Sharpa VinterBerg Skrevet 28. april 2023 #18781 Skrevet 28. april 2023 litenstjerne skrev (Akkurat nå): Nei, det er ikke mangfold. Tenker at hun kan slutte å bruke det ordet når det kommer til Careless. Enig. Det er fra størrelsen L og oppover. Å merke størrelsene slik som Sara holder er bare så amatørmessig. De som er designere på ekte gjør ikke slike brølere for så å legge klærne ut til salg. Det er ikke kvalitet Sara er opptatt av.. 3
Hjertestein Skrevet 28. april 2023 #18782 Skrevet 28. april 2023 J.. skrev (27 minutter siden): De har XS ja,men nå ble jeg nysgjerrig så jeg sjekket str tabell.. (Øverste bilde er Zalando's tabell,nederste er Careless..) 😳🫣 1
elskersommer Skrevet 28. april 2023 #18783 Skrevet 28. april 2023 Sharpa VinterBerg skrev (10 minutter siden): Enig. Det er fra størrelsen L og oppover. Å merke størrelsene slik som Sara holder er bare så amatørmessig. De som er designere på ekte gjør ikke slike brølere for så å legge klærne ut til salg. Det er ikke kvalitet Sara er opptatt av.. Jeg prøvde og dra BH størrelse ut av careless sitt kundeservice. Fordi jeg har store bryster så jeg kan ikke bare ta en x large. Men dama på kundeservice ante ikke noe om størrelser . Så hun mente jeg kunne kjøpe fler størrelser også levere tilbake de som ikkje passet. Snakk om firma som kan null🙈 2 3
Alisha* Skrevet 28. april 2023 #18784 Skrevet 28. april 2023 Japp skrev (1 time siden): Hun kan leve livet sitt akkurat som hun selv vil. Jeg har det ryddigere, og jeg hadde ikke følt klær var rene hvis jeg hadde tatt de på meg fra en haug med rene klær. Her legges det i skapet. Om et annet voksent menneske ønsker å bo i et kaos så er det (innenfor rimelighetens grenser, noe SE er ut fra snapper) helt opp til dette voksne menneske. At man skal be voksne folk om å skjerpe seg fordi man ikke hadde klart tanken på å bo slik selv er for meg en gåte. Javisst skal hun få leve som hun vil. Men ifølge henne selv og visse andre , skal hun være ett forbilde. Med å si «skjerp deg» mener jeg mangfoldet SaraE og ikke bare att hun lever i ett rot av kaos og møkk. 4 2
Gjest Verba Skrevet 28. april 2023 #18785 Skrevet 28. april 2023 (endret) En ting jeg begynte å tenke på nå. SaraE la ut snap eller hva det var igår hvor hun ville at modellene skulle skrive bryst, mål osv osv på de bikiniene som passa de best. Er ikke det noe hun burde ha hatt oversikt over før? Jeg bare synes det er rart at slike ting ikke har blitt tilpasset og gjort klart allerede før hun begynte å reklamere for de. Viser jo faktisk ENDA MERE at dette bare er kvantitet over kvalitet. Om å gjøre å få det fortest mulig ut, selv om ting ikke stemmer enda. Endret 28. april 2023 av Verba
Sharpa VinterBerg Skrevet 28. april 2023 #18786 Skrevet 28. april 2023 (endret) elskersommer skrev (5 minutter siden): Jeg prøvde og dra BH størrelse ut av careless sitt kundeservice. Fordi jeg har store bryster så jeg kan ikke bare ta en x large. Men dama på kundeservice ante ikke noe om størrelser . Så hun mente jeg kunne kjøpe fler størrelser også levere tilbake de som ikkje passet. Snakk om firma som kan null🙈 Du kunne jo spurt dama på Kunderservice om du kunne få snakket med designeren som har laget disse BH-ene… Sara er er jo tross alt designeren (sier hun selv). Endret 28. april 2023 av Sharpa VinterBerg 5 2
sunny12 Skrevet 28. april 2023 #18787 Skrevet 28. april 2023 Alisha* skrev (1 time siden): Og babyen har vel knapt vært ute og i vogna siden fødselen. Hva så om babyen nesten ikke har vært i vogna si? SE har fortalt at guttungen ikke liker vogna så hvorfor skal ho presse han til å ligge i den da? 2 1
Japp Skrevet 28. april 2023 #18788 Skrevet 28. april 2023 Sharpa VinterBerg skrev (37 minutter siden): Enig. Det er fra størrelsen L og oppover. Å merke størrelsene slik som Sara holder er bare så amatørmessig. De som er designere på ekte gjør ikke slike brølere for så å legge klærne ut til salg. Det er ikke kvalitet Sara er opptatt av.. Kanskje Careless egentlig er som Zizzi, klær for litt større: 2 1
supermamz Skrevet 28. april 2023 #18789 Skrevet 28. april 2023 elskersommer skrev (32 minutter siden): Jeg prøvde og dra BH størrelse ut av careless sitt kundeservice. Fordi jeg har store bryster så jeg kan ikke bare ta en x large. Men dama på kundeservice ante ikke noe om størrelser . Så hun mente jeg kunne kjøpe fler størrelser også levere tilbake de som ikkje passet. Snakk om firma som kan null🙈 Flott dem sier man kan gjøre dette, men er du selv som dekke porto tilbake for varene... Amatører! 🤮 3 1
Gjest Verba Skrevet 28. april 2023 #18790 Skrevet 28. april 2023 Japp skrev (4 minutter siden): Kanskje Careless egentlig er som Zizzi, klær for litt større: Da burde hun vel ha sagt det da, å ikke markedsføre det som mangfold.
litenstjerne Skrevet 28. april 2023 #18791 Skrevet 28. april 2023 Japp skrev (10 minutter siden): Kanskje Careless egentlig er som Zizzi, klær for litt større: Hun sier jo at det er mangfold, så hvis det ikke er sant, da burde hun være ærlig å si at Careless bare er for de som er større. 1 1
Japp Skrevet 28. april 2023 #18792 Skrevet 28. april 2023 Verba skrev (5 minutter siden): Da burde hun vel ha sagt det da, å ikke markedsføre det som mangfold. Om det er meningen så burde hun selvsagt gjøre det.
Japp Skrevet 28. april 2023 #18793 Skrevet 28. april 2023 litenstjerne skrev (Akkurat nå): Hun sier jo at det er mangfold, så hvis det ikke er sant, da burde hun være ærlig å si at Careless bare er for de som er større. Ja, jeg er enig i det.
Sharpa VinterBerg Skrevet 28. april 2023 #18794 Skrevet 28. april 2023 Japp skrev (6 minutter siden): Kanskje Careless egentlig er som Zizzi, klær for litt større: Hvilke størrelser operere Zizzi med? Careless sine klær er vel ikke beregnet for større størrelser? Om du ser på HM, Plus size er det ingen klær i størrelsene XS, S,M og L. Om klærne Sara «designer» er beregnet for større kropper, må hun oppgi korrekte størrelser og reklamere for plus size. Dette er så amatøraktig som det går an å bli. 5 1
supermamz Skrevet 28. april 2023 #18795 Skrevet 28. april 2023 litenstjerne skrev (Akkurat nå): Hun sier jo at det er mangfold, så hvis det ikke er sant, da burde hun være ærlig å si at Careless bare er for de som er større. Enig. Det er ikke mangfold når man kutter ut de minste størrelsene... Kan ikke si at hun tetter et hull i markede heller for det gjør hun absolutt ikke.. 2
Isola2 Skrevet 28. april 2023 #18796 Skrevet 28. april 2023 Verba skrev (38 minutter siden): En ting jeg begynte å tenke på nå. SaraE la ut snap eller hva det var igår hvor hun ville at modellene skulle skrive bryst, mål osv osv på de bikiniene som passa de best. Er ikke det noe hun burde ha hatt oversikt over før? Jeg bare synes det er rart at slike ting ikke har blitt tilpasset og gjort klart allerede før hun begynte å reklamere for de. Viser jo faktisk ENDA MERE at dette bare er kvantitet over kvalitet. Om å gjøre å få det fortest mulig ut, selv om ting ikke stemmer enda. Jeg er slank og har små pupper, og jeg synes de bikinioverdelene på de modellene dom ligner min kropp mest, ser ut til å ikke passe de med små pupper i det hele tatt..så det mangfoldet må hun dra lengre på landet med.. 3 2
litenstjerne Skrevet 28. april 2023 #18797 Skrevet 28. april 2023 SE kommer vel med en forklaring på størrelsene etter å ha lest her inne. Senere i kveld eller imorgen. 5 1
sunny12 Skrevet 28. april 2023 #18798 Skrevet 28. april 2023 Verba skrev (3 minutter siden): Da burde hun vel ha sagt det da, å ikke markedsføre det som mangfold. Husker ho snakket om careless at det var så vanskelig å finne noe som passet ordentlig til forskjellige kroppsfasonger. Dette fant jeg på careless, om oss: " Historien går helt tilbake til 2015 da Sara opplevde å gå opp 45 kilo under sitt første svangerskap. Fra å alltid kunne passe inn i alle klær uten å måtte tenke stort over det, erfarte hun plutselig at markedet var vanskeligere for en som var overvektig. Gjennom sin tid som influenser har Sara brukt mange fantastiske klesmerker og fått god erfaring med ulike klesplagg, men hun har stadig kjent på at det finnes for lite av noe hun selv drømmer om; nemlig mangfold." De har litt å jobbe med når det kommer til de som har str xs men i mine øyner har de gjort det ganske bra i forhold til store størrelser for er ikke mange som har det utenom zizzi og cubus. 2
Sharpa VinterBerg Skrevet 28. april 2023 #18799 Skrevet 28. april 2023 Isola2 skrev (Akkurat nå): Jeg er slank og har små pupper, og jeg synes de bikinioverdelene på de modellene dom ligner min kropp mest, ser ut til å ikke passe de med små pupper i det hele tatt..så det mangfoldet må hun dra lengre på landet med.. Det ser ut som hun har laget klær til seg selv og operer med størrelser som ikke henger på greip. 6 3
Sharpa VinterBerg Skrevet 28. april 2023 #18800 Skrevet 28. april 2023 sunny12 skrev (1 minutt siden): Husker ho snakket om careless at det var så vanskelig å finne noe som passet ordentlig til forskjellige kroppsfasonger. Dette fant jeg på careless, om oss: " Historien går helt tilbake til 2015 da Sara opplevde å gå opp 45 kilo under sitt første svangerskap. Fra å alltid kunne passe inn i alle klær uten å måtte tenke stort over det, erfarte hun plutselig at markedet var vanskeligere for en som var overvektig. Gjennom sin tid som influenser har Sara brukt mange fantastiske klesmerker og fått god erfaring med ulike klesplagg, men hun har stadig kjent på at det finnes for lite av noe hun selv drømmer om; nemlig mangfold." De har litt å jobbe med når det kommer til de som har str xs men i mine øyner har de gjort det ganske bra i forhold til store størrelser for er ikke mange som har det utenom zizzi og cubus. Du kan Google; «klær i store størrelser dame» og det popper opp mange nettsider en kan handle.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå