Gå til innhold

Hva er det mest "horete" eller "slutty" du har gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Edru? Hvor gamle var dere?

Er jente, jentesex kan være magisk.

Anonymkode: 9b6b5...0fe

Ja, vi var edru, vi var rundt 19-20 år. Er i utgangspunktet hetro, men hun og jeg har vært bestevenner fra vi var små. Vi har ikke utelukket at det vil skje igjen, men hun har kjæreste og jeg er trofast mot min pulekompis som også er en gammel venn🙂 Så foreløpig bare flørter vi med tanken på det. Ja, det var deilig og magisk🙂

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gjort og gjør mye rart, i alle fall nå som jeg er singel. Men det siste var for et par uker siden. Jobber i resepsjonen på et adv kontor. Har flørtet litt med ene advokaten. Han sendte meg en småfrekk snap om at jeg lyste opp dagen hans. Jeg sendte ham en snap tilbake som viste at jeg hadde stay-ups på under skjørtet. Litt sexting og det endte med at vi knullet rått og herlig på et hc-toalett i en annen del av bygget i lunsjen type skjørtet opp og dressbuksen ned …    

For 3 år siden hadde jeg ellers sex med pappaen til ei venninne et par ganger. Han er type sexy høy og mørk, og jeg møtte ham tilfeldig på en bar. Endte opp med at han ble med meg hjem. Senere møtte jeg han på et hotell, hvor vi nesten et døgn lekte sammen og testet forskjellig, bl a litt edging og anal. Han var separert den gangen, men har flyttet hjem der nå. Var hjemme der sist jul, og møtte ham. Litt rart, men samtidig sexy når vi hilste/blikket … 

Anonymkode: 6198b...aa9

  • Liker 26
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impressa
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Riktig. Akkurat slik gjorde vi det faktisk. Men flyvertinnene kikket litt av og til. Tror muligens de oppfattet hva som skjedde... 😅

Anonymkode: 634ba...00b

Funket for oss, men det gikk fort i svingene da vi fant et ledig øyeblikk 😁 Det hjelper nok også litt å gi litt faen. Et mistenksomt blikk er bare et mistenksomt blikk, de kan ikke gjøre noe uten å være helt sikre på hva som skjer. Og man gir seg jo lenge før de er nærme nok til å se 😁

Endret av Impressa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et todelt forhold til det jeg.

Noen av opplevelsene ble for drøye sett i ettertid og særlig å tenke på helheten av alle opplevelsene kan være litt skremmende 😛 Samtidig savner jeg den bekymringsløse følelsen og den følelsen av at jeg ga noen andre enn meg selv et stikk i siden ved å være "slutty".

Jaja, kanskje man får en periode igjen som nyskilt 45-åring...hvem vet?

Anonymkode: 179da...acc

Ja, du sier noe, men vil ikke ha sex med noen helt random mer. En som jeg møtte for 10 minutter siden :P har jo fortsatt mye god sex, men bare ikke mye ONS og tilfeldig sex med randoms. Jeg brydde meg aldri om andre så på meg som en slutt, hore osv. Det gjorde folk garantert, men hva så??

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, barbent skrev:

Huff jeg hadde sex med en totalt ukjent mann på toalettet på et utested, gikk rundt med våt truse resten av kvelden og følte meg sikkelig slutty😜

I Trondheim? 

Anonymkode: 33ed3...7ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå med en gammel flamme mens jeg datet en annen. Og så er det vel kanskje ekstra horete å suge og svelge menn som bare trenger et ligg eller tre.

Anonymkode: cbbeb...67a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Warrior

Nå høres jeg vel kjedelig ut, men det mest «horete» jeg har gjort er å sende nakenbilde til noen og lagt ut lettkledde bilder på sosiale medier😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MyzTeri

Hadde sex i parken midt i byen etter stengetid på puben. 2 ganger på rappen. Egentlig syns jeg det var rart at absolutt ingen var innom parken i det tidspunktet.

Ellers er det vel slett ikke så uvanlig med "utestedsex" lengre tror jeg, så at man hadde seg på toalettet rundt 2 på natt til søndag er noe annet.

Jeg kan gjøre mye rart, men jeg føler meg nok "skitten" i høyere grad når jeg har hatt sex med en ny fyr mens det fortsatt drypper ut av meg fra den forrige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærsten min var utro. Så jeg slo opp, eksen tigget om å ta meg tilbake og jeg grep sjansen og hadde sex med bestekompisen hans. 

Anonymkode: cc97e...6ff

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

Ja, du sier noe, men vil ikke ha sex med noen helt random mer. En som jeg møtte for 10 minutter siden :P har jo fortsatt mye god sex, men bare ikke mye ONS og tilfeldig sex med randoms. Jeg brydde meg aldri om andre så på meg som en slutt, hore osv. Det gjorde folk garantert, men hva så??

Ja, du har rett. Sex med randoms er sjelden verdt det.

Jeg var egentlig mest slutty uten at det endte i sex, forførte folk helt til det punktet der jeg visste at jeg hadde fått dem, for så å trekke meg unna. Skikkelig luremus altså. Typen til venninne som jeg beskrev tidligere, vikar på videregående, en hel masse randoms som jeg av en eller annen grunn så prestisje og bekreftelse i å få på kroken. Han kjekke i gjengen til storesøsteren min...

Kanskje ikke noe å ta opp som nyskilt 45-åring.. men slipper i hvert fall sex med randoms!

Anonymkode: 179da...acc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du har rett. Sex med randoms er sjelden verdt det.

Jeg var egentlig mest slutty uten at det endte i sex, forførte folk helt til det punktet der jeg visste at jeg hadde fått dem, for så å trekke meg unna. Skikkelig luremus altså. Typen til venninne som jeg beskrev tidligere, vikar på videregående, en hel masse randoms som jeg av en eller annen grunn så prestisje og bekreftelse i å få på kroken. Han kjekke i gjengen til storesøsteren min...

Kanskje ikke noe å ta opp som nyskilt 45-åring.. men slipper i hvert fall sex med randoms!

Anonymkode: 179da...acc

Jeg var ingen luremus. Var for kåt til det. Når jeg først hadde forført de, så gikk jeg som regel all the way. Men kunne ALDRI bli med en random hjem fra byen i dag. Nå er jeg sjelden på nyen uansett da. Har festet fra meg. Selv om det var gode ONS, så var det veldig mange dårlige og :P Var mest slut fra 17 til 20 år. Rundt den tiden 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, smalls skrev:

Jeg var ingen luremus. Var for kåt til det. Når jeg først hadde forført de, så gikk jeg som regel all the way. Men kunne ALDRI bli med en random hjem fra byen i dag. Nå er jeg sjelden på nyen uansett da. Har festet fra meg. Selv om det var gode ONS, så var det veldig mange dårlige og :P Var mest slut fra 17 til 20 år. Rundt den tiden 

Haha, skjønner deg. Jeg tente på luremus-aspektet i seg selv, men jeg hadde jo stort sett en pulekompis jeg kunne dra hjem til og få utløp...haha. Samme alder her også btw.

Anonymkode: 179da...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I Trondheim? 

Anonymkode: 33ed3...7ac

hihi 😂hvordan det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, MyzTeri skrev:

Hadde sex i parken midt i byen etter stengetid på puben. 2 ganger på rappen. Egentlig syns jeg det var rart at absolutt ingen var innom parken i det tidspunktet.

Ellers er det vel slett ikke så uvanlig med "utestedsex" lengre tror jeg, så at man hadde seg på toalettet rundt 2 på natt til søndag er noe annet.

Jeg kan gjøre mye rart, men jeg føler meg nok "skitten" i høyere grad når jeg har hatt sex med en ny fyr mens det fortsatt drypper ut av meg fra den forrige.

Hehe .....  Tar nok denne som anonym gitt .....    Ser det prates både om "utestedsex" og nyskilte 45 åringer her.

Vel, som nyskilt 40 (nesten), hadde jeg utendørsex etter pubens stengetid.  Stående med oppdratt skjørt, mellom 2 "høye" biler på en parkplass i sentrum.  Om noen så oss vet jeg ikke.

Anonymkode: 65d95...cb6

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, skjønner deg. Jeg tente på luremus-aspektet i seg selv, men jeg hadde jo stort sett en pulekompis jeg kunne dra hjem til og få utløp...haha. Samme alder her også btw.

Anonymkode: 179da...acc

Haha kunne ha 5 pulekompiser på samme tid 🤣 Pulte han ene på dagen og hjem til han andre på kvelden. Var ganske nymfo, men ga faen. Fikk pult fra meg i allefall 👌

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MyzTeri
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe .....  Tar nok denne som anonym gitt .....    Ser det prates både om "utestedsex" og nyskilte 45 åringer her.

Vel, som nyskilt 40 (nesten), hadde jeg utendørsex etter pubens stengetid.  Stående med oppdratt skjørt, mellom 2 "høye" biler på en parkplass i sentrum.  Om noen så oss vet jeg ikke.

Anonymkode: 65d95...cb6

Men gøy var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, MyzTeri skrev:

Men gøy var det?

Slett ikke værst nei      :fnise:

Anonymkode: 65d95...cb6

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med 3 forskjellige menn ila en dag... følte meg ekstremt løs. Kjip følelse. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Æsj. Ekkel tråd

Anonymkode: b7da6...20e

Typisk at avstumpede individer hyller og tilber all slags perversjoner. Det er det de ønske å promotere. At samfunnet ikke skal ha noen grenser eller normer. I slike samfunn hersker håpløshet, depresjoner, vold , rus og splittede familier. 

Anonymkode: b84b2...706

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten, hun var 17, jobbet i ei hamburgersjappe på landet. Jeg var 20. Lite folk så vi kjedet oss. Vi koste oss på bakrommet i all anstendighet, inntil hun plutselig trakk ned trusen (gikk med sommerkjole under forkle), fant fram litt olje, bøyde seg fram over en fryseboks som stod der, smørte seg med olje bak og ba meg knulle henne i rumpa. Vi holdt på litt, så hørte vi det gikk i døra. En kunde kom inn. Jeg trakk meg ut av henne, kunden fikk servert burger, hun kom tilbake og jeg knuller henne til jeg tømte meg i baken hennes. Rakk det akkurat før det kom ny kunde.... 

Anonymkode: d8ba3...034

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...