Bibbi_ Skrevet 9. august 2022 #4801 Del Skrevet 9. august 2022 silikon123 skrev (2 timer siden): Fra en som har silikon selv.. man må operere løft, flytte brystvorte og rekonstruere hele brystet hvis man fjerner silikon i SE sitt tilfelle, nettopp på grunn av helseplage/medisinsk nødvendig. Mye løshud som silikon over mange år gir, gir store plager etter å ha blitt tatt ut. SE har vel også sagt hun vil ha fler barn? En slik operasjon minsker sjansen betraktelig for å få til å amme. Forstår godt hun avventer, man kan angre likevel. Ok, det visste jeg ikke. Trudde det kun var for å ikke ha hengepupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakemiriam Skrevet 9. august 2022 #4802 Del Skrevet 9. august 2022 Influensere får ikke lov å ha noen dårlige opplevelser som de ikke vil fortelle om i detaljer utenat folk skriker «bare for oppmerksomhet» 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 9. august 2022 #4803 Del Skrevet 9. august 2022 Kakemiriam skrev (1 minutt siden): Influensere får ikke lov å ha noen dårlige opplevelser som de ikke vil fortelle om i detaljer utenat folk skriker «bare for oppmerksomhet» Det har du helt rett i. De som kommer med slike beskyldninger tror de vet fasiten om hvordan og hva influenserne tenker og de skjærer influensere over en kam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 9. august 2022 #4804 Del Skrevet 9. august 2022 Bibbi_ skrev (7 timer siden): Hvorfor må hun ha løft? Bruk hodet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 9. august 2022 #4805 Del Skrevet 9. august 2022 Kakemiriam skrev (2 timer siden): Influensere får ikke lov å ha noen dårlige opplevelser som de ikke vil fortelle om i detaljer utenat folk skriker «bare for oppmerksomhet» Det rare er at om vi f.eks ikke hører noe fraTIX på en måned så hadde ikke folk brydd seg men SE skal fortelle alt ned til minste detalj... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silikon123 Skrevet 9. august 2022 #4806 Del Skrevet 9. august 2022 elskersommer skrev (14 minutter siden): Det rare er at om vi f.eks ikke hører noe fraTIX på en måned så hadde ikke folk brydd seg men SE skal fortelle alt ned til minste detalj... For en hysterisk morsom og hjernedød sammenligning. Tix lever jo ikke av å dele livet sitt hver dag som SE. 16 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjerringrokk Skrevet 9. august 2022 #4807 Del Skrevet 9. august 2022 Maydis8 skrev (1 time siden): Bruk hodet Forklar oss uvitende om hvorfor istede for å være frekk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 9. august 2022 #4808 Del Skrevet 9. august 2022 Hun kunne gjort det like enkelt som Ellen (Aabol) gjorde på sin snap, helt uten å skape spekulasjoner og mas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 9. august 2022 #4809 Del Skrevet 9. august 2022 elskersommer skrev (33 minutter siden): Det rare er at om vi f.eks ikke hører noe fraTIX på en måned så hadde ikke folk brydd seg men SE skal fortelle alt ned til minste detalj... Men, legger Tix ut slike meldinger på sin offentlige IG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 9. august 2022 #4810 Del Skrevet 9. august 2022 Anim92 skrev (10 timer siden): Så du blir stressa over hva som muligens kan ha skjedd med ungene til noen du ikke kjenner?? Ja. Selv om jeg ikke kjenner de så er det jo et barn som er sykt og som har fått livet sitt snudd opp ned, og det syns jeg er trist. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 9. august 2022 #4811 Del Skrevet 9. august 2022 Heartgirl skrev (8 timer siden): Har man så lite å holde på med at vedkommende blir stresset over hva som har skjedd med noen en ikke kjenner. Støtter din kommentar. Hei Heartgirl. Det var jeg som skrev at jeg ble stressa av å ikke vite hva som har skjedd. Grunnen til det er ikke at jeg har lite å holde på med som du foreslår i din kommentar. 😊 Som mor selv så er det at barna mine skal bli alvorlig syke en av mine største frykter og det er derfor jeg var stressa for om det var noe veldig alvorlig eller dødelig for SE sitt barn. Jeg kan lett sette meg inn i den fortvilelsen som kommer når barnet ditt ikke har det bra eller er alvorlig sykt. Jeg syns veldig synd på barnet til SE som nå er sykt og som har fått livet sitt snudd opp ned. Jeg håper det går bra med barnet og familien etterhvert. Ønsker deg en fin dag Heartgirl 😊 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 10. august 2022 #4812 Del Skrevet 10. august 2022 10 hours ago, Chroma said: Hun kunne gjort det like enkelt som Ellen (Aabol) gjorde på sin snap, helt uten å skape spekulasjoner og mas. hva gjorde hun? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 10. august 2022 #4813 Del Skrevet 10. august 2022 FInt om folk kan holde seg for gode til å spekulere i evt. 3 parter her......herrefred slutte å være så sykt nysgjerrige. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 10. august 2022 #4814 Del Skrevet 10. august 2022 Maydis8 skrev (12 timer siden): Bruk hodet Bruke hodet til å løfte puppene med? Det hørtes da ikke no særlig ut... ser ikke det rart ut? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 10. august 2022 #4815 Del Skrevet 10. august 2022 Chroma skrev (11 timer siden): Hun kunne gjort det like enkelt som Ellen (Aabol) gjorde på sin snap, helt uten å skape spekulasjoner og mas. Du tror ikke det skapte spekulasjoner? 😅 det gjorde det sikkert. Men tror følgerne hennes er yngre, slik at de ikke er her på kg 🤭 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 10. august 2022 #4816 Del Skrevet 10. august 2022 Rosa Sitron skrev (1 time siden): hva gjorde hun? Hun la ut snappen jeg la ved her. Kort og enkelt. CrazyCatLady2500 skrev (22 minutter siden): Du tror ikke det skapte spekulasjoner? 😅 det gjorde det sikkert. Men tror følgerne hennes er yngre, slik at de ikke er her på kg 🤭 Jeg tror ikke det skaper på langt nær så mye reaksjoner og spekulasjoner, nei. Det var en mye mer ryddig og voksen måte å gjøre det på. Helt fair at man blir borte litt innimellom, livet skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solnexy Skrevet 10. august 2022 #4817 Del Skrevet 10. august 2022 hvem er det? 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 10. august 2022 #4818 Del Skrevet 10. august 2022 3 minutter siden, Chroma said: Hun la ut snappen jeg la ved her. Kort og enkelt. Jeg tror ikke det skaper på langt nær så mye reaksjoner og spekulasjoner, nei. Det var en mye mer ryddig og voksen måte å gjøre det på. Helt fair at man blir borte litt innimellom, livet skjer. Ganske sikker på at den ville ført til spekulasjoner. Men vet jo ikke 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umami Skrevet 10. august 2022 #4819 Del Skrevet 10. august 2022 Chroma skrev (12 timer siden): Hun kunne gjort det like enkelt som Ellen (Aabol) gjorde på sin snap, helt uten å skape spekulasjoner og mas. Hva gjorde Ellen (Aabol)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 10. august 2022 #4820 Del Skrevet 10. august 2022 silikon123 skrev (12 timer siden): For en hysterisk morsom og hjernedød sammenligning. Tix lever jo ikke av å dele livet sitt hver dag som SE. Vel.. takker og bukker for det svaret💋 klem fra ei dame med bare hjernedøde kommentarer 💋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå