Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tiara07 skrev (5 minutter siden):

Du er jo idiot hvis du kjører på sommerdekk med dette føret - det er det hun sier… - så her har jo hun helt rett! Handler ikke om å «gjøre narr av andre», men om dumskap som faktisk kan drepe uskyldige! 

Dette ble kommunisert i en reklamekanal… Det går an å ordlegge seg på en bedre måte enn det Sara velger å gjøre. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
sunny12 skrev (6 minutter siden):

Hvordan får du str på careless er 1-2 str større? Ser du nederste tabellen så er stussvidde 88 på xs mens på careless så er den 82-92 på xs? Kan ikke fatte hvordan du får det til å bli 1-2 str større? 

Fordi Careless str xs = 88-92 cm.

KappAhl s = 88-92 cm cm osv.

Alle Careless str overlapper KappAhl sine str,så Careless er faktisk en str større.

Bare å lese videre nedover tabellen å legge sammen selv.

Endret av J..
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (2 minutter siden):

Str 40 er str M hos "alle" kjeder,men buksene til Sara fra Stormberg i XL (str48) passet ikke..

Men Careless truser i str M passer henne.

Det er ganske misvisende str altså..

Det er det egentlig ikke. Jeg har ALDRI fått på meg en stormbergbukse i den største størrelsen og tiltross så får jeg på meg en jeansbukse fra cubus,kappahl i str xl (før graviditet) Alt handler om hvilken form buksene har. Jeg får på meg truse fra kappahl i str L men må nå ha på meg xxl i bukser etter graviditeten. Så er faktisk ikke så misvisende som du skal ha det til. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
sunny12 skrev (Akkurat nå):

Det er det egentlig ikke. Jeg har ALDRI fått på meg en stormbergbukse i den største størrelsen og tiltross så får jeg på meg en jeansbukse fra cubus,kappahl i str xl (før graviditet) Alt handler om hvilken form buksene har. Jeg får på meg truse fra kappahl i str L men må nå ha på meg xxl i bukser etter graviditeten. Så er faktisk ikke så misvisende som du skal ha det til. 

Vesentlig forskjell på truser og jeans,er ikke samme stoff og er ikke laget for samme bruk,kan ikke sammenlignes.

Både Cubus og Lindex har romslige str fordi jeansene deres har veldig mye stretch i seg.

Du kan forsette å si str er helt riktig hos Careless men de er ikke det.

Det viser jo alle tabellene også.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (2 minutter siden):

Fordi Careless str S = 88-92 cm.

KappAhl xs-s = 88-92 cm cm osv.

Alle Careless str overlapper KappAhl sine str,så Careless er faktisk en str større.

Bare å lese videre nedover tabellen å legge sammen selv.

Så du bare hopper over xs i careless som er stussvidde på 81-92? Hvorfor hopper du over det? Målene stemmer jo men du hopper over xs fra careless. Careless har gått utfra ca margin, mye mulig pga stoffet de har. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
sunny12 skrev (Akkurat nå):

Så du bare hopper over xs i careless som er stussvidde på 81-92? Hvorfor hopper du over det? Målene stemmer jo men du hopper over xs fra careless. Careless har gått utfra ca margin, mye mulig pga stoffet de har. 

Jeg har postet kilder på hva jeg sier og mener,som ikke er personlige meninger men tall gitt av produsentene selv.

Snakkes når du gjør det samme.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
pukka skrev (34 minutter siden):

Ordet stussvidde er helt vanlig å bruke. Kappahl bruker det i sin størrelsesguide også og jeg vil ikke si at careless er helt på bærtur i forhold til denne:

Screenshot_20230428_162047_Chrome.thumb.jpg.b112d438df0b668f6dc046ba68fe86a0.jpg.97b8bddb5490af82955946a8b483c00a.jpgScreenshot_20230428-192838.thumb.png.1082052ddbee0543efc9a46a4608380a.png

J... 

Denne holder mer enn nok for meg. Og jeg forholder meg til denne tabellen og regner med at du gjør det samme selv? Og der står xs fra careless er 82-92 og kappahl sin xs er 88. 

Lenge leve hersketeknikk. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Gjest Kattedama
Skrevet
sunny12 skrev (3 minutter siden):

J... 

Denne holder mer enn nok for meg. Og jeg forholder meg til denne tabellen og regner med at du gjør det samme selv? Og der står xs fra careless er 82-92 og kappahl sin xs er 88. 

Det betyr at Careless sine str er mer romslige enn KappAhl sine. 

Skrevet
sunny12 skrev (12 minutter siden):

J... 

hvilke str bruker du i careless da? Når du bruker Xxl i bukser fra andre plasser? 

• Liker 2
Skrevet
J.. skrev (39 minutter siden):

Vesentlig forskjell på truser og jeans,er ikke samme stoff og er ikke laget for samme bruk,kan ikke sammenlignes.

Både Cubus og Lindex har romslige str fordi jeansene deres har veldig mye stretch i seg.

Du kan forsette å si str er helt riktig hos Careless men de er ikke det.

Det viser jo alle tabellene også.

Men du kan sammenligne en stormbergbukse og truse fra careless? Dette blir for dumt. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
supermamz skrev (8 minutter siden):

hvilke str bruker du i careless da? Når du bruker Xxl i bukser fra andre plasser? 

Har ingen bukser fra careless og de selger ingen buske foruten oysjbukse så det kan jeg dessverre ikke svare deg på. 

• Liker 1
Skrevet
Lill :) skrev (19 minutter siden):

Det betyr at Careless sine str er mer romslige enn KappAhl sine. 

Ja, helt klart. Careless har 10 cm margin på xs fra 82-92 mens kappahl sin xs er på 88 så har de litt slingringsmonn men som J... sa at careless str er 1-2 stl større noe som ikke er mulig. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Har dem avlivet hunden?

• Liker 2
  • Hjerte 2
Gjest Kattedama
Skrevet
sunny12 skrev (27 minutter siden):

Ja, helt klart. Careless har 10 cm margin på xs fra 82-92 mens kappahl sin xs er på 88 så har de litt slingringsmonn men som J... sa at careless str er 1-2 stl større noe som ikke er mulig. 

Det stemmer ikke med 2 str, men for noen som ligger i grenseland kan dette bety en str større enn vanlig. Det burde Careless opplyse om på sine nettsider, da de allerede har mottatt mange tilbakemeldinger på det av kunder. I tillegg var det folk som la ut badetøyet på Finn.no fordi str var feil i forhold til vanlige str. Det er vel også diskutert på SE sine salgs kanaler? 

Skrevet

Men ligger det tabell ute på careless for topp/bikinioverdel/bh?  Er den jeg vil se

• Liker 1
Skrevet
elskersommer skrev (7 minutter siden):

Men ligger det tabell ute på careless for topp/bikinioverdel/bh?  Er den jeg vil se

Screenshot_20230428_211538_Chrome.jpg

Skrevet
Verba skrev (3 timer siden):

Dette er en av grunnene til at folk tror du er Sara selv, eller en venn. Du prøver jo her å forsvare noe som blir feil uansett hvordan man vrir og vender på det. Om det egentlig er klær som er lagd for litt større kropper så er det feil at hun fremstiller det som hun gjør. Og om det IKKE er ment som klær for litt større kropper så er det jo uansett feil det hun gjør? 

Hvor leser du egentlig at jeg forsvarer det? Jeg skriver kun at andre merker opererer med rare størrelser også. Jeg har ikke forsvart noe. Jeg har derimot sagt meg enig at dersom det er meningen å være som Zizzi så burde SE selvsagt opplyse om det:

Screenshot_20230428_211703_Chrome.thumb.jpg.224c8e6818ff2f0c180d65e0e5cc454c.jpg

Hvordan kan dette leses som å forsvare henne på noe som helst vis?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
supermamz skrev (3 timer siden):

Men hun må jo gå ut med at hun er klesbutikk til plus size og ikke til jenter/damer som er str xs og s når de drokner i klærne.. Blir jo samme om de går og handler på zizzi, men det jør de ikke for man vet zizzi er til de som har litt mer på kroppen.

Helt enig med deg at det bør komme klarer frem.

• Liker 2
Skrevet
supermamz skrev (51 minutter siden):

Har dem avlivet hunden?

Hadde ikke blitt overrasket

• Liker 7
Skrevet
Lill :) skrev (27 minutter siden):

Det stemmer ikke med 2 str, men for noen som ligger i grenseland kan dette bety en str større enn vanlig. Det burde Careless opplyse om på sine nettsider, da de allerede har mottatt mange tilbakemeldinger på det av kunder. I tillegg var det folk som la ut badetøyet på Finn.no fordi str var feil i forhold til vanlige str. Det er vel også diskutert på SE sine salgs kanaler? 

Ja, det er jeg mener. Stoffet careless bruker er romslig og har mye stretch. Men det står på hjemmesiden til careless på santorini bikini at de er normale i str men står man mellom to str så velger man den minste størrelsen. Og på hvit bh så står det at man bør gå ned 1-2 str enn det man bruker i sportsbh. 

Ja, jeg husker det var noen greier ang dette på snapkanalen hennes. Så vil tro de har endret på seg siden det står inne på nettsiden om den er normal i str eller stor i str så det er bra de har gjort det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...