Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
litenstjerne skrev (Akkurat nå):

Hun som resten av influensere som deler livet sitt må forvente at folk reagerer på det som legges ut. Så kan man som influenser tenke over det man legger ut, forstå at noen vil bli provosert. Det hadde jeg tenkt over hvis jeg var influenser. 

Hva nøyaktig var det som du kjente provoserte deg da?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
cHg skrev (Akkurat nå):

Hva nøyaktig var det som du kjente provoserte deg da?

Det har ikke provosert meg, jeg sa bare at jeg syns det var rart. At andre føler seg provosert kan ikke jeg svare på. Annet enn at det alltid vil være noen som blir provosert eller reagerer på det influensere legger ut. 

• Liker 3
Skrevet
litenstjerne skrev (1 minutt siden):

Det har ikke provosert meg, jeg sa bare at jeg syns det var rart. At andre føler seg provosert kan ikke jeg svare på. Annet enn at det alltid vil være noen som blir provosert eller reagerer på det influensere legger ut. 

Ok, mulig jeg misforsto deg da :) Da endrer jeg på spm mitt.

Hva er det du syns er så rart med at familie hjelper hverandre? 

• Liker 2
Skrevet
cHg skrev (1 minutt siden):

Jeg syns det er merkelig at en voksen person ikke klarer å rydde sitt eget hjem, i alle fall holde orden i huset. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
litenstjerne skrev (Akkurat nå):

Jeg syns det er merkelig at en voksen person ikke klarer å rydde sitt eget hjem, i alle fall holde orden i huset. 

Okei, takk for svar :) 

• Liker 1
Skrevet
litenstjerne skrev (4 minutter siden):

Så dine foreldre hjelper aldri til hos deg? 

• Nyttig 3
Skrevet
Orly skrev (Akkurat nå):

Jeg har allerede svart på det. Nå går det over til brukerdebatt. Jeg har skrevet hva jeg mener om dette. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
litenstjerne skrev (4 minutter siden):

Jeg har allerede svart på det. Nå går det over til brukerdebatt. Jeg har skrevet hva jeg mener om dette. 

Nei jeg er bare oppriktig nysgjerrig ettersom det ikke er vanlig i min omgangskrets eller blant kollegaer, , der hjelper man hverandre sp derfor jeg lurer for det er så fjernt fra min verden. 

Endret av Orly
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
cHg skrev (17 minutter siden):

Dette blir faktisk brukerdebatt. Rapportert

Skrevet
Orly skrev (11 minutter siden):

Rapportert for brukerdebatt.

Skrevet
Orly skrev (13 minutter siden):

Brukerdebatt og irrelevant.

• Liker 4
Skrevet
Verba skrev (4 minutter siden):

Dette blir faktisk brukerdebatt. Rapportert

Ok, var ikke klar over det. Da vet jeg det til neste gang :)

• Hjerte 1
Skrevet
cHg skrev (1 minutt siden):

Ok, var ikke klar over det. Da vet jeg det til neste gang :)

Ja 🙂 Jeg vet selv hvor vanskelig det er å unngå det altså. Man blir ivrig. 

Skrevet
J.. skrev (12 minutter siden):

Brukerdebatt og irrelevant.

Se der ja, stod hurveb klare ,  at noen skriver stygge nedsettende ting er greit, men å stille et spørsmål er ikke greit.? Ikke rart denne tråden har dårlig rykte 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Verba skrev (15 minutter siden):

Rapportert for brukerdebatt.

Javel 

Skrevet
Verba skrev (13 minutter siden):

Ja 🙂 Jeg vet selv hvor vanskelig det er å unngå det altså. Man blir ivrig. 

🥰🥰

Skrevet

Kan noen være snill å sende meg discord-inviten? Jeg har mistet alt inne på discorden min.

• Liker 1
Gjest Kattedama
Skrevet
Orly skrev (3 timer siden):

Akkurat dette er veldig kritikkverdig , å merke riktig bør man klare, men dessverre mange influencere som ikke klarer det 

Ja, det er heller regelen enn unntaket at hun ikke merker reklame. Hver eneste dag. 

Gjest Kattedama
Skrevet
Orly skrev (2 timer siden):

Se der ja, stod hurveb klare ,  at noen skriver stygge nedsettende ting er greit, men å stille et spørsmål er ikke greit.? Ikke rart denne tråden har dårlig rykte 

Nå handler tråden om influenseren SE og ikke om hva brukere på KG gjør/er vant til? Det er jo merkelig at noen velger å bruke at man ikke klarer å hverken vaske eller rydde som en salgspitch eller for å knytte bånd med følgere. 

Skrevet
Lill :) skrev (1 time siden):

Nå handler tråden om influenseren SE og ikke om hva brukere på KG gjør/er vant til? Det er jo merkelig at noen velger å bruke at man ikke klarer å hverken vaske eller rydde som en salgspitch eller for å knytte bånd med følgere. 

Jeg forstår heller ikke hvorfor hun ønsker å fremstille seg på denne måten. Hun er en voksen dame som går og tråkker hjemme hele dagen, men gidder ikke å holde huset sånn noenlunde i orden? At folk reagerer på innholdet hennes er ikke rart i det hele tatt.

• Liker 11
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...