Rosa Sitron Skrevet 27. april 2023 #18661 Skrevet 27. april 2023 (endret) 10 hours ago, elskersommer said: Helt forkastelig at noen faktisk mener at alle disse modellene er store😟 De fleste av dem er store til å være modeller. Men det et jo fordi de fleste modeller er tynne. Endret 27. april 2023 av Rosa Sitron 5
Nussepus Skrevet 27. april 2023 #18662 Skrevet 27. april 2023 Orly skrev (2 timer siden): Da har du et forvrengt kroppsbilde , forferdelig at du skriver sånt spør du meg. For nei alle er ikke store, ærlig talt. Hun i midten er ganske normalt. Alle de andre har nok bmi over 25. 5 6
1789 Skrevet 27. april 2023 #18663 Skrevet 27. april 2023 Nussepus skrev (2 minutter siden): Hun i midten er ganske normalt. Alle de andre har nok bmi over 25. Altså, hva har dette her med saken å gjøre? Slutt å bodyshame folk. Her snakker vi om at modellene kunne vært mer ulike i størrelse, ikke hvilken bmi de har. 18 2
J.. Skrevet 27. april 2023 #18664 Skrevet 27. april 2023 Orly skrev (2 timer siden): Da har du et forvrengt kroppsbilde , forferdelig at du skriver sånt spør du meg. For nei alle er ikke store, ærlig talt. Jada,jada. Jeg påpeker bare det åpenbare,at alle modellene har samme kropp. Jeg har aldri sagt noe nedsettende,slemt eller fornærmende om kroppene eller utseende forøvrig til "modellene". Om man er tykk eller tynn spiller liten rolle for meg personlig,men å kalle det mangfold når alle modellene har samme type kropp er feil. Om du er enig eller uenig,forandrer jo ikke det. Og å si at noen med høyde på ca 160-175 cm og 90-100kg er stor er ikke å ha "et forvrengt kroppssyn",man er stor hvis man har disse målene. Poenget var uansett manglende mangfold,ikke modellene i seg selv. Men Careless er jo også for større kropper,så de er jo ikke inkluderende slik sett,heller. 2 5
Bellabellee Skrevet 27. april 2023 #18665 Skrevet 27. april 2023 (endret) Jeg har måtte ta en pause fra SE. E så lei careless, baby som ikke sover, lite søvn, kaos og Crocs minutt for minutt! Syns d e d samme som går dag ut og dag inn! 😒 syns d va spennende å følge ho før, nå e d bare kjedelig! Jeg følger ingen mammabloggere lengere fordi d e d samme dag ut og dag inn… Til og med «kløne Sara» va mer intr å følge med på enn kor mye en baby sover og driter! Ho mister sikkert flere følgere nå! Jaa, jeg har barn selv!!!! Endret 27. april 2023 av Bellabellee 10 8
elskersommer Skrevet 27. april 2023 #18666 Skrevet 27. april 2023 (endret) Feil Endret 27. april 2023 av elskersommer 2
Maydis8 Skrevet 27. april 2023 #18667 Skrevet 27. april 2023 elskersommer skrev (37 minutter siden): Synes det er rart at hun ikke starte med flaske etter en uke når helsestasjonen sier at hun kanskje burde gjøre dette fordi babyen er sulten Hun har jo sagt at de gir flaske også. Og hva har egentlig vi med det å gjøre. Ikke vårt problem. 1
elskersommer Skrevet 27. april 2023 #18668 Skrevet 27. april 2023 Maydis8 skrev (14 minutter siden): Hun har jo sagt at de gir flaske også. Og hva har egentlig vi med det å gjøre. Ikke vårt problem. Beklager. Jeg sletter innlegget mitt om du kan gjøre det samme
Gjest Vinterferie Skrevet 27. april 2023 #18669 Skrevet 27. april 2023 On 4/25/2023 at 7:01 PM, Lill said: Flertallet mente at å kritisere SE for barnefri var tullete, så det er irrelevant å bruke det som argument for småsaker som blir kritisert. SE vet veldig godt at denne «egenreklamen» skal merkes, og det føyer seg fint inn i alle de andre løgnene hun serverer. Jeg skrev ikke at flertallet kritiserte henne for å reise fra barn på jobb. Jeg skrev at hun fikk kritikk for at hun gjorde det. Det er helt unødvendig å kritisere at hun reiser noen timer fra en baby. Da drukner viktige saker i små pirk. Riktig merking av reklame er en viktig sak. Sara Emilie skulle skrive til Forbrukerrådet og undersøke om hun merket riktig. Det er en viktig sak.
Sharpa VinterBerg Skrevet 27. april 2023 #18670 Skrevet 27. april 2023 Om en ikke ønsker debatt rundt mindreårige og foreldres valg om å mate med flaske eller ikke.. Ikke del informasjon om mindreårige og slutt med den kyniske bruken av egne barn i salgskanalene dine, Sara Emilie Tandberg. 12 1
J.. Skrevet 27. april 2023 #18671 Skrevet 27. april 2023 Sharpa VinterBerg skrev (4 minutter siden): Om en ikke ønsker debatt rundt mindreårige og foreldres valg om å mate med flaske eller ikke.. Ikke del informasjon om mindreårige og slutt med den kyniske bruken av egne barn i salgskanalene dine, Sara Emilie Tandberg. Må jo finne på noe å pjatte om for å ha noe å snappe om,så man får ut mest mulig snapper/tjener mest mulig penger.. 11
elskersommer Skrevet 27. april 2023 #18672 Skrevet 27. april 2023 Sharpa VinterBerg skrev (4 minutter siden): Om en ikke ønsker debatt rundt mindreårige og foreldres valg om å mate med flaske eller ikke.. Ikke del informasjon om mindreårige og slutt med den kyniske bruken av egne barn i salgskanalene dine, Sara Emilie Tandberg. Dette kommer hun aldri til og gi seg med. Å jeg må si jeg må berømme fam Nyhus som virkelig har gitt seg med dette. Fra og masseeksponering ene dagen til null dagen etter 21
J.. Skrevet 27. april 2023 #18673 Skrevet 27. april 2023 elskersommer skrev (1 minutt siden): Dette kommer hun aldri til og gi seg med. Å jeg må si jeg må berømme fam Nyhus som virkelig har gitt seg med dette. Fra og masseeksponering ene dagen til null dagen etter Kjempebra gjort,og viser jo nettopp at det ikke er for sent å snu. Tommel opp! 9 1
Hjertestein Skrevet 27. april 2023 #18674 Skrevet 27. april 2023 Nussepus skrev (4 timer siden): Hun i midten er ganske normalt. Alle de andre har nok bmi over 25. Rapportert. Sharpa VinterBerg skrev (4 timer siden): Synes det er du, Anmin92 som fremstår som krenket i innlegget ditt. Du trenger ikke å følge denne tråden om du tar kritikken mot en infleuncer som eksponerer mindreårige og driver med snik reklame for Amicas samt eget merke personlig. På hvilken måte påvirker det deg at bla jeg ønsker at lovverket skal regulere useriøse influensere? Jeg vil at barn skal ha rett til å ikke få privatlivet sitt krenket av mor/far i deres salgskanaler og ha en slutt på dette kroniske bruddet på markedsføringsloven som Tandberg holder på med. Hvordan påvirker dette deg?? 100%🎯 Japp skrev (På 25.4.2023 den 21.49): Er virkelig alle disse store i dine øyne: Kropp er topp og unnskyld språket, men det er faen med unødvendig å kommentere andres kropper som noen gjør i denne tråden. Forkastelig. Ikke rettet mot deg, Japp. Når det er sagt så skulle det vært ennå fler forskjellige kropper, siden Sara er opptatt av å inkludere alle. Skulle vært høye damer, veldig lave damer, kraftige damer og tynne damer. Litt av de aller fleste kroppsfasonger. 1 4
litenstjerne Skrevet 27. april 2023 #18675 Skrevet 27. april 2023 Lurer på hva SE skulle delt på kanalen sin hvis hun ikke kunne snakket om barn, baby og sykdom til barn og alt rundt dem. Tror ikke det hadde vært så mye spennende. Er vel derfor hun deler såpass mye om barna. Det var jo sånn det startet, eksponering av barna og bilder av dem. 10 4
Gresshoppa Skrevet 27. april 2023 #18676 Skrevet 27. april 2023 Bellabellee skrev (3 timer siden): Jeg har måtte ta en pause fra SE. E så lei careless, baby som ikke sover, lite søvn, kaos og Crocs minutt for minutt! Syns d e d samme som går dag ut og dag inn! 😒 syns d va spennende å følge ho før, nå e d bare kjedelig! Jeg følger ingen mammabloggere lengere fordi d e d samme dag ut og dag inn… Til og med «kløne Sara» va mer intr å følge med på enn kor mye en baby sover og driter! Ho mister sikkert flere følgere nå! Jaa, jeg har barn selv!!!! Hun har stått på stedet hvil helt siden hun kjøpte det nye huset og flyttet inn. Litt som Hotel Cæsar - har man gått glipp av noen uker/måneder med episoder, så går det i samme gamle tralten🙈 13 3
Gasellen Skrevet 27. april 2023 #18677 Skrevet 27. april 2023 Jeg håper de damene der fikk bra betalt for å ta på seg de bikiniene der og bli fotografert 🥲 14 2
J.. Skrevet 27. april 2023 #18678 Skrevet 27. april 2023 (endret) Hjertestein skrev (42 minutter siden): Når det er sagt så skulle det vært ennå fler forskjellige kropper, siden Sara er opptatt av å inkludere alle. Skulle vært høye damer, veldig lave damer, kraftige damer og tynne damer. Litt av de aller fleste kroppsfasonger. "Høye" og "kraftige" betyr faktisk det samme som stor/større. Vi sier faktisk det samme her,selv om du ikke ser det selv. Vi kan for all del kalle det "plus size","curvy","kraftig bygd" eller hva enn du vil,det er jo bare en annen måte å si "stor" på. Du er jo til syvende og sist enig i at Careless ikke viser mangfold nettopp fordi modellene alle ser like ut,som jeg har nevnt 100 ganger nå. Har ikke sagt at modellene ikke er fine eller lignende,men at de alle er like og viser én type kropp. Endret 27. april 2023 av J.. 5 4
Sharpa VinterBerg Skrevet 27. april 2023 #18679 Skrevet 27. april 2023 elskersommer skrev (2 timer siden): Dette kommer hun aldri til og gi seg med. Å jeg må si jeg må berømme fam Nyhus som virkelig har gitt seg med dette. Fra og masseeksponering ene dagen til null dagen etter Ja, det trodde jeg ikke ville skje med tanke opptredenen i media og Debatten på nrk. Veldig bra at de sluttet med eksponeringen. 11
Fotballfluen Skrevet 27. april 2023 #18680 Skrevet 27. april 2023 litenstjerne skrev (På 25.4.2023 den 22.04): Jeg vil ikke kalle de store. Men enig at ordet mangfold blir feil. Ser f.eks ikke str Xxs - xs Ingen som bruker den størrelsen vil se bra ut i de bikinitrusene. Monica Nyhus hadde på seg en sånn truse i Camp Culinaris, det er noe av det minst flatterende jeg har sett. Den så altfor stor ut, og så ut som en bleie. Godt mulig at plus size kvinner ser bra ut i disse, men til den prisen finnes det mye i bedre kvalitet og fasong på Change og andre tilsvarende butikker. Synes også at mønstrene er utrolig barnslige og lite classy. 14 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå