Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Fotballfluen skrev (2 minutter siden):

Ingen som bruker den størrelsen vil se bra ut i de bikinitrusene.

Er vel nettopp derfor de bruker én type modeller også.

Careless er for større kvinner.

Ikke noe galt med det i det hele tatt,men inkluderende er det ikke.

• Liker 5
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
J.. skrev (1 minutt siden):

Er vel nettopp derfor de bruker én type modeller også.

Careless er for større kvinner.

Ikke noe galt med det i det hele tatt,men inkluderende er det ikke.

De har jo små størrelser i kolleksjonen, men størrelsene deres stemmer ikke overens med størrelsesskalaen andre merker har. At SE selv bruker M/L i egen kolleksjon er god dokumentasjon på dette. Hun veier mange titalls kg mer enn meg, men vi bruker en størrelse fra hverandre i truse? Aldri i livet. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Fotballfluen skrev (Akkurat nå):

De har jo små størrelser i kolleksjonen, men størrelsene deres stemmer ikke overens med størrelsesskalaen andre merker har. At SE selv bruker M/L i egen kolleksjon er god dokumentasjon på dette. Hun veier mange titalls kg mer enn meg, men vi bruker en størrelse fra hverandre i truse? Aldri i livet. 

Nettopp dette har jeg nevnt i tråden tidligere.

Mistenker at nettopp derfor har Careless blitt så populært.

Når man egentlig er en XL hos alle andre kjeder men passer inn i S hos Careless,så lurer man jo bare seg selv for å oppnå en godhetsfølelse da mange syns det er vanskelig å prøve klær i store størrelser som fortsatt ikke passer.

Det er dritkjipt.

Men at Sara selv på 175 cm og ca 100 kg (sagt av henne selv...!) bruker M i Careless produkter,sier sitt.

Hjelper ikke at det står "S" på lappen,hvis det i realiteten er en "L" i "normale" mål.

• Liker 6
  • Nyttig 11
Gjest Kattedama
Skrevet
Fotballfluen skrev (4 minutter siden):

Det gjelder vel hele kolleksjonen? 

Skrevet
Isola2 skrev (På 21.4.2023 den 11.39):

Hun viser i alle kanaler at hun ikke spiser særlig sunt eller rører på seg i nevneverdig grad (til tross for den FANTASTISKE walkingpaden). En ting er hva det gjør med hennes egen kropp, men der verste er at hun ikke evner å ta tak i kostholdet for diabetesbarnets skyld. Det finnes en mellomting mellom det hun holder på med nå og det hun holdt på med før, som var å ikke spise og trene masse. Balanse heter det. Hun burde prøve det!

Altså, alle har godt av et bra kosthold. Men, hun trenger ikke å "ta tak i kostholdet for diabetesbarnets skyld". "Diabetesbarn" kan spise akkurat like usunt eller sunt som alle andre barn (og voksne). Det eneste er at de må tilsette insulin ettersom bukspyttkjertelen ikke lenger produserer insulin. Om man tilsetter insulin eller om man produserer insulin selv har ingenting å si for hvordan kosthold man bør ha. Spiser de mye karbohydrater, ja, så må "diabetesbarnet" bare sette litt høyere dose, og det er ingen grense på hvor mye insulin man kan/bør tilsette kroppen. For oss andre produserer jo kroppen denne insulinen selv, spiser jeg masse karbohydrater, produserer bukspyttkjertelen min hauger og lass med insulin..

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Tipper dette med tomt- og huskjøp er fordi hun så det genererte klikk og views hos Benedicte Haugaard. 

Vedder 90kr på at dette blåser over, om ganske kort tid - med begrunnelse at de ikke har tid, eller at de ikke har funnet drømmetomten. 

🤡

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet
hudorm1 skrev (5 minutter siden):

Tipper dette med tomt- og huskjøp er fordi hun så det genererte klikk og views hos Benedicte Haugaard. 

Vedder 90kr på at dette blåser over, om ganske kort tid - med begrunnelse at de ikke har tid, eller at de ikke har funnet drømmetomten. 

🤡

Syns det er så snålt når noen som helt åpent viser/forteller at hun driter i hvordan det ser ut hjemme (skitt og rot),skal fenge andre med huskjøp/bygging og interiør.

Man burde jo ha en reell interesse for slikt,for å inspirere andre,syns jeg.

Hun gidder jo ikke engang å vaske gulv.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
J.. skrev (1 minutt siden):

Syns det er så snålt når noen som helt åpent viser/forteller at hun driter i hvordan det ser ut hjemme (skitt og rot),skal fenge andre med huskjøp/bygging og interiør.

Man burde jo ha en reell interesse for slikt,for å inspirere andre,syns jeg.

Hun gidder jo ikke engang å vaske gulv.

"Sara bygger sin nye svinesti... minutt for minutt" 🐷

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
Lillemor1982 skrev (1 minutt siden):

"Sara bygger sin nye svinesti... minutt for minutt" 🐷

😳😂

• Liker 7
Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (6 timer siden):

Synes det er du, Anmin92 som fremstår som krenket i innlegget ditt. Du trenger ikke å følge denne tråden om du tar kritikken mot en infleuncer som eksponerer mindreårige og driver med snik reklame for Amicas samt eget merke personlig. På hvilken måte påvirker det deg at bla jeg ønsker at lovverket skal regulere useriøse influensere?
Jeg vil at barn skal ha rett til å ikke få privatlivet sitt krenket av mor/far i deres salgskanaler og ha en slutt på dette kroniske bruddet på markedsføringsloven som Tandberg holder på med. Hvordan påvirker dette deg??

Hvordan i alle dager klarer du å få konkludert med at jeg er krenket i det innlegget du svarte på? Det må du gjerne utdype. Jeg er mer krenket av påstanden om å være krenket (🤣), bare fordi jeg synes det er totalt ulogisk å snakke om hvem som betaler lønna til hvilken som helst influenser, når det er fullstendig opp til hver enkelt å velge p bidra til penger i kassa eller ei.

• Nyttig 4
Gjest Vinterferie
Skrevet
58 minutter siden, hudorm1 said:

🤡

Jeg tror de kommer til å kjøpe tomt. 😃

Skrevet
Kasier skrev (1 time siden):

Altså, alle har godt av et bra kosthold. Men, hun trenger ikke å "ta tak i kostholdet for diabetesbarnets skyld". "Diabetesbarn" kan spise akkurat like usunt eller sunt som alle andre barn (og voksne). Det eneste er at de må tilsette insulin ettersom bukspyttkjertelen ikke lenger produserer insulin. Om man tilsetter insulin eller om man produserer insulin selv har ingenting å si for hvordan kosthold man bør ha. Spiser de mye karbohydrater, ja, så må "diabetesbarnet" bare sette litt høyere dose, og det er ingen grense på hvor mye insulin man kan/bør tilsette kroppen. For oss andre produserer jo kroppen denne insulinen selv, spiser jeg masse karbohydrater, produserer bukspyttkjertelen min hauger og lass med insulin..

Det stemmer ikke dessverre. Å tilføre kroppen insulin blir aldri like finurlig som kroppens eget system. Å ha sunt kosthold som unngår for høye og frekvente topper i blodsukkeret kan redusere insulinbehov, gi færre effekter av sykdommen og bedre effekt av insulin, selv om man er avhengig av insulin i tillegg. Alle med insulinavhengig diabetes får overtid følgeproblemer av sykdommen sin, og målet er å redusere disse mest mulig.

Hvorfor skulle diabetikere feks drikke lightbrus, hvis de bare kan kjøre på med insulin? 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Vinterferie skrev (13 minutter siden):

Du har 324 innlegg, og alle er levert i den tråden her, så du vet nok mer enn de fleste..🤪

• Liker 10
  • Nyttig 14
Skrevet
Fotballfluen skrev (2 timer siden):

Ingen som bruker den størrelsen vil se bra ut i de bikinitrusene. Monica Nyhus hadde på seg en sånn truse i Camp Culinaris, det er noe av det minst flatterende jeg har sett. Den så altfor stor ut, og så ut som en bleie. Godt mulig at plus size kvinner ser bra ut i disse, men til den prisen finnes det mye i bedre kvalitet og fasong på Change og andre tilsvarende butikker. Synes også at mønstrene er utrolig barnslige og lite classy.

Det er din personlige mening , jeg har en annen  og jeg liker bikinier som dekker litt, venninna mi i str xs har lignebde bikini bare fra konges sløjd og ser fin ut i den så nei ikke bare curvy mennesker som kler den type bikinier:)  mønstrene er også fine, flere av de og SE har mye forskjellige mønstre

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Fotballfluen skrev (1 time siden):

Tja, kropper er forskjellige. Jeg veier mer enn SE i forhold til høyde og jeg bruker l/xl fra andre butikker . 

Skrevet
Anim92 skrev (1 time siden):

Hvordan i alle dager klarer du å få konkludert med at jeg er krenket i det innlegget du svarte på? Det må du gjerne utdype. Jeg er mer krenket av påstanden om å være krenket (🤣), bare fordi jeg synes det er totalt ulogisk å snakke om hvem som betaler lønna til hvilken som helst influenser, når det er fullstendig opp til hver enkelt å velge p bidra til penger i kassa eller ei.

Du opptrer som krenket i innlegget ditt.. ikke svarer du på hvordan det påvirker deg at for eks jeg vil ha lovverk som regulerer barneeksponering og brudd på markedsføringsloven? 

• Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (2 timer siden):

"Høye" og "kraftige" betyr faktisk det samme som stor/større.

Vi sier faktisk det samme her,selv om du ikke ser det selv.

Vi kan for all del kalle det "plus size","curvy","kraftig bygd" eller hva enn du vil,det er jo bare en annen måte å si "stor" på.

Du er jo til syvende og sist enig i at Careless ikke viser mangfold nettopp fordi modellene alle ser like ut,som jeg har nevnt 100 ganger nå.

Har ikke sagt at modellene ikke er fine eller lignende,men at de alle er like og viser én type kropp.

Jeg aner ikke hva du har kommentert før, jeg har lest, men bemerker meg ikke alltid hvem som skriver hva. 

Har ikke tenkt over at høy og kraftig betyr det samme. Jeg mente at høye mennesker som damer på 180cm og lave damer typ 160 og gjerne lavere. Mente kraftig som i overvekt, ville bare skrive det litt penere.

Har heller ikke sagt at jeg er uenig. Jeg savner alle fasonger og alle høyder.

Skrevet
Vinterferie skrev (1 time siden):

Forstår veldig godt om de gjør de. Mange drømmer om å bygge eget hus. Og det og kunne gjøre det sammen, ikke at han bare flytter inn i hennes hus. Blir et felles prosjekt. 

Skrevet
Vinterferie skrev (1 time siden):

Du vet vell kanskje det?

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Sharp75! skrev (5 minutter siden):

Forstår veldig godt om de gjør de. Mange drømmer om å bygge eget hus. Og det og kunne gjøre det sammen, ikke at han bare flytter inn i hennes hus. Blir et felles prosjekt. 

Virket som han allerede var inne i bilde når hun kjøpte huset. Hadde skjønt det om hun satt med huset hun og exen hadde. Hun vil nok flytte og bygge hus for content. Tror hun allerede sliter nå med hva veien videre er. Mistet seg selv helt på veien dessverre. (den hun var på some altså)

• Liker 4
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...