Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

2 timer siden, silikon123 skrev:

Om jeg mener det eller ikke er urelevant. Samme med deg. Poenget mitt var......at ved å se raskt gjennom hennes profil og kommentarer så er det åpenbart at mange mener hun er et stort forbilde ;)  så det blir ikke feil å si....

Tja det kommer nok an på hvem du spør :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, BethD skrev:

Men det virkelig ikke som du liker denne personen særlig godt så da er det jo heller ikke rart du ikke ser det. 

Eh jeg legger ikke opp meninger  I forhold til om jeg liker eller ikke utfra hva jeg ser på insta, så der tar du feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tickettothemoon

Det jeg reagerer på er at hun fronter naturlig kropp og ønsker tydeligvis å være et forbilde for kroppsposetivisme når hun selv er proppet med silikon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, tickettothemoon skrev:

Det jeg reagerer på er at hun fronter naturlig kropp og ønsker tydeligvis å være et forbilde for kroppsposetivisme når hun selv er proppet med silikon.


Ja det blir jo litt misvisende , men hun har jo innrømmet at det kanskje ikke var det lureste hun gjorde da hun gjorde det. 
Dama har jo selvinnsikt og innrømmer når hun har tabbet seg ut. 
 

Ikke at det er noe tabbe å ta silikon, men skal du fronte det naturlige så blir det jo selvfølgelig misvisende 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, tickettothemoon skrev:

Det jeg reagerer på er at hun fronter naturlig kropp og ønsker tydeligvis å være et forbilde for kroppsposetivisme når hun selv er proppet med silikon.

Dette reagerte jeg på i starten også. Har silikon selv så kjente det fort igjen på bilder. Men etter å ha fulgt med litt så fronter hun jo historien om at hun som 18 åring(?) tok silikon og var på vei inn i en stygg sti med operasjoner før hun klarte snu om. Og den dag idag har helt andre synspunkter. Så blir litt feil reagere på et valg hun tok for 10 år siden som hun nå bruker til å påvirke positivt. Tenker jeg da.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, silikon123 said:

Dette reagerte jeg på i starten også. Har silikon selv så kjente det fort igjen på bilder. Men etter å ha fulgt med litt så fronter hun jo historien om at hun som 18 åring(?) tok silikon og var på vei inn i en stygg sti med operasjoner før hun klarte snu om. Og den dag idag har helt andre synspunkter. Så blir litt feil reagere på et valg hun tok for 10 år siden som hun nå bruker til å påvirke positivt. Tenker jeg da.

Så har hun også sagt at når silikonen må byttes ut så skal hun fjerne den. Men at hun ikke vil legge seg under kniven før hun må pga barna. 
 

Vi har vel alle gjort ting i perioder som vi angrer eller har endret mening for?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi lever i 2020 og enda finnes det folk som dømmer mennesker med usynlige sykdommer. Jeg syns Sara E er et fint forbilde, og hennes sykdom er ingentint å spekulere i. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Talakoppen
På 2.3.2020 den 21.13, Orly skrev:

Har sett ig skjønner fortsatt ikke hvorfor du mener hun er forbilde 

Ok🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.2.2020 den 21.37, MammaSvarDa skrev:

Noen som har fått med seg klagingen hennes i dag?

I går la hun ut et veldig redigert bilde på instagram med en tekst som handlet blant annet om å ikke bruke filter på bildene. Hun fikk noen kommentarer på at teksten ikke passer til bilde. I dag er var hun så lei av at noen alltid på kommentere det hun gjør. De måtte skjønne at det var beautyfilter hun mente. Så i dag orket hun ikke å være på sosiale medier. 

Altså, dette er jobben din. Du tjener til lives opphold på sosiale medier. At noen er uenige må du tåle. Det var ikke frekke kommentarer, bare noen som uenige i at bilde og tekst passet sammen

 

Men hvorfor bryr det tilfeldige folk at bildene ikke passer med teksten? So what? Er det nødvendig å kommentere, liksom? Skjønner ikke det..

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silikon og falske vipper er jo ikke så veldig naturlig da🤔. Men har absolutt ikke noe i mot henne.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det forbruket hennes på klær er helt vanvittig og veldig dumt å stadig få tilsendt nye klær når hun allerede har så mye hun kan bruke! 👎🏻

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Talakoppen
47 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Det forbruket hennes på klær er helt vanvittig og veldig dumt å stadig få tilsendt nye klær når hun allerede har så mye hun kan bruke! 👎🏻

Det er jobben hennes 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir litt oppgitt over henne, for med engang første tilfellet med corona kom til Norge så var hu hysterisk, laget seg lager med mat. Så blir det Bhg og skole stengt, hvem sitter å furter over at hun mister samarbeidspartnere og inntekt? Hun. Og så bruker hun barna sine i corona budskapet sitt nå. For nå skal hun tjene penger på corona og barna sine. Og jeg forstår at ting er travelt men jeg skrev til henne og fikk aldri svar henne. Jeg har skrevet flere ganger til henne og hun svarer aldri. Og den ene tingen jeg skrev til henne handlet veldig mye om corona som hun er opptatt av. Men hva så Sara? Om du taper penger på corona så har du uføretrygden din å lene deg på, det er det mange andre som ikke har

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er rart er at andre bloggere som er «like gode» forbilder får så mye kritikk for å eksponere barna sine, imens denne frøkna er et godt forbilde fordi hun viser frem en helt normal kropp etter to graviditeter. 
Det må ikke glemmes at selv om hun tjener penger på dette, så er det barna, og i allefall den minste av de, som hjelper mor med inntekt på SoMe. Mon tro om hun ikke har fått med seg barnekonvensjonen fra FN? 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ikke problemet, husker hun var i avisen om dette for kanskje 1-2 år siden og, ser ikke problemet i det hun.... ble sjokkert over hvor mange som støttet henne i det..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BethD

Hun er ikke så utrolig fantastisk som alle skal ha det til nei... 

Svarer veldig kort og frekt til tider, når hun gidder å svare. Har flere ganger sendt henne positive tilbakemeldinger på ting hun tipser om, svarer ikke. 
Kommer det kritiske tilbakemeldinger ( aldri stygge) svarer hun frekt og krast og i forsvar..

 

Veldig skuffende faktisk for jeg syns hun virket så veldig koselig og hyggelig og søt...... er vel bare et skalkeskjul for å få følgere 

Endret av BethD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Litenoggod skrev:

Jeg blir litt oppgitt over henne, for med engang første tilfellet med corona kom til Norge så var hu hysterisk, laget seg lager med mat. Så blir det Bhg og skole stengt, hvem sitter å furter over at hun mister samarbeidspartnere og inntekt? Hun. Og så bruker hun barna sine i corona budskapet sitt nå. For nå skal hun tjene penger på corona og barna sine. Og jeg forstår at ting er travelt men jeg skrev til henne og fikk aldri svar henne. Jeg har skrevet flere ganger til henne og hun svarer aldri. Og den ene tingen jeg skrev til henne handlet veldig mye om corona som hun er opptatt av. Men hva så Sara? Om du taper penger på corona så har du uføretrygden din å lene deg på, det er det mange andre som ikke har

lo litt for meg selv da hun gikk hardt ut og oppfordret alle til å hamstre å ha nok mat hjemme, for det kom til å bli krise! Hun skulle hvertfall ha nok mat. Så ett par dager etterpå når regjeringen frarådet hamstring, prøvde hun å ro det i land igjen. Hun hadde jo ikke hamstret 😅

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hollie321 skrev:

lo litt for meg selv da hun gikk hardt ut og oppfordret alle til å hamstre å ha nok mat hjemme, for det kom til å bli krise! Hun skulle hvertfall ha nok mat. Så ett par dager etterpå når regjeringen frarådet hamstring, prøvde hun å ro det i land igjen. Hun hadde jo ikke hamstret 😅

Ikke greit å kaste stein i glasshus 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, BethD skrev:

Hun er ikke så utrolig fantastisk som alle skal ha det til nei... 

Svarer veldig kort og frekt til tider, når hun gidder å svare. Har flere ganger sendt henne positive tilbakemeldinger på ting hun tipser om, svarer ikke. 
Kommer det kritiske tilbakemeldinger ( aldri stygge) svarer hun frekt og krast og i forsvar..

 

Veldig skuffende faktisk for jeg syns hun virket så veldig koselig og hyggelig og søt...... er vel bare et skalkeskjul for å få følgere 

Den tanken har slått meg veldig. Jeg sendte henne melding før hun slo igjennom med mammalivet sitt. Det var før hun minste ble født. Og hun svarte ikke da engang. 
jeg har også oppfattet henne som koselig, men når hun har vist bilder fra ungdomstiden sin og sånt så tror jeg hun var en av dem som ikke var så «snille» og «koselige» 

men Sara som er så redd for corona bør jo være ekstrem redd, for det er 43 stk som er smittet i lille Nittedal. Og i tillegg vurderer de å åpne opp gamle LHL sykehuset for corona pasienter. Da kan hun ikke reise ned de 500 meteren til matbutikken for å hente sponset pakker. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...