Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
J.. skrev (2 minutter siden):

Det tror jeg hun tenker fint lite på,helt ærlig.

Alle per dags dato vet at Internet er et farlig og uegnet sted for barn,alikevel serverer enkelte egne barn på sølvfat.

Regner med at det ikke vil komme en uttalelse om eksponering av mindreårige og farene hun utsetter dem for på Internett. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
sunny12 skrev (36 minutter siden):

Ja, vi er enige der. 

Jeg skjønte det at hu er en selger og at hun ikke bør si sånn men sammenligningen med kiwi er helt bak mål. 

🙂

Skrevet
Malya skrev (6 timer siden):

Er det noe Sara ikke liker hos andre er man i psykisk ubalanse, fittekjerring eller idiot. For å nevne noe.

Når hun selv gjør ting som ikke er helt etter boken, tier hun det ihjel og setter Quinneguiden girlsa på saken. 

J.. skrev (6 timer siden):

Ja det ser vi jo.

J.. skrev (9 minutter siden):

Det der er et ord og en settning jeg aldri har skrevet her inne.

Men go off.

Ok du har ikke skrevet ordet, men er enig i at Quinneguiden girlsa er på saken.

Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (8 minutter siden):

Quinneguid girlsa er ikke noe kritikere har funnet på, men en bekreftelse på det som mange har spekulert i angående kontoer som er knyttet opp mot Tandbergs virke. Spekulasjonene bygger på at tema som blir diskutert her ofte ender opp som innhold i salgskanalene til Sara Emile Tandberg. 

Det er uansett hvordan du vrir og vender på det spekulasjoner og brukerdebatt når enkelte brukere skriver her inne (som ikke er sååå kritiske) og plutselig blir Quinneguiden girlsa skrevet 🙄 Det er jo pga mistanker om at Quinneguiden girlsa er på ferde.

• Nyttig 1
Skrevet
Japp skrev (8 minutter siden):

Det er uansett hvordan du vrir og vender på det spekulasjoner og brukerdebatt når enkelte brukere skriver her inne (som ikke er sååå kritiske) og plutselig blir Quinneguiden girlsa skrevet 🙄 Det er jo pga mistanker om at Quinneguiden girlsa er på ferde.

Det er ikke kritikere som fant opp dette med Quinneguiden og det vet du også meget godt.

• Nyttig 3
Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (4 minutter siden):

Det er ikke kritikere som fant opp dette med Quinneguiden og det vet du også meget godt.

Jeg skriver at det er spekulasjoner og brukerdebatt og lure på hvilke bruker her inne som er Quinneguiden girlsa. Jeg skrev ikke at det var brukere her inne som har funnet på ordet!

• Liker 1
Skrevet
Japp skrev (Akkurat nå):

Jeg skriver at det er spekulasjoner og brukerdebatt og lure på hvilke bruker her inne som er Quinneguiden girlsa. Jeg skrev ikke at det var brukere her inne som har funnet på ordet!

Det er ingen brukere som er nevnt.. Men kanskje det er på tide at Sara kutter ut barneeksponering og brudd på markedsføringsloven. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Japp skrev (1 minutt siden):

Det er ikke spekulasjoner, nei. Det er informasjon gitt av venninnene til Sara. Hvorfor henger du deg så voldsomt opp i det der? Side etter side om noe så uvesentlig. 

Gjest Kattedama
Skrevet
Vinterferie skrev (1 time siden):

Jeg tror Sara Emilie tar konstruktiv kritikk. 

Hun har fått kritikk for å kalle noen idioter, byggeplaner, at hun gikk på jobb og lot baby være hjemme med far, at hun går for lite ut av huset, at hun har for lite ordforråd, at hun er egoistisk og ikke tenker på barna, at hun lyver……og dette er bare siste uken. 

Konstruktiv kritikk drukner i mengden av klager. Når noen skal pirke på absolutt alt, slutter du å høre etter. 

Hun tar ikke konstruktiv kritikk til følge overhodet. Fortsatt manglende reklame merking og villedende markedsføring  på hennes kanaler. 

Gjest Vinterferie
Skrevet
54 minutter siden, Verba said:

Var jo ikke akkurat Kritikk for å dra ut å la baby være sammen med far, det var 1-2 som nevnte det og aller fleste av oss «kritikere» var enige med deg på kommentaren din angående det. 🙂

jeg er enig i at det er mye pirk, og det er synd for det konstruktive drukner. Men det er også masse konstruktivt og reelle spørsmål som mange av oss oppriktig lurer på. Og det er mye som har kommet frem i lyset, og folk etterlyser svar! Min personlige mening er at jeg føler hun ikke tar imot konstruktiv kritikk. Selvfølgelig handler det om hvordan man ordlegger seg, men jeg har ikke sett eller hørt noe som taler for at hun tar det imot skikkelig.

Men så skal det sies at hun legger jo opp til usaklige kommentarer og trolling osv. Hun får jo klikk på det. Influenserverden er veldig avhengig av engasjement, klikk og følgere, og det er sånn de jobber. 

Så fint at du forstår poenget. Det er den totale mengden pirk på småsaker som gjør at de kritikkverdige sakene drukner.  

De fleste av oss tenker at babyen har det helt fint noen timer sammen med far. Men det var noen som kritiserte det også. 

Selvfølgelig legge Sara Emilie opp til engasjement. Ads in storys betaler mer til kontoer med høyt engasjement. 😃 

Skrevet
Lill :) skrev (1 minutt siden):

Hun tar ikke konstruktiv kritikk til følge overhodet. Fortsatt manglende reklame merking og villedende markedsføring  på hennes kanaler. 

Nei, hun kaller kritikere for fittekjerringer og folk som har sommerdekk for idioter som er på veien. Sistnevnt er ikke noe big deal sånn sett, men en må huske på at dette blir kommunisert i en salgskanal. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (4 minutter siden):

Det er ingen brukere som er nevnt.. Men kanskje det er på tide at Sara kutter ut barneeksponering og brudd på markedsføringsloven. 

Haha nei, men det skrives om Quinneguiden girlsa etter at noen av "fansen" har skrevet innlegg her. Men det er sikkert bare tilfeldig 🙄

L0tta skrev (2 minutter siden):

Det er ikke spekulasjoner, nei. Det er informasjon gitt av venninnene til Sara. Hvorfor henger du deg så voldsomt opp i det der? Side etter side om noe så uvesentlig. 

Det er da ikke gitt informasjon om hvilke brukere som er Quinneguiden girlsa. Derfor er det så utrolig teit å nevne at Quinneguiden girlsa er på banen når "fansen" skriver noen innlegg.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Japp skrev (Akkurat nå):

Haha nei, men det skrives om Quinneguiden girlsa etter at noen av "fansen" har skrevet innlegg her. Men det er sikkert bare tilfeldig 🙄

Det er da ikke gitt informasjon om hvilke brukere som er Quinneguiden girlsa. Derfor er det så utrolig teit å nevne at Quinneguiden girlsa er på banen når "fansen" skriver noen innlegg.

Informasjon som ble gitt av Tandbergs venninne..

• Liker 1
  • Nyttig 3
Gjest Vinterferie
Skrevet
3 minutter siden, Lill :) said:

Tenker du på egenreklame? Så noen har skrevet til henne.  Har hun fått svar?  

Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (5 minutter siden):

Informasjon som ble gitt av Tandbergs venninne..

Nå misforstår du med vilje. Det er ikke informert om HVILKE brukere her inne som er Quinneguiden girlsa, forstår du hva jeg mener?

• Liker 3
Gjest Kattedama
Skrevet
Vinterferie skrev (10 minutter siden):

Så fint at du forstår poenget. Det er den totale mengden pirk på småsaker som gjør at de kritikkverdige sakene drukner.  

De fleste av oss tenker at babyen har det helt fint noen timer sammen med far. Men det var noen som kritiserte det også. 

Selvfølgelig legge Sara Emilie opp til engasjement. Ads in storys betaler mer til kontoer med høyt engasjement. 😃 

Flertallet mente at å kritisere SE for barnefri var tullete, så det er irrelevant å bruke det som argument for småsaker som blir kritisert. SE vet veldig godt at denne «egenreklamen» skal merkes, og det føyer seg fint inn i alle de andre løgnene hun serverer. 

Skrevet (endret)
Japp skrev (18 minutter siden):

Nå misforstår du med vilje. Det er ikke informert om HVILKE brukere her inne som er Quinneguiden girlsa, forstår du hva jeg mener?

Tull. Det blei delt minst 1 brukernavn! Av Sara sin venninne. Kor lenge skal du diskutere dette? 

Endret av 0llis
Skrevet
0llis skrev (4 minutter siden):

Tull. Det blei delt minst 1 brukernavn! Av Sara sin venninne. Kor lenge skal du diskutere dette? 

Det har ikke jeg fått med meg, at de delte et brukernavn den kvelden forrige uke. Men da har jeg kanskje tatt feil.

Jeg kan spørre tilbake hvorfor det er så nøye hvem som eventuelt er Quinneguiden girlsa? 

• Nyttig 1
Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (1 time siden):

Quinneguid girlsa er ikke noe kritikere har funnet på, men en bekreftelse på det som mange har spekulert i angående kontoer som er knyttet opp mot Tandbergs virke. Spekulasjonene bygger på at tema som blir diskutert her ofte ender opp som innhold i salgskanalene til Sara Emile Tandberg. 

Nettopp. Trenger ikke være rakettforsker for å skjønne dette med quinneguiden girlsa akkurat🤣

Skrevet
Støgga skrev (5 timer siden):

Føler med alle i Hakadal/Nittedal som har fått over en halvmeter snø😭20230425_153901.thumb.jpg.f899a1d873106719a4c1b05c9a24ae75.jpg

Hvorfor legger hun ut bildet til moren sin...som sitt eget . 🙈

• Liker 2
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...