AnnePåLande Skrevet 10. september 2022 #5601 Del Skrevet 10. september 2022 TanteP skrev (34 minutter siden): Idag er sexleketøyene hennes i søkelyset igjen. Så stolt over å ha hatt sex med mr secret 🙄 bra ho ikke spydde denne gangen i d minste... Isj.. og dette er en påvirker? Jaja. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 10. september 2022 #5602 Del Skrevet 10. september 2022 (endret) TanteP skrev (3 timer siden): Idag er sexleketøyene hennes i søkelyset igjen. Så stolt over å ha hatt sex med mr secret 🙄 bra ho ikke spydde denne gangen i d minste... Da har Mr.secret i det minste en ting hun ikke kaster opp av🙈🙈 Å det er to ting jeg ikke har behov å vite fra influencere.. 1: når de har sex. 2: når de har mensen 🙈🙈 Endret 10. september 2022 av elskersommer 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TanteP Skrevet 10. september 2022 #5603 Del Skrevet 10. september 2022 elskersommer skrev (6 minutter siden): Da har Mr.secret i det minste en ting hun i kaster opp av🙈🙈 Å det er to ting jeg ikke har behov å vite fra influencere.. 1: når de har sex. 2: når de har mensen 🙈🙈 Ho spydde etter sex sist ho annonserte en hyrdestund. Alt skal deles vettu 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 10. september 2022 #5604 Del Skrevet 10. september 2022 TanteP skrev (53 minutter siden): Idag er sexleketøyene hennes i søkelyset igjen. Så stolt over å ha hatt sex med mr secret 🙄 bra ho ikke spydde denne gangen i d minste... Har hun slettet de story om dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 10. september 2022 #5605 Del Skrevet 10. september 2022 elskersommer skrev (3 timer siden): Jeg følger henne fortsatt men merker at det blir mindre og mindre fordi jeg vet at innholdet stort sett handler om graviditet og sykdom.. veldig koselig at hun skal ha ett barn til altså❤️ men det kan liksom bli litt for mye også. Så håper jo ikke det er for mange som tenker det samme for det er jo oss lesere hun lever av😊 Samme her - blir litt lei av det ….. selv om jeg skjønner at hun er lykkelig over det selvfølgelig 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 10. september 2022 #5606 Del Skrevet 10. september 2022 (endret) elskersommer skrev (1 minutt siden): Har hun slettet de story om dette Det er på Therese sin. Og det er litt overdrevet her. Endret 10. september 2022 av Tessa12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TanteP Skrevet 10. september 2022 #5607 Del Skrevet 10. september 2022 elskersommer skrev (4 minutter siden): Har hun slettet de story om dette Therese Lien sin snap story Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 10. september 2022 #5608 Del Skrevet 10. september 2022 Tessa12 skrev (42 minutter siden): Det er på Therese sin. Og det er litt overdrevet her. Ja det må jeg si var litt overdrevet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TanteP Skrevet 10. september 2022 #5609 Del Skrevet 10. september 2022 elskersommer skrev (10 minutter siden): Ja det må jeg si var litt overdrevet.. Hva som er overdrevet? Jeg skreiv sexleketøyet hennes har vært i søkelyset igjen. Med det mente jeg at det har vært heftig diskutert på ulike nettsider i hele kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 10. september 2022 #5610 Del Skrevet 10. september 2022 TanteP skrev (1 time siden): Hva som er overdrevet? Jeg skreiv sexleketøyet hennes har vært i søkelyset igjen. Med det mente jeg at det har vært heftig diskutert på ulike nettsider i hele kveld. Da misforsto jeg deg og beklager dette. Men jeg tolket det dit at hun pratet om at hun akkurat hadde hatt sex med mr,secret.. derfor hun viste frem sexleketøy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 10. september 2022 #5611 Del Skrevet 10. september 2022 TanteP skrev (4 timer siden): Idag er sexleketøyene hennes i søkelyset igjen. Så stolt over å ha hatt sex med mr secret 🙄 bra ho ikke spydde denne gangen i d minste... Oppfører seg som en fjortis - flaut . Tenk den dagen barna hennes er så store at de kan se og lese om alt hun har delt 😮💨 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 11. september 2022 #5612 Del Skrevet 11. september 2022 Hva syns dere om skoene de lanserer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matrosen Skrevet 11. september 2022 #5613 Del Skrevet 11. september 2022 Sprite skrev (19 minutter siden): Hva syns dere om skoene de lanserer? Jeg liker Therese og Sara sine, vurderer faktisk å kjøpe ett par i burgunder🤔 Nå jeg liker sneakers i den stilen da😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 11. september 2022 #5614 Del Skrevet 11. september 2022 Sprite skrev (24 minutter siden): Hva syns dere om skoene de lanserer? Tror de hadde vært mye finere uten den «barnespenna» over. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silikon123 Skrevet 11. september 2022 #5615 Del Skrevet 11. september 2022 Sprite skrev (46 minutter siden): Hva syns dere om skoene de lanserer? Jeg liker de👍🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 11. september 2022 #5616 Del Skrevet 11. september 2022 Sprite skrev (1 time siden): Hva syns dere om skoene de lanserer? Ikke min stil..ser litt ut som barnesko.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 11. september 2022 #5617 Del Skrevet 11. september 2022 Sprite skrev (1 time siden): Hva syns dere om skoene de lanserer? Ikke min stil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne_anonym_123 Skrevet 12. september 2022 #5618 Del Skrevet 12. september 2022 (endret) Jeg spør om dette fordi jeg er nysgjerrig. Jeg er like gammel som SE. Jeg hyller det faktum at hun har bygd opp både merkevare og bedrift. Dette er ikke kritikk. For min del oppfattes SE som veldig barnslig (ikke negativt ladet)/ungdommelig. Da tenker jeg på både det estetiske og klær, samt oppførsel og fnising. Er dette for følgerne eller er dette gjengs oppførsel for en på denne alderen? Jeg arbeider i et tungt faglig miljø der kleskode er dress og nystrøket skjorte, så jeg kan ikke assosiere. Ellers ønsker jeg deg et godt svangerskap med eller uten boller, SE! Håper kvalmen avtar snart. Skriver dette også fordi jeg vet du er innom og titter. Endret 12. september 2022 av kvinne_anonym_123 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MøllersTran Skrevet 12. september 2022 #5619 Del Skrevet 12. september 2022 kvinne_anonym_123 skrev (54 minutter siden): Jeg spør om dette fordi jeg er nysgjerrig. Jeg er like gammel som SE. Jeg hyller det faktum at hun har bygd opp både merkevare og bedrift. Dette er ikke kritikk. For min del oppfattes SE som veldig barnslig (ikke negativt ladet)/ungdommelig. Da tenker jeg på både det estetiske og klær, samt oppførsel og fnising. Er dette for følgerne eller er dette gjengs oppførsel for en på denne alderen? Jeg arbeider i et tungt faglig miljø der kleskode er dress og nystrøket skjorte, så jeg kan ikke assosiere. Ellers ønsker jeg deg et godt svangerskap med eller uten boller, SE! Håper kvalmen avtar snart. Skriver dette også fordi jeg vet du er innom og titter. Jeg avfulgte SE nettop pga denne noe naive/barnslige oppførselen. Som deg syns jeg det er fantastisk med mennesker som virkelig klarer å skape noe, og med hennes start på voksenlivet (ufør pga ME) er det enda mer imponerende. Så da er det så synd at hun velger å ha mer fokus på fnising, boller, forbruk, rot og «sukking og akking» over hvor mye jobb det er å ha kontroll på det (kvalmende) antall kjoler hun har, fremfor hva og hvordan hun jobber i det daglige, ME, livet fra ufør til selvstendig næringsdrivende osv. Men altså, kanskje det er det følgerne vil ha, så kan jeg følge andre influensere 😊 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 12. september 2022 #5620 Del Skrevet 12. september 2022 MøllersTran skrev (1 time siden): Jeg avfulgte SE nettop pga denne noe naive/barnslige oppførselen. Som deg syns jeg det er fantastisk med mennesker som virkelig klarer å skape noe, og med hennes start på voksenlivet (ufør pga ME) er det enda mer imponerende. Så da er det så synd at hun velger å ha mer fokus på fnising, boller, forbruk, rot og «sukking og akking» over hvor mye jobb det er å ha kontroll på det (kvalmende) antall kjoler hun har, fremfor hva og hvordan hun jobber i det daglige, ME, livet fra ufør til selvstendig næringsdrivende osv. Men altså, kanskje det er det følgerne vil ha, så kan jeg følge andre influensere 😊 Noe av samme grunn jeg avfulgte henne. Også den uventa graviditeten. Det ble jo bare "mas" om den, og det er totalt uinteressant for meg. Ettersom jeg har lest her i det siste går jeg bare glipp av spying, boller og fjas og rot. Så savner ikke å følge henne. Hun burde nok bli med mer voksen, mtp snart 3 barnsmor, alene ansvar for hus, egen bedrift. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå