Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Gjest Vinterferie
Skrevet
2 hours ago, Anim92 said:

Ja, for alle som er uenig med kritikerne her inne MÅ jo være en del av SE sin gjeng eller SE sjøl🫠

Jeg er blitt beskyld for å være i Sara Emilie sin gjeng 2 ganger i dag. 🤣 Slike kommentarer preller av meg. Det sier noe om nivået på brukeren, så jeg ofrer det ikke en tanke engang.  

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Vinterferie skrev (9 minutter siden):

Jeg er blitt beskyld for å være i Sara Emilie sin gjeng 2 ganger i dag. 🤣 Slike kommentarer preller av meg. Det sier noe om nivået på brukeren, så jeg ofrer det ikke en tanke engang.  

men likevell må du ta det opp gjenntatte ganger at du blir beskyldt for det? Ser ikke ut som de bare preller av da... 

Å dette med at det bare sier nie om nivået på brukeren har vi jo hørt blitt sagt flere ganger🙈 

Endret av supermamz
  • Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
Vinterferie skrev (4 minutter siden):

Spiller vel ingen rolle. Vi er alle bak  anonyme profiler, men at det er noen som på privaten kaller seg QG G sier jo ganske mye😅 Artig å ha et ansikt på disse da. Ble jo delt på snap da hun (SE) var ute med dem. Kjente igjen hun ene😅

Skrevet
Fotballfluen skrev (1 time siden):

Helt enig i at det kan være veldig fint med bikinier som dekker litt, det er ikke det som er utfordringen her. Det er passformen som er problemet, den er så full i rysjer (eller hva man skal kalle det for) for at den skal strekke og forme seg at den blir helt uformelig på de som ikke har samme behovet for strech. Da ser den ut som en blei/turban, som det ikke gjør på de som trekker mer. 

Den er rimelig lik konges sløjd og som sagt sitter den fint pp venninnen min så vi er bok forskjellige i meningene 

Skrevet
Fru G skrev (1 minutt siden):

Spiller vel ingen rolle. Vi er alle bak  anonyme profiler, men at det er noen som på privaten kaller seg QG G sier jo ganske mye😅 Artig å ha et ansikt på disse da. Ble jo delt på snap da hun (SE) var ute med dem. Kjente igjen hun ene😅

Hun ene som var sammen med de den dagen innrømmet at hun har bruker her inne og har vært aktiv i tråden tidligere. Så det vil si man vet 2 venninner av Sara har vært her inne og latet som de ha null kjentskap til henne, selvfølgelig er det flere da🙈 Å Sara er selv her også. Spørs bare hvilken bruker hun er aktiv med nå etter hun ble fersket i fjor i november🤣

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
supermamz skrev (28 minutter siden):

Hun ene som var sammen med de den dagen innrømmet at hun har bruker her inne og har vært aktiv i tråden tidligere. Så det vil si man vet 2 venninner av Sara har vært her inne og latet som de ha null kjentskap til henne, selvfølgelig er det flere da🙈 Å Sara er selv her også. Spørs bare hvilken bruker hun er aktiv med nå etter hun ble fersket i fjor i november🤣

🎯

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Kattedama
Skrevet

Kan man slutte å avspore tråden med brukerdebatt? 

Gjest Sprite
Skrevet
supermamz skrev (11 timer siden):

Lurer på hvordan det blir å gå med hun og V når de skal være oppå hverandre i 30 uker🙈

Lurer jeg også på 😅 må si jeg er spent 

Skrevet
Fru G skrev (8 timer siden):

Jeg håper hun lønner dem 🤔

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Lill :) skrev (9 timer siden):

Lurer på hvordan de blir etter vask.

Har hatt min bikini i over et år nå, og vasket den masse - like fin enda😃 Gleder meg til nytt slipp av nye farger, trenger mindre str💪🏻

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Bare jeg som syns hun snakker ned typen uten å direkte snakke han ned? 
Pappaen må komme og kaste papp, mammaen kommer for å passe ungen så hun kan rydde..?? Han gjør sikkert masse hjemme der, men måten hun snakker om livet på så virker hun veldig alene med alt når hun åpenbart trenger hjelp!  

Ref Snapchat i går

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
Lill :) skrev (10 timer siden):

Lurer på hvordan de blir etter vask.

Synes det holder seg fint. Jeg er veldig fornøyd med produktene jeg har kjøpt fra careless

• Liker 1
Skrevet
Mariiihøna skrev (47 minutter siden):

Pappaen må komme og kaste papp, mammaen kommer for å passe ungen så hun kan rydde..?? Han gjør sikkert masse hjemme der, men måten hun snakker om livet på så virker hun veldig alene med alt når hun åpenbart trenger hjelp!  

Ref Snapchat i går

Enig med deg

• Liker 3
Skrevet
Mariiihøna skrev (1 time siden):

Ref Snapchat i går

Nei du er langt fra alene. Jeg har og påpekt det flere ganger før.

Måten han fremstilles på i SE sine kanaler er veldig negativt og hadde jeg vært han så hadde ikke jeg orket det der. Selv om han ikke er sånn som SE fremstiller han så vil det kunne følge han etterpå dersom det blir slutt og.

• Liker 7
Gjest Sprite
Skrevet
Mariiihøna skrev (2 timer siden):

Ref Snapchat i går

Dette har hun gjort siden dag 1

Skrevet

Quinneguiden girlsa er igjen ikke noe brukere på kg har funnet på, men en venninne av Sara Emilie Tandberg da hun la ut et bilde på sin åpne IG konto. Det ble også delt informasjon om brukernavn som en av «girlsa» bruker på dette forumet.

At Tandberg har kontoer som er knyttet opp mot virket sitt er noe mange har vært klar over lenge. Innhold som dukker opp i reklamekanalene, er allerede blitt diskutert her på forumet. Så nå vet vi det..

• Liker 4
Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (16 minutter siden):

Quinneguiden girlsa er igjen ikke noe brukere på kg har funnet på, men en venninne av Sara Emilie Tandberg da hun la ut et bilde på sin åpne IG konto. Det ble også delt informasjon om brukernavn som en av «girlsa» bruker på dette forumet.

At Tandberg har kontoer som er knyttet opp mot virket sitt er noe mange har vært klar over lenge. Innhold som dukker opp i reklamekanalene, er allerede blitt diskutert her på forumet. Så nå vet vi det..

Du fikk ikke med deg poenget mitt.

• Nyttig 2
Skrevet

Ser virkelig ikke poenget med å messe på denne avsløringen av Quinneguiden girlsa. Det er som det er..

• Liker 2
Skrevet
Mariiihøna skrev (4 timer siden):

Ref Snapchat i går

Det er slik hun har snakker han ned siden dag en. 

Gjest Kattedama
Skrevet
Birdo skrev (4 timer siden):

Har hatt min bikini i over et år nå, og vasket den masse - like fin enda😃 Gleder meg til nytt slipp av nye farger, trenger mindre str💪🏻

Takk for svar. Så at «eier» av Careless driver med eksponering av mindreårig og utstrakt bruk av skjult reklame har ingen betydning når man vurderer kjøp av bikini? Spør av ren nysgjerrighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...