenk over hva de du nevner i historien din følte.

 

Anonymkode: f3cf8...434

Bra skrevet, kvinner går nesten alltid i offerrollen sin. Vi kvinner er håpløse vesen der, er flinke til å utnytte og bruke andre mennesker til vår egen fordel.

Heldigvis er ikke alle slik.

Anonymkode: 9b6b5...0fe

  • Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To trekanter (med fire forskjellige jenter) på under 24 timer. Så møtte jeg to andre innenfor samme helg. 

Ble, overraskende nok, skikkelig utslitt etter den helga. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Synes ikke dette var så slutty, men ditt innlegg gir et godt innblikk i en kvinnes psyke. I første del av innlegget er en gutt en som prøver "å ta", mens det for han sikkert ble oppfattet som opptakten til sex.

Du påpeker å være i en "sårbar situasjon" og desperat etter nærhet. Da er det dårlig gjort og bruke gutter som trøst og leke med deres følelser. 

Det er i en slik logikk kvinner påberoper seg offerrollen, men hvis man analyserer mer nøye hva du skriver er det guttene her som er de sårbare og har grunn til å føle seg brukt eller slutty om du vil.

Mitt poeng er ikke å angripe deg personlig, dette tror jeg ofte er en ganske vanlig situasjon. Du beskriver det godt, men tror ikke slutty er det rette ordet du bør føle. Fokuser vekk fra deg selv og tenk over hva de du nevner i historien din følte.

 

Anonymkode: f3cf8...434

Det var aldri min intensjon å bruke han. Han hadde nettopp slått opp med dama si også, så han brukte nok meg like mye.

Jeg følte meg slutty, fordi det var egoistisk og ekkelt. Hva de i historien følte? De ville ha sex, men jeg sa nei, de kan ikke ha følt noe annet enn skuffelse vel? Det var jo ingen følelser involvert med de guttene jeg hadde i senga mi. Med kompisen min var det jo det, men hvordan sku jeg vite at han likte meg da?

Min intensjon har aldri vært å såre noen, men i desperate øyeblikk (gjerne om man er full) gjør man ting man ikke er stolt av. Jeg har jo lært leksa mi, og vil ikke gjenta det igjen. Dette skjedde forøvrig da jeg var 20 år gammel

Endret av Spiteful
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Spiteful skrev:

Det var aldri min intensjon å bruke han. Han hadde nettopp slått opp med dama si også, så han brukte nok meg like mye.

Jeg følte meg slutty, fordi det var egoistisk og ekkelt. Hva de i historien følte? De ville ha sex, men jeg sa nei, de kan ikke ha følt noe annet enn skuffelse vel? Det var jo ingen følelser involvert med de guttene jeg hadde i senga mi. Med kompisen min var det jo det, men hvordan sku jeg vite at han likte meg da?

Min intensjon har aldri vært å såre noen, men i desperate øyeblikk (gjerne om man er full) gjør man ting man ikke er stolt av. Jeg har jo lært leksa mi, og vil ikke gjenta det igjen. Dette skjedde forøvrig da jeg var 20 år gammel

Jeg mener at det er helt feil for meg som mann å ha sex med ei dame jeg ikke kan tenke meg å oppdra barn sammen med (prevensjon er neppe 100% sikker, bare nesten), men denne ideen tråkket jeg lett over den gangen jeg var nydumpet. Det er flaut å tenke på hun som jeg hoppet til sengs med uten å følge opp i det hele tatt i etterkant. Til mitt forsvar skal sies at jeg var tydelig om at jeg var nydumpet og helt ute av normal mental kontroll, dessuten var jeg temmelig ung, langt under 50.  Nydumpet så var mitt behov for kos klart sterkere enn fornuft og idealer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, I Grosny skrev:

Jeg mener at det er helt feil for meg som mann å ha sex med ei dame jeg ikke kan tenke meg å oppdra barn sammen med (prevensjon er neppe 100% sikker, bare nesten), men denne ideen tråkket jeg lett over den gangen jeg var nydumpet. Det er flaut å tenke på hun som jeg hoppet til sengs med uten å følge opp i det hele tatt i etterkant. Til mitt forsvar skal sies at jeg var tydelig om at jeg var nydumpet og helt ute av normal mental kontroll, dessuten var jeg temmelig ung, langt under 50.  Nydumpet så var mitt behov for kos klart sterkere enn fornuft og idealer. 

Jeg forstår godt hva du mener. Jeg kunne heller aldri tenkt meg å sove med en helt fremmed fyr, som jeg ikke hadde følelser for, men så var jeg så desperat at jeg gjorde noe jeg vanligvis aldri ville gjort. 

Når man er lei seg så gjør man ting man ellers ikke ville gjort, ting som ikke alltid er moralsk riktig, og som kanskje skuffer en selv. Det som er viktig er å lære av «feilene» sine. Man er ikke et dårlig menneske, kun fordi man tar et dårlig valg (spørs litt på hva man gjør da).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en del år siden mens jeg var student. Overnattet på en ubetjent hytte på fjellet. Var først alene, men utpå kvelden kom det en eldre mann. Jeg var noen og tyve, han var over seksti. Vi hadde en hyggelig prat sammen før vi la oss (hver for oss). Neste morgen sto vi opp nokså samtidig og tok et lite morgenbad (med badedrakt). Ved frokosten ble det noe snakk om mer personlige forhold osv. Han var enkemann og jeg var singel. Det endte med at vi onanerte hverandre før vi tok enda et bad (og da nakne). Heldigvis skulle vi hver vår vei og det ble bare med et julekort eller to etter det.

Anonymkode: 1bb13...bed

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en del år siden mens jeg var student. Overnattet på en ubetjent hytte på fjellet. Var først alene, men utpå kvelden kom det en eldre mann. Jeg var noen og tyve, han var over seksti. Vi hadde en hyggelig prat sammen før vi la oss (hver for oss). Neste morgen sto vi opp nokså samtidig og tok et lite morgenbad (med badedrakt). Ved frokosten ble det noe snakk om mer personlige forhold osv. Han var enkemann og jeg var singel. Det endte med at vi onanerte hverandre før vi tok enda et bad (og da nakne). Heldigvis skulle vi hver vår vei og det ble bare med et julekort eller to etter det.

Anonymkode: 1bb13...bed

Det er en grunn til at studiner er ekstra attraktive..

Anonymkode: a91c6...be5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en grunn til at studiner er ekstra attraktive..

Anonymkode: a91c6...be5

Tja, tror kanskje jeg er mer attraktiv i dag. Da var jeg typisk anorakk-jente og tror at jeg ble oppfattet som ganske kjedelig.

Anonymkode: 1bb13...bed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en del år siden mens jeg var student. Overnattet på en ubetjent hytte på fjellet. Var først alene, men utpå kvelden kom det en eldre mann. Jeg var noen og tyve, han var over seksti. Vi hadde en hyggelig prat sammen før vi la oss (hver for oss). Neste morgen sto vi opp nokså samtidig og tok et lite morgenbad (med badedrakt). Ved frokosten ble det noe snakk om mer personlige forhold osv. Han var enkemann og jeg var singel. Det endte med at vi onanerte hverandre før vi tok enda et bad (og da nakne). Heldigvis skulle vi hver vår vei og det ble bare med et julekort eller to etter det.

Ikke så unaturlig det, hvis jeg er singel til våren skal jeg prøve singeltur DNT i den norske fjellheimen, da kan man fort få kontakt med ei ukjent jente å bade med😚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med en kollega midt på kirkegården rett etter jobb 🤭 

Anonymkode: cc0e6...976

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en annen jente hadde sex med en gutt,som knulla oss i rompa hver vår gang og vi sugde han etterpå. Vi jentene slikka hverandre ble en vill natt😉

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida, det er mye det. Jeg er egentlig en veldig ordentlig jente, i hvertfall blir jeg sett på som det. Har vært på de fleste sexklubber i Europa, der jeg og vennen min har hatt partnerbytte, en ekstra mann, og gangbang. Det mest spesielle var på et hotell i Oslo, der åtte menn tok meg på tur. Praktiserer kun safe sex, altså med prevensjon. 

Og..tar denne som anonym.:-)

Anonymkode: 64b93...9d0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...