Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Jeg blir ikke så veldig fristet til å kjøpe selvnruningen hun reklamerer for, når hun reklamerer mens hun ligger på sykehuset og venter på operasjon. I visse situasjoner passer det seg ikke med reklame. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, VildeS said:

Jeg blir ikke så veldig fristet til å kjøpe selvnruningen hun reklamerer for, når hun reklamerer mens hun ligger på sykehuset og venter på operasjon. I visse situasjoner passer det seg ikke med reklame. 

Når man har reklame avtaler så har man faste tidspunkt man må poste på. Slikt blir avtalt lang tid i forveien og må overholdes, operasjon eller ei 🤷🏼‍♀️

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
3 timer siden, Hoppety skrev:

Når man har reklame avtaler så har man faste tidspunkt man må poste på. Slikt blir avtalt lang tid i forveien og må overholdes, operasjon eller ei 🤷🏼‍♀️

Er ganske sikker på at de hun reklamerer for ville skjønt at hun kaaaaaanskje ville ventet med jobb iom at hun ligger på sykehus og venter på operasjon, full i morfin eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2020 den 12.33, VildeS skrev:

Jeg blir ikke så veldig fristet til å kjøpe selvnruningen hun reklamerer for, når hun reklamerer mens hun ligger på sykehuset og venter på operasjon. I visse situasjoner passer det seg ikke med reklame. 

Skjønner ikke helt hva som er feil med det? Hu var oppegående nok til å poste det, så hvorfor ikke? Det var hu selv som lå på sykehuset. Hadde hun vært der med ett av barna eller andre, og "dokumentert" det i mellom slaga, så kunne jeg vært med på tanken ang upassende situasjon. Hu gjorde en jobb, for å reklamere for ett firma som trenger de salga de kan få. Kan vi ikke heller bare syns det er bra at hu klarte å følge opp, istedet for å snakke det ned 🤷🏼‍♀️

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis folk klarer å kritisere Sara så er jeg ganske sikker på at ALT kan kritiseres. Makan

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kjøper hun så mange dyre ting uten å snakke med samboeren om det? Sofa og nå spise bord! greit nok hun betaler det selv, men det er vel fortsatt hans hjem også, har han ikke noe han skulle sagt? Jeg hadde hvertfall ikke likt om mann kjøpte nye møbler i hytt og pine... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Hollie321 skrev:

Hvorfor kjøper hun så mange dyre ting uten å snakke med samboeren om det? Sofa og nå spise bord! greit nok hun betaler det selv, men det er vel fortsatt hans hjem også, har han ikke noe han skulle sagt? Jeg hadde hvertfall ikke likt om mann kjøpte nye møbler i hytt og pine... 

Jeg har "fullmakt" til å gjøre alt jeg vil hjemme. Min mann har funnet ut at det jeg velger er bra, og da gidder ikke han bry seg. Tror nok mange er som han, både damer og menn. Virkelig ingenting å henge seg opp i. Regner med at mannen hennes er tøff nok til å si ifra om han ikke synes noe om det

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Casai skrev:

Jeg har "fullmakt" til å gjøre alt jeg vil hjemme. Min mann har funnet ut at det jeg velger er bra, og da gidder ikke han bry seg. Tror nok mange er som han, både damer og menn. Virkelig ingenting å henge seg opp i. Regner med at mannen hennes er tøff nok til å si ifra om han ikke synes noe om det


men hvorfor er hun ikke ærlig om det da i steden for å holde det hemmelig til pakken står på døra? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Hollie321 skrev:


men hvorfor er hun ikke ærlig om det da i steden for å holde det hemmelig til pakken står på døra? 

Kanskje hun ikke tenker over det, kanskje hun vil overraske, kanskje han ikke bryr seg? Hva med å spørre henne da, istedet? Du vil få ett bedre svar om du spør henne på en hyggelig måte, enn å spørre her.. Hu har jo allerede nevnt ang det at han står "utenfor", så ett oppfølger spørsmål er nok innafor 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.3.2020 den 19.47, WhiteSwan skrev:

Det forbruket hennes på klær er helt vanvittig og veldig dumt å stadig få tilsendt nye klær når hun allerede har så mye hun kan bruke! 👎🏻

Hun har helt sinnsyke mengder klær og jakker😱😱. Heldig da!! Jeg eier ikke en brøkdel av hennes garderobe engang😫😭😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hollie321 skrev:

Hvorfor kjøper hun så mange dyre ting uten å snakke med samboeren om det? Sofa og nå spise bord! greit nok hun betaler det selv, men det er vel fortsatt hans hjem også, har han ikke noe han skulle sagt? Jeg hadde hvertfall ikke likt om mann kjøpte nye møbler i hytt og pine... 

Min mann kjøper inn det han vil til heimen uten at jeg legger meg borti det.

Han har evnen til å planlegge, har stilsans m.m på møblement. Så lar han meg få ha Hagen i fred.

Ser ikke problemet der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Hollie321 skrev:


men hvorfor er hun ikke ærlig om det da i steden for å holde det hemmelig til pakken står på døra? 

Overraskelsesmomentet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Imperfectionibus skrev:

Min mann kjøper inn det han vil til heimen uten at jeg legger meg borti det.

Han har evnen til å planlegge, har stilsans m.m på møblement. Så lar han meg få ha Hagen i fred.

Ser ikke problemet der.

Så om han hadde kastet ut sofaen å kjøpt en ny uten å spør om du liker den hadde det vert ok? Jeg hadde ikke likt det.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hollie321 skrev:

Så om han hadde kastet ut sofaen å kjøpt en ny uten å spør om du liker den hadde det vert ok? Jeg hadde ikke likt det.. 

Ja

Har opplevd det noen ganger.

Sengen vår og, for ikke å snakke om barnerommene 🙂

Har ingen problemer med det.

Jeg eier ikke smak på møblement og innredning så gir beng sålenge det funker.

Kjøkkenet og hagen rører han ikke siden det er mine domener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt ærlig... tror dere ikke det bare er et spill for galleriet? Det gjør jo det hele mer interessant? Han er jo tydeligvis med på notene når det gjelder innhold i some. Virker mer dramatisk når hun legger det opp sånn, enn «her er vår nye spisebord». Hun er flink sånn! Gjør innholdet mer spennnende og interessant enn mange andre influensere. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Husjhusj skrev:

Helt ærlig... tror dere ikke det bare er et spill for galleriet? Det gjør jo det hele mer interessant? Han er jo tydeligvis med på notene når det gjelder innhold i some. Virker mer dramatisk når hun legger det opp sånn, enn «her er vår nye spisebord». Hun er flink sånn! Gjør innholdet mer spennnende og interessant enn mange andre influensere. 

Noe er nok et spill for gallleriet og det med at liksom skal bli sur når hun kjøper nye ting.. hadde han virkelig blitt sur og ikke vært med på det hadde hun ikke gjort det. Enkelt og greit.

og det med klærne så får hun vel en del sponset, hun bruker ikke penger på det hun får tilsendt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Orly skrev:

Nå skal hun starte opp med blogg igjen

Desperat i disse tider🤦🏻‍♀️ Dårlig med samarbeid og da må hun ty til blogg i håp å komme på topplista 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...