Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest PingPongRosadamm

Og jeg skjønner ikke hvorfor det er så himla vanskelig å merke med ordet reklame? Ferien er jo sponset, linken til bloggen skal dermed merkes. Alle klærne hun har fått sponset, og som hun merker som reklame på bloggen, skal merkes som reklame i en hver snap eller instastory som blir lagt ut av plagget. Skjønner at det er vanskelig når bokstavelig talt hele klesskapet er sponset, men da er det jo bedre å merke alt med reklame i stedet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, lamorte skrev:

Og jeg skjønner ikke hvorfor det er så himla vanskelig å merke med ordet reklame? Ferien er jo sponset, linken til bloggen skal dermed merkes. Alle klærne hun har fått sponset, og som hun merker som reklame på bloggen, skal merkes som reklame i en hver snap eller instastory som blir lagt ut av plagget. Skjønner at det er vanskelig når bokstavelig talt hele klesskapet er sponset, men da er det jo bedre å merke alt med reklame i stedet? 

Send inn tips på det så blir hun sjekket 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm
8 timer siden, Orly skrev:

Send inn tips på det så blir hun sjekket 

Nåja. Har sendt inn tips om influencere i en god tid, det skjer lite til ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2020 den 20.24, Orly skrev:

Det visste jeg ikke, skjønner ikke det der jeg. Hvorfor ikke velge reisemål utfra hva man ønsker, ikke utfra hvem som sponser liksom.

Vil tro hun kan velge og vrake ganske greit i hvor hun vil reise og velger selv, tiltross for spons.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, silikon123 skrev:

Vil tro hun kan velge og vrake ganske greit i hvor hun vil reise og velger selv, tiltross for spons.. 

Det får du gjerne tro

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.6.2020 den 8.08, lamorte skrev:

Nåja. Har sendt inn tips om influencere i en god tid, det skjer lite til ingenting. 

Om mange gjør det så må de vel gjøre det til slutt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ærlige (og i vanlig stil, litt nedlatende) meninger på bloggen i kveld. Er et eller annet med måten hun skriver ting på som gjør at mye av det virker som halvveis kjeft på noen av leserene. At hun er bedre og gjør det riktige💁‍♀️Ikke sikkert hun mener det på den måten, men det er en del ting som fremstår litt «bitchy». 
Hun har jo skrevet at hun har det tøft med at hun ønsker enda et barn mens mannen ikke ønsker det, så kanskje er det noe av denne frustrasjonen som får utspille seg i ranter om andre temaer. At hun er åpen om at mannen stoler så lite på henne at han bruker kondom til tross for p-stav er kred er imponerende. Det hadde jeg blitt skikkelig lei meg av og hadde nok aldri sagt høyt.
 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, PippiLa skrev:

Ærlige (og i vanlig stil, litt nedlatende) meninger på bloggen i kveld. Er et eller annet med måten hun skriver ting på som gjør at mye av det virker som halvveis kjeft på noen av leserene. At hun er bedre og gjør det riktige💁‍♀️Ikke sikkert hun mener det på den måten, men det er en del ting som fremstår litt «bitchy». 
Hun har jo skrevet at hun har det tøft med at hun ønsker enda et barn mens mannen ikke ønsker det, så kanskje er det noe av denne frustrasjonen som får utspille seg i ranter om andre temaer. At hun er åpen om at mannen stoler så lite på henne at han bruker kondom til tross for p-stav er kred er imponerende. Det hadde jeg blitt skikkelig lei meg av og hadde nok aldri sagt høyt.
 

 

Det jeg mest reagerte når jeg leste det innlegget var at hun mente at hun tjener mer enn en kirurg. Eller var hvertfall sånn jeg oppfattet det når jeg leste det 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm
50 minutter siden, PippiLa skrev:

Ærlige (og i vanlig stil, litt nedlatende) meninger på bloggen i kveld. Er et eller annet med måten hun skriver ting på som gjør at mye av det virker som halvveis kjeft på noen av leserene. At hun er bedre og gjør det riktige💁‍♀️Ikke sikkert hun mener det på den måten, men det er en del ting som fremstår litt «bitchy». 
Hun har jo skrevet at hun har det tøft med at hun ønsker enda et barn mens mannen ikke ønsker det, så kanskje er det noe av denne frustrasjonen som får utspille seg i ranter om andre temaer. At hun er åpen om at mannen stoler så lite på henne at han bruker kondom til tross for p-stav er kred er imponerende. Det hadde jeg blitt skikkelig lei meg av og hadde nok aldri sagt høyt.
 

 

Eh, ja, det innlegget bærte virkelig preg av rødvinen. Her burde hun satt det som utkast og vurdert om igjen om noen timer, eller dager, for det var bare meningsløst surr. Veldig tydelig at hun har følt seg truffet for noe i det siste, og dette er utløpet hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, PippiLa skrev:

At hun er åpen om at mannen stoler så lite på henne at han bruker kondom til tross for p-stav er kred er imponerende. Det hadde jeg blitt skikkelig lei meg av og hadde nok aldri sagt høyt.

Slik forsto ikke jeg det når hun har snakket om det? Det var mer for å være sikker siden prevensjon kan svikte? 

Jeg synes faktisk at det du skriver her er ganske stygt. Slarvete. Mulig du har sett ting jeg ikke har sett, men da synes jeg du bør konkret vise til utsagnet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest PingPongRosadamm

Leser ikke bloggen hennes for jeg syns i grunn det er tullete med en tredje plattform når hun allerede har to gode, godt etablerte plattformer. Men ser hun linker til svar på spørsmålsrunder veldig ofte - er det basicly det hun gjør på bloggen? Forsvarer ME'en sin, og svarer på FAQ'er? Mange av spørsmålene jeg får med meg er jo spørsmål hun lett kan utdype og gjøre et fullstendig innlegg av, om hun gidder å ta seg tid til å gjøre et skikkelig arbeid. F.eks svarer hun nå på om hun lever av Instagram, om hun er komfortabel med å dele så mye av privatlivet og om det er verdt det - økonomisk sett. Slå spørsmålene sammen og legg til litt kort om hvordan arbeidsdagen hennes ser ut, hvordan sponsede avtaler fungerer etc så har man et oppriktig interessant innlegg. Samme med slankehistorien hennes, kjærlighetshistorie til henne og mannen etc. Korte svar på disse spørsmålene kooonstaaaaant, igjeeeen og igjeeeen er så dørgende kjedelig. Hun er ingen god skribent med andre ord, hun er mye flinkere på å skape engasjement på de andre plattformene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.6.2020 den 14.55, lamorte skrev:

Leser ikke bloggen hennes for jeg syns i grunn det er tullete med en tredje plattform når hun allerede har to gode, godt etablerte plattformer. Men ser hun linker til svar på spørsmålsrunder veldig ofte - er det basicly det hun gjør på bloggen? Forsvarer ME'en sin, og svarer på FAQ'er? Mange av spørsmålene jeg får med meg er jo spørsmål hun lett kan utdype og gjøre et fullstendig innlegg av, om hun gidder å ta seg tid til å gjøre et skikkelig arbeid. F.eks svarer hun nå på om hun lever av Instagram, om hun er komfortabel med å dele så mye av privatlivet og om det er verdt det - økonomisk sett. Slå spørsmålene sammen og legg til litt kort om hvordan arbeidsdagen hennes ser ut, hvordan sponsede avtaler fungerer etc så har man et oppriktig interessant innlegg. Samme med slankehistorien hennes, kjærlighetshistorie til henne og mannen etc. Korte svar på disse spørsmålene kooonstaaaaant, igjeeeen og igjeeeen er så dørgende kjedelig. Hun er ingen god skribent med andre ord, hun er mye flinkere på å skape engasjement på de andre plattformene sine. 

Enig. Syns bloggen hennes blir så påtatt og kjedelig, jeg. OgJeg syns hun har fått fram poenget sitt med at kropp er kropp, men nå begynner jeg å bli lei av det å 🥴 Jeg lurer på, hvor lenge de kan holde på med dette influenser greiene. Det begynner å bli kjedelig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Eamane skrev:

Enig. Syns bloggen hennes blir så påtatt og kjedelig, jeg. OgJeg syns hun har fått fram poenget sitt med at kropp er kropp, men nå begynner jeg å bli lei av det å 🥴 Jeg lurer på, hvor lenge de kan holde på med dette influenser greiene. Det begynner å bli kjedelig. 

Du har rett, hvor festlig er det å høre fra en super slank influenser at det er greit å være feit? Nei, hun må finne på noe nytt. Ikke reklamere med størrelse M og S.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Minni75 skrev:

Du har rett, hvor festlig er det å høre fra en super slank influenser at det er greit å være feit? Nei, hun må finne på noe nytt. Ikke reklamere med størrelse M og S.

Og å riste på løshuden og mene det er fett🤷🏻‍♀️ Vær som du er og vær stolt av det... lett for henne å si som er tynn. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Pøbelkråka skrev:

Og å riste på løshuden og mene det er fett🤷🏻‍♀️ Vær som du er og vær stolt av det... lett for henne å si som er tynn. 

Hvorfor fronte kropp i det hele tatt, løshud, celulitter eller trent kropp. Hun sees på som et godt forbildet fordi hun viser slik hun er. Samme med yummy mummy, nå har vi sett det. Får ikke noen stjerner i boka av meg for det ass. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BethD
1 time siden, Nussepus skrev:

Hvorfor jobber hun ikke egentlig?

Hun har ME. Men jobber nå med sosiale medier 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, BethD skrev:

Hun har ME. Men jobber nå med sosiale medier 

Såpass. Skulle ønske jeg hadde så mye energi egentlig...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.7.2020 den 17.55, Nussepus skrev:

Såpass. Skulle ønske jeg hadde så mye energi egentlig...

Det er et hån mot di som faktisk er ME syke!! Håper de ikke får med seg hva hun driver med! Skam på henne!!

Endret av Minni75
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...