Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Syntes det er dumt å de som svarer saklig på hvordan det å leve med ME, som en motpol mot skeptikere til en slik «usynlig» sykdom i denne tråden, blir moderert bort. Kanskje noen hadde blitt litt mer opplyst og fått større innsikt om det hadde fått stå?! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, silikon123 skrev:

Jeg skjønner egentlig ikke problemet. Dama var uføre pga en ME diagnose, nå er hun ikke uføre og jobber med Instagram.  Om sykdommen er bedre er vel det bare fint. Hvorfor spekulere på om hun fortsatt har ME eller ikke? Eller om dama noengang har hatt det? Hun ble syk som ganske ung og har vært gjennom mange utredninger. Så her må man kanskje stole på systemet, vi er ikke leger. Hun viser jo ikke alt selvom vi ser mye. Hun sa jo selv at hun ser på sine sosiale medier som en frihet på helse der hun ikke blandet inn sykdommen så mye. Må hun ha en vanlig jobb? Når hun selv mener hun har drømmejobben. Godt tjener hun sikkert og. Denne eksponeringen av barna er synd og jeg følger henne ikke for de. Men det er kuttet drastisk ned og jeg har sett hun har nevnt et par ganger at hun ønsker snakke mer om hvorfor (men ikke sett hun gjort det???) så håper det demper seg enda mer. Idag tar hun pause pga kritikk så regner med at hun leser her!

Håper ikke hun leser her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BethD skrev:

Håper ikke hun leser her!

Det gjør hun nok helt sikkert . 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, silikon123 skrev:

Jeg skjønner egentlig ikke problemet. Dama var uføre pga en ME diagnose, nå er hun ikke uføre og jobber med Instagram.  Om sykdommen er bedre er vel det bare fint. Hvorfor spekulere på om hun fortsatt har ME eller ikke? Eller om dama noengang har hatt det? Hun ble syk som ganske ung og har vært gjennom mange utredninger. Så her må man kanskje stole på systemet, vi er ikke leger. Hun viser jo ikke alt selvom vi ser mye. Hun sa jo selv at hun ser på sine sosiale medier som en frihet på helse der hun ikke blandet inn sykdommen så mye. Må hun ha en vanlig jobb? Når hun selv mener hun har drømmejobben. Godt tjener hun sikkert og. Denne eksponeringen av barna er synd og jeg følger henne ikke for de. Men det er kuttet drastisk ned og jeg har sett hun har nevnt et par ganger at hun ønsker snakke mer om hvorfor (men ikke sett hun gjort det???) så håper det demper seg enda mer. Idag tar hun pause pga kritikk så regner med at hun leser her!

Ufør, mener du

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått med seg klagingen hennes i dag?

I går la hun ut et veldig redigert bilde på instagram med en tekst som handlet blant annet om å ikke bruke filter på bildene. Hun fikk noen kommentarer på at teksten ikke passer til bilde. I dag er var hun så lei av at noen alltid på kommentere det hun gjør. De måtte skjønne at det var beautyfilter hun mente. Så i dag orket hun ikke å være på sosiale medier. 

Altså, dette er jobben din. Du tjener til lives opphold på sosiale medier. At noen er uenige må du tåle. Det var ikke frekke kommentarer, bare noen som uenige i at bilde og tekst passet sammen

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok ikke så enkelt heller å være en sånn offentlig person. 
Alle øyne er på deg hele tiden, alle skal ha en mening om deg og ditt.

kan forstå det blir litt mye, men igjen. Det er dette hun har valgt å leve av. Da må hun nesten bare stå i det .

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen butikker holder åpent 7 dager i uka, 24/7... Så kanskje ikke komme med kritikk fordi hun tar en dag off... Det er så mange bitre mennesker med oppgulp her på KG.. god natt!

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Talakoppen

Hvorfor skal folk sitte her å tro at hun ikke har en diagnose som hun HAR? Tror dere at folk later som at de er syke? Hun kan styre dagene etter hennes behov og husk at vi ser ikke ALT.. Hun er et stort forbilde for mange og gir mye positivt ved å være seg selv ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hukulebonusmammaen skrev:

Er nok ikke så enkelt heller å være en sånn offentlig person. 
Alle øyne er på deg hele tiden, alle skal ha en mening om deg og ditt.

kan forstå det blir litt mye, men igjen. Det er dette hun har valgt å leve av. Da må hun nesten bare stå i det .

Helt enig.

Jeg så hennes leie post idag om at det er urettferdig/kjipt at offentlige personer bare må tåle alt. Eh why? Alle andre offentlige personer må tåle dritt! Hva er forskjellen? Er hun mer eller mindre spesiell?

Og let me tell you. Hadde hun faktisk sendt et mer oppegående budskap, eller faktisk utgjort en forskjell, kjempet for en samfunnsnyttig sak, kunne jeg hatt mer forståelse. But I have not.

Når du bare skal vise deg frem, og tjene penger på reklame og på barna dine, så må du tåle litt mer enn de som faktisk prøver å redde verden.

Hva FAAN skal vi med alle disse «influencerne»?! 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD

Skjønner ikke hvorfor hun måtte utbrodere at hun tok en pause. Som varte ett par timer... 

blir litt sånn ungdomskole fakter....»nå har jeg fått nok og kommer ikke til å svare deg mer, aldri. Jeg slår av mobilen..........». 5 min etterpå, svar....

 

eventuelt de som legger ut selfie og sier hvor stygge de er....... for å sanke kompliment....

Endret av BethD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.3.2020 den 1.37, Hesya skrev:

Bitre faktisk.. 😂

Bitre, ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.3.2020 den 1.48, Talakoppen skrev:

Hvorfor skal folk sitte her å tro at hun ikke har en diagnose som hun HAR? Tror dere at folk later som at de er syke? Hun kan styre dagene etter hennes behov og husk at vi ser ikke ALT.. Hun er et stort forbilde for mange og gir mye positivt ved å være seg selv ❤️

Forbilde pga ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Orly skrev:

Forbilde pga ?

Siden du spør regner jeg med at du ikke har satt seg veldig inn i profilen hennes. Hun hjelper store mengder med mennesker hver dag, da spesielt mødre og de som sliter med mammakroppen. Bare se kveldens story. Les kommentarer hun får under bildene sine. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, silikon123 skrev:

Siden du spør regner jeg med at du ikke har satt seg veldig inn i profilen hennes. Hun hjelper store mengder med mennesker hver dag, da spesielt mødre og de som sliter med mammakroppen. Bare se kveldens story. Les kommentarer hun får under bildene sine. 

Har sett ig skjønner fortsatt ikke hvorfor du mener hun er forbilde 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
9 timer siden, Orly skrev:

Har sett ig skjønner fortsatt ikke hvorfor du mener hun er forbilde 

Men det virkelig ikke som du liker denne personen særlig godt så da er det jo heller ikke rart du ikke ser det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Orly skrev:

Har sett ig skjønner fortsatt ikke hvorfor du mener hun er forbilde 

Om jeg mener det eller ikke er urelevant. Samme med deg. Poenget mitt var......at ved å se raskt gjennom hennes profil og kommentarer så er det åpenbart at mange mener hun er et stort forbilde ;)  så det blir ikke feil å si....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...