Gjest BethD Skrevet 12. desember 2020 #881 Del Skrevet 12. desember 2020 Er ikke så veldig sjokkerende at hun er lite troverdig og reklamerer alt for mye. Det går ikke an å ta henne seriøst lenger. Hun har virkelig tapt seg.... synd. Likte henne så godt før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 12. desember 2020 #882 Del Skrevet 12. desember 2020 BethD skrev (7 timer siden): Hun har virkelig tapt seg.... synd. Likte henne så godt før. Jeg også. Hun virka så ærlig og fornuftig. Nå tenker jeg bare grådig og sellout 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 12. desember 2020 #883 Del Skrevet 12. desember 2020 Gasellen skrev (1 time siden): Jeg også. Hun virka så ærlig og fornuftig. Nå tenker jeg bare grådig og sellout Akkurat det...grådig og sellout! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hls95 Skrevet 18. desember 2020 #884 Del Skrevet 18. desember 2020 Jeg kan nesten ikke tro at det er mulig å ubevisst ha ting på vrangen så ofte som hun har. Kjoler, bukser, undertøy etc. For øvrig enig med dere over her om at hun har hatt altfor mye reklame siste tiden. Har mistet troverdigheten for min del og vurderer å unfollowe snart 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 18. desember 2020 #885 Del Skrevet 18. desember 2020 Når ting bare ble reklame, oppussing og vi har kjøpt inn ditt og datt så forsvant min interresse om å følge. Bare gnål om nye innkjøp og gjøremål 😓 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.no Skrevet 18. desember 2020 #886 Del Skrevet 18. desember 2020 Jeg har ikke fulgt med på denne damen, men var innom å kikket på Snap. Sitter igjen ganske forvirret. Er hun håndverker? Eller er det reklame for leppe forstørring? Mye klesvasking- utover at det er veldig interessant å se på, tilbyr hun noen service innenfor feltet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 20. desember 2020 #887 Del Skrevet 20. desember 2020 Meg.no skrev (På 18.12.2020 den 19.43): Jeg har ikke fulgt med på denne damen, men var innom å kikket på Snap. Sitter igjen ganske forvirret. Er hun håndverker? Eller er det reklame for leppe forstørring? Mye klesvasking- utover at det er veldig interessant å se på, tilbyr hun noen service innenfor feltet? Høres litt merkelig ut at du ble så forvirret. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi94 Skrevet 21. desember 2020 #888 Del Skrevet 21. desember 2020 Superbobla skrev (På 22.11.2020 den 21.10): Drifter oss helt ut ja. Brom brom Brooom Brooom ja. Fin bil. Fin I topplokket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi94 Skrevet 21. desember 2020 #889 Del Skrevet 21. desember 2020 Orly skrev (På 22.11.2020 den 21.47): Anbefaler deg å lese deg opp på reglene her inne. Si meg hvor æ bryt reglene?? D er lov å driye ut å snakke stygt om andre, men å få tilbake med samme mynt er sett ned på? Latterlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 21. desember 2020 #890 Del Skrevet 21. desember 2020 Jaymie skrev (På 18.11.2020 den 22.12): Jeg leste også dette, også har jeg fått med meg at hun er ung ufør. Har hun sagt fra seg uførheten, eller blir hun trukket i trygd de månedene hun tjener for mye? Jeg har stor forståelse for at man kan bli ufør av ME, men ikke like stor forståelse hvis man kan jobbe som influenser ved siden av med så store lønninger. Kanskje hun kun fungerer som selvstendig næringsdrivende, men da har hun fortsatt en viss arbeidsevne innenfor noen yrker, eller tar jeg feil? Må understreke at jeg ikke har noe imot uføretrygdede, reagerer kun på inntekten hennes siden jeg kjenner så mange uføre som sliter med lav inntekt uten mulighet for å endre sin situasjon. Uføretrygden blir redusert hvis man jobber deltid og pauses automatisk når man tjener over en viss grense. Hun har blitt bedre av ME, da er det jo flott at hun tjener penger selv istedet for å få uføretrygd. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hls95 Skrevet 21. desember 2020 #891 Del Skrevet 21. desember 2020 Å herregud, nå skal vel hun og Therese Lien begynne med podkast også. Ref Instagram og en mikrofon. Orker ikke enda en podkast, og i alle fall ikke fra hun der 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 21. desember 2020 #892 Del Skrevet 21. desember 2020 hls95 skrev (51 minutter siden): Å herregud, nå skal vel hun og Therese Lien begynne med podkast også. Ref Instagram og en mikrofon. Orker ikke enda en podkast, og i alle fall ikke fra hun der Alle skal liksom gå den samme veien. Er så lite interessant 🥱🥱 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superbobla Skrevet 21. desember 2020 #893 Del Skrevet 21. desember 2020 Sushi94 skrev (5 timer siden): Brooom Brooom ja. Fin bil. Fin I topplokket. Fin og tørr i topplokket. Nydelig drifting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 22. desember 2020 #894 Del Skrevet 22. desember 2020 Podcast er oppbrukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenTippTopp Skrevet 22. desember 2020 #895 Del Skrevet 22. desember 2020 hls95 skrev (11 timer siden): Å herregud, nå skal vel hun og Therese Lien begynne med podkast også. Ref Instagram og en mikrofon. Orker ikke enda en podkast, og i alle fall ikke fra hun der Podcast fra de to tror jeg faktisk er det siste 2021 har bruk for.. det er allerede så mange jentepodder som ikke gir noe som helst til publikum.. her tror jeg de bommer kraftig på hva de bør bruke tiden sin på.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 22. desember 2020 #896 Del Skrevet 22. desember 2020 Hvorfor er det alltid Therese som er hos Sara? Hadde ikke giddet slik enveis vennskap! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 22. desember 2020 #897 Del Skrevet 22. desember 2020 Minni75 skrev (2 timer siden): Hvorfor er det alltid Therese som er hos Sara? Hadde ikke giddet slik enveis vennskap! Det er vel at Sara har sagt at hu kjører ikke bil lengre enn til det lokale kjøpesenteret som er 8 km fra der hun bor og til foreldrene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heiida Skrevet 22. desember 2020 #898 Del Skrevet 22. desember 2020 Minni75 skrev (5 timer siden): Hvorfor er det alltid Therese som er hos Sara? Hadde ikke giddet slik enveis vennskap! Hehe. Vennskapet trenger jo ikke være enveis selv om de er mest hos den ene. Hjelpes.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 22. desember 2020 #899 Del Skrevet 22. desember 2020 Litenoggod skrev (10 timer siden): Det er vel at Sara har sagt at hu kjører ikke bil lengre enn til det lokale kjøpesenteret som er 8 km fra der hun bor og til foreldrene sine. Hun kjørte langt til ei venninne med baby. Er vel forskjell på folk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Relin Skrevet 22. desember 2020 #900 Del Skrevet 22. desember 2020 Minni75 skrev (12 timer siden): Hvorfor er det alltid Therese som er hos Sara? Hadde ikke giddet slik enveis vennskap! Vet du at det er sånn? Er du tilstede hver gang de er sammen? Hvor ofte man besøker hverandre og hvem som besøker hvem er da opp til dem å bestemme. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå