Orly Skrevet 18. august 2020 #301 Del Skrevet 18. august 2020 Hun sa hun ikke kunne avkrefte eller bekrefte det, det sier vel i grunn sitt. Har man ikke kjøpt følgere kan man fint avkrefte det 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 18. august 2020 #302 Del Skrevet 18. august 2020 14 minutter siden, Orly skrev: Hun sa hun ikke kunne avkrefte eller bekrefte det, det sier vel i grunn sitt. Har man ikke kjøpt følgere kan man fint avkrefte det Stemmer nok det! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prover91 Skrevet 18. august 2020 #303 Del Skrevet 18. august 2020 Over 300 000 følgere men bare noen få tusener liker bildene hennes? Her er det noe som skurrer. Og når en vlogger velger å henge henne ut som en falsk influenser, så må hun unnskylde seg på story? Nei, dette er ikke ett bra forbilde i mine øyne 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prover91 Skrevet 18. august 2020 #304 Del Skrevet 18. august 2020 Også må vi ikke glemme da hun sa imot seg selv i mars, da alt ble stengt ned pga korona. Først legger ut ut videoer hvor hun sier at alle må hamstre mat og diverse for flere uker. Hun oppfordret følgerne sine til å gå bananas på butikken. Og skremmer sine følgere for så noen dager etterpå beklager hun seg. Useriøs er hun..ikke en person jeg mener er verdt å følge.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 18. august 2020 #305 Del Skrevet 18. august 2020 Bare jeg som la merke til at hun begynte å sminke seg likt som Monica Nyhus og ligne på henne etter at de ble kjent? Tydelig at Sara vil se ut som Monica. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 18. august 2020 #306 Del Skrevet 18. august 2020 Jeg forstår (aldri forstått heller egentlig) hvorfor man skal reposte så mye skryt om seg selv..... (ref instaen hennes nå), og hvorfor vifte med advokat fordi noen viser noe som er offentlig informasjon... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PippiLa Skrevet 18. august 2020 #307 Del Skrevet 18. august 2020 Enig. Istedenfor å reposte støttemeldinger så kunne hun jo heller tatt oppfordringen om å dele tallene sine med følgerne:) Er det bare jeg som stusser på at hun aldri sier at hun ikke har kjøpt følgere? Det er jo egentlig veldig enkelt å svare på en slik kritikk, det er jo bare å si at man ikke har kjøpt følgere. (Med mindre man har kjøpt da😬) Ærlighet varer lengst, da får man heller gjøre som Belinda Jakobsen og si at «ja, jeg kjøpte følgere i 2014 og det var dumt av meg». Selvfølgelig blir det en ripe i lakken å skulle innrømme det. Men det er vel mye bedre enn at de store avisene kjører en grundig gjennomgang og avslører antall falske følgere? Synes også det er synd at debatter som denne skal havne ned på et drittslengingsnivå. Nei, Morten Dalhaug er ikke en slem person som tar opp dette. Og nei, Sara Emilie er ikke en slem person om hun har kjøpt følgere. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 19. august 2020 #308 Del Skrevet 19. august 2020 Jeg synes det er så rart at hun slenger ut dritt til følgere jeg da, får de til å fremstå som enkle ved å si at de bare hopper på det som blir sagt uten å undersøke mer og sette seg inn i ting. Hva vet hun egentlig om det? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 19. august 2020 #309 Del Skrevet 19. august 2020 1 time siden, Orly skrev: Jeg synes det er så rart at hun slenger ut dritt til følgere jeg da, får de til å fremstå som enkle ved å si at de bare hopper på det som blir sagt uten å undersøke mer og sette seg inn i ting. Hva vet hun egentlig om det? Forsvarsmekanisme... de der «slemme meldingene» og drittslengingen hun har fått er sikkert bare reelle spørsmål om hun har kjøpt følgere eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 19. august 2020 #310 Del Skrevet 19. august 2020 1 time siden, BethD skrev: Forsvarsmekanisme... de der «slemme meldingene» og drittslengingen hun har fått er sikkert bare reelle spørsmål om hun har kjøpt følgere eller ikke. Klart det er forsvarsmekanisme, men å få lesere til å fremstå som lite reflektert er jeg usikker på om er lurt. Dessverre er det vel mange av de som leser, som også er influencere så de støtter vel SE uansett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 19. august 2020 #311 Del Skrevet 19. august 2020 Hun fremstår vel ikke akkurat som reflektert selv heller 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 19. august 2020 #312 Del Skrevet 19. august 2020 Alt ble plutselig på engelsk, på fallende snodig om jeg får uttale meg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 19. august 2020 #313 Del Skrevet 19. august 2020 Synes det er spesielt at hun "fronter " åreknuter og så skal hun operere de bort.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 19. august 2020 #314 Del Skrevet 19. august 2020 29 minutter siden, Hege899 skrev: Synes det er spesielt at hun "fronter " åreknuter og så skal hun operere de bort.. Er de vonde, så er jo det forståelig.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anzii Skrevet 19. august 2020 #315 Del Skrevet 19. august 2020 29 minutter siden, Hege899 skrev: Synes det er spesielt at hun "fronter " åreknuter og så skal hun operere de bort.. Det har hun forklart. Det er ikke av kosmetiske grunner, men fordi det er smertefullt. Først tenkte hun at det ikke var noe problem, før det ble vondt. Så akkurat det har jeg full forståelse for at hun vil gjøre noe med 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 19. august 2020 #316 Del Skrevet 19. august 2020 1 time siden, Hege899 skrev: Synes det er spesielt at hun "fronter " åreknuter og så skal hun operere de bort.. De er jo vonde. Har du sett de? De ser EKSTREMT vonde ut! Akkurat der kan man ikke ta henne altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 19. august 2020 #317 Del Skrevet 19. august 2020 56 minutter siden, BethD skrev: De er jo vonde. Har du sett de? De ser EKSTREMT vonde ut! Akkurat der kan man ikke ta henne altså! Hehe det har seg slik at åreknuter som er synlige er minst vonde. Men det ser drit ekkelt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruByråkrat Skrevet 19. august 2020 #318 Del Skrevet 19. august 2020 4 minutter siden, Minni75 skrev: Hehe det har seg slik at åreknuter som er synlige er minst vonde. Men det ser drit ekkelt ut. Men nå har det seg sånn at hun har vondt og får rask operasjon dekket av det offentlige. Tror du kirurgen hadde gitt henne offentlig dekket operasjon om det kun var kosmetisk? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 19. august 2020 #319 Del Skrevet 19. august 2020 16 timer siden, PippiLa skrev: Enig. Istedenfor å reposte støttemeldinger så kunne hun jo heller tatt oppfordringen om å dele tallene sine med følgerne:) Er det bare jeg som stusser på at hun aldri sier at hun ikke har kjøpt følgere? Det er jo egentlig veldig enkelt å svare på en slik kritikk, det er jo bare å si at man ikke har kjøpt følgere. (Med mindre man har kjøpt da😬) Ærlighet varer lengst, da får man heller gjøre som Belinda Jakobsen og si at «ja, jeg kjøpte følgere i 2014 og det var dumt av meg». Selvfølgelig blir det en ripe i lakken å skulle innrømme det. Men det er vel mye bedre enn at de store avisene kjører en grundig gjennomgang og avslører antall falske følgere? Synes også det er synd at debatter som denne skal havne ned på et drittslengingsnivå. Nei, Morten Dalhaug er ikke en slem person som tar opp dette. Og nei, Sara Emilie er ikke en slem person om hun har kjøpt følgere. Kritiske spørsmål er jo gjerne ment som å sette spørsmålstegn ved etablert praksis som er litt ugrei. Etablert praksis er jo noe man følger uten å egentlig tenke over hva den praksisen resulterer i og hvem som blir den tapende part. Så det er jo i alles interesse at denne diskusjonen blir tatt opp, for det er ikke til å stikke under en stol at man får fordeler ved «kjøpte» følgere, er jo derfor man en gang i tiden har skaffet seg de. Hvorfor ikke bare rekke opp hånden og si at man gjorde det en gang i tiden hvor man ikke tenkte godt nok over det og at nå, som flere sider av den praksisen kommer frem, ser at det var utrolig dumt gjort. Så kan man rydde opp i den «feilen» man gjorde den gang. Dette gjelder ikke bare Sara Emilie, men alle som har ett mystisk antall følgere som er vanskelig å gi en god forklaring hvor kommer fra. Blir for dumt å gå i de grader så i forsvar og legge ut alle støttemeldingene som er like lite reflekterte på sin story, for det handler ikke om at man ikke ønsker å «bygge hverandre opp», men rydde opp i en bransje hvor det er mye gråsoner. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 19. august 2020 #320 Del Skrevet 19. august 2020 1 time siden, FruByråkrat skrev: Men nå har det seg sånn at hun har vondt og får rask operasjon dekket av det offentlige. Tror du kirurgen hadde gitt henne offentlig dekket operasjon om det kun var kosmetisk? Da er det fare for blodpropp. Men hun betaler selv, det går ikke så fort i vårt elskverdige land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå