Orly Skrevet 19. august 2020 #321 Del Skrevet 19. august 2020 3 timer siden, FruByråkrat skrev: Men nå har det seg sånn at hun har vondt og får rask operasjon dekket av det offentlige. Tror du kirurgen hadde gitt henne offentlig dekket operasjon om det kun var kosmetisk? Men synd at ikke alle som har vondt får det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 19. august 2020 #322 Del Skrevet 19. august 2020 1 time siden, Minni75 skrev: Da er det fare for blodpropp. Men hun betaler selv, det går ikke så fort i vårt elskverdige land. Nei, hun får det dekket. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 19. august 2020 #323 Del Skrevet 19. august 2020 Om hun har vondt eller ikke er det bare hun som vet, så forstår ikke helt hvorfor det skal diskuteres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnKatrine Skrevet 19. august 2020 #324 Del Skrevet 19. august 2020 Hahahahahahhahahahahahahah. Ja Sara legg ut en post om et helt annet tema enn det som stormer rundt deg😂Come on vis statistikk og kommenter om du har falske følgere eller ikkei stedet😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndelag84 Skrevet 19. august 2020 #325 Del Skrevet 19. august 2020 3 minutter siden, LinnKatrine skrev: Hahahahahahhahahahahahahah. Ja Sara legg ut en post om et helt annet tema enn det som stormer rundt deg😂Come on vis statistikk og kommenter om du har falske følgere eller ikkei stedet😄 Hun har mange falske! Om man blar seg igjennom følgerene hennes er det maaaaaaange profiler uten profilbilde, som ikke har postet noen bilder, ikke har følgere, men følger mange. Noen av de følger mange tusen profiler... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 19. august 2020 #326 Del Skrevet 19. august 2020 2 timer siden, Orly skrev: Nei, hun får det dekket. Tror du på det? Jeg har dessverre alt for mye erfaring på innsiden av helsevesenet og på utsiden til å tro at hun snakker sant. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 19. august 2020 #327 Del Skrevet 19. august 2020 39 minutter siden, Minni75 skrev: Tror du på det? Jeg har dessverre alt for mye erfaring på innsiden av helsevesenet og på utsiden til å tro at hun snakker sant. Ja selvsagt tror jeg på det. Når det gir store plager kan man få time raskt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoody Skrevet 19. august 2020 #328 Del Skrevet 19. august 2020 2 timer siden, Trøndelag84 skrev: Hun har mange falske! Om man blar seg igjennom følgerene hennes er det maaaaaaange profiler uten profilbilde, som ikke har postet noen bilder, ikke har følgere, men følger mange. Noen av de følger mange tusen profiler... Jeg bladde et godt stykke nedover følgerene hennes, og jeg fant ikke "maaaaange" slike profiler. Det var noen, men til og med jeg får forespørsler fra slike selv om jeg er lite aktiv med låst profil med under 200 følgere. Så at en åpen, offentlig profil får flere slike syns ikke jeg er noe mistenkelig i det hele tatt. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 19. august 2020 #329 Del Skrevet 19. august 2020 Så utrolig teit å poste story med støtteinnlegg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruByråkrat Skrevet 20. august 2020 #330 Del Skrevet 20. august 2020 14 timer siden, Minni75 skrev: Da er det fare for blodpropp. Men hun betaler selv, det går ikke så fort i vårt elskverdige land. Så for at du skal tro at hun får det dekket og rask operasjon så må hun legge ut journal eller noe sånt da? Stoler ikke på det hun sier tydeligvis.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest adinterim Skrevet 20. august 2020 #331 Del Skrevet 20. august 2020 På 18.8.2020 den 17.07, BethD skrev: Jeg tror ikke Sara er den store influenser syndebukken som kjøper følgere. Det beviste hun idag.... tviler sterkt på at ekteparet Nyhus kan komme med en lignende tirade... Fikk ikke med meg denne tiraden. Hva har hun sagt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockOn Skrevet 20. august 2020 #332 Del Skrevet 20. august 2020 På 25.7.2020 den 22.12, Hormontrollet skrev: Det fine med influencere er at man selv kan ta ett aktivt valg, hvorvidt man vil følge de eller ikke. Ettersom det er flere som irriterer seg såååå over hennes virksomhet, så tenker jeg flere her inne kan avfølge. Om hun tjener 100k i mnd bidrar hun til felleskassa langt mer enn flere av oss her inne, og hun er isåfall utrolig god i jobben sin. Uansett, hvorfor skal man diskutere hva hun tjener i jobben sin? For mitt vedkommende syns jeg hun er verdt å følge, jeg syns hun bidrar med å fjerne tabuer og fremmer ett sunt kroppsbilde. Og jeg hadde jaggu tatt imot sponsing av både bil, Hunderfossen og klær selv. Kanskje flere her inne skal stikke fingeren i jorda også? Hadde jeg gjort også. De fleste hadde nok det. Hadde jeg sluppet og lagt det ut på sosiale medier riktignok, hater å legge ut bilder av meg selv 🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 20. august 2020 #333 Del Skrevet 20. august 2020 16 timer siden, Trøndelag84 skrev: Hun har mange falske! Om man blar seg igjennom følgerene hennes er det maaaaaaange profiler uten profilbilde, som ikke har postet noen bilder, ikke har følgere, men følger mange. Noen av de følger mange tusen profiler... Så kleint! Jeg liker henne uansett. Men jeg begynner å bli stappmett på reklame nå. Det er hver eneste dag. Jeg står med fingeren over unfollowknappen hver eneste gang hun poster noe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 20. august 2020 #334 Del Skrevet 20. august 2020 2 timer siden, adinterim skrev: Fikk ikke med meg denne tiraden. Hva har hun sagt? Nei hun kom med mye fakta om sine egne tall,kunne vise til mye av utenlandsk PR etc... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest adinterim Skrevet 20. august 2020 #335 Del Skrevet 20. august 2020 18 minutter siden, BethD skrev: Nei hun kom med mye fakta om sine egne tall,kunne vise til mye av utenlandsk PR etc... Hvorfor kontaktet hun advokat først, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 20. august 2020 #336 Del Skrevet 20. august 2020 13 minutter siden, adinterim skrev: Hvorfor kontaktet hun advokat først, da? Ja det er jo det man kan lure på da 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndelag84 Skrevet 20. august 2020 #337 Del Skrevet 20. august 2020 20 timer siden, Hoody skrev: Jeg bladde et godt stykke nedover følgerene hennes, og jeg fant ikke "maaaaange" slike profiler. Det var noen, men til og med jeg får forespørsler fra slike selv om jeg er lite aktiv med låst profil med under 200 følgere. Så at en åpen, offentlig profil får flere slike syns ikke jeg er noe mistenkelig i det hele tatt. Jeg fant mange! Jeg har en åpen profil og deler bilder ofte, men får ikke mange sånne spkelsesfølgere nei... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndelag84 Skrevet 20. august 2020 #338 Del Skrevet 20. august 2020 6 timer siden, Gasellen skrev: Så kleint! Jeg liker henne uansett. Men jeg begynner å bli stappmett på reklame nå. Det er hver eneste dag. Jeg står med fingeren over unfollowknappen hver eneste gang hun poster noe Jeg har sluttet å følge alle bloggere som deler barna sine i sosiale medier. Hun er jo en som deler litt vel mye barna sine, selv om hun ikke er den verste 🙂 Jeg tenker jo at hun ikke har kjøpt følgere etter at hun ble populær, men at hun har gjort dette for å vokse raskt i starten og for å bki lagt merke til. Men uansett føler jeg det er juks da.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 20. august 2020 #339 Del Skrevet 20. august 2020 46 minutter siden, Trøndelag84 skrev: Jeg har sluttet å følge alle bloggere som deler barna sine i sosiale medier. Hun er jo en som deler litt vel mye barna sine, selv om hun ikke er den verste 🙂 Jeg tenker jo at hun ikke har kjøpt følgere etter at hun ble populær, men at hun har gjort dette for å vokse raskt i starten og for å bki lagt merke til. Men uansett føler jeg det er juks da.. Ja jeg er også veldig imot eksponeringen, men føler kanskje hun deler mindre av barna nå enn før. Hun får mest likes av kroppspositivitetrelaterte innlegg og jeg føler hun satser mer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 20. august 2020 #340 Del Skrevet 20. august 2020 Hun deler ikke mye av barna nå... hun har kuttet veldig ned på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå