Nussepus Skrevet 1. mars 2023 #15341 Skrevet 1. mars 2023 Vinterferie skrev (9 minutter siden): Jeg følger Sara Emilie på snap hver dag. 😃 Følger du henne på snap? 🤔 Periodevis. Og har fått med meg mange av løgnene hennes ja. 4 1
Gjest Kattedama Skrevet 1. mars 2023 #15342 Skrevet 1. mars 2023 Vinterferie skrev (9 minutter siden): Jeg følger Sara Emilie på snap hver dag. 😃 Følger du henne på snap? 🤔 Kan du dokumentere at SE designet selv? At hun alene har den arbeidsmengden du påstår hun har?
Gjest Vinterferie Skrevet 1. mars 2023 #15343 Skrevet 1. mars 2023 Just now, Juhu25 said: Sara som viser absolutt mye av prøvene og snakker , aldri har jeg sett eller hørt at hun tegner .Har hun vist det ? farge på stoff ja, det er det eneste jeg får inntrykk hun viser. Tråd er jeg litt skeptisk . Knapp ok . Angående ISO fabrikk har jeg hørt litt snakk nå fra henne ettersom hun starta ofte nevne Tyrkia. Men fabrikker tidligere har det vært veldig stille rundt Dette var et fint svar. 😃 Jeg fikk lyst å høre litt mer om det. Jeg sender et spørsmål til Sara Emilie på snap og spør. Det er jo mulig jeg har misforstått noe. Så får vi håpe hun svarer. Det er fabrikken i Tyrkia som har ISO sertifisering. Ikke den i Kina.
Sharpa VinterBerg Skrevet 1. mars 2023 #15344 Skrevet 1. mars 2023 Juhu25 skrev (Akkurat nå): Skjønner ikke hvorfor trenger hun designer hvis hun bare kopierer andre ? Noen må vel tegne, sette sammen tøyet og sy? Denne prosessen viser ikke Sara E hverken på Bloggerne, markedsføringskanalene sine eller andre steder da det hadde blitt henvist til av @Vinterferiesom hevder hun er designer. 5
@ngel Skrevet 1. mars 2023 #15345 Skrevet 1. mars 2023 Sharpa VinterBerg skrev (8 minutter siden): Hun har sagt at hun er hos navngitt designer og hvor hun holder til.. så, nei denne dama kan du stole like mye på som de bærekraftige kjolene fra Amicas. Stoler mer på henne enn en anonym kritiker på et forum. 😉 Hun er en dyktig dame som har fått til mye med Careless, dekket et behov for mange. 👏🏼👏🏼 1
Sharpa VinterBerg Skrevet 1. mars 2023 #15346 Skrevet 1. mars 2023 Vinterferie skrev (Akkurat nå): Dette var et fint svar. 😃 Jeg fikk lyst å høre litt mer om det. Jeg sender et spørsmål til Sara Emilie på snap og spør. Det er jo mulig jeg har misforstått noe. Så får vi håpe hun svarer. Det er fabrikken i Tyrkia som har ISO sertifisering. Ikke den i Kina. Hva innebærer denne ISO sertifiseringen og er arbeidsforholdene til arbeiderne bedret? 2
Sharpa VinterBerg Skrevet 1. mars 2023 #15347 Skrevet 1. mars 2023 @ngel skrev (1 minutt siden): Stoler mer på henne enn en anonym kritiker på et forum. 😉 Hun er en dyktig dame som har fått til mye med Careless, dekket et behov for mange. 👏🏼👏🏼 Alle løgnene denne dama har kommet med viser at hun ikke er til å stole på.. 6 1
FruJohansen Skrevet 1. mars 2023 #15348 Skrevet 1. mars 2023 (endret) Vinterferie skrev (23 minutter siden): Bruker hun ikke Elements i Bergen? Men det er ikke Elements som bestemmer hvordan plagget skal se ut. Elements kommer med innspill. Men det er Sara Emilie sin ide, visjon og hun har siste ordet. Dette fortalte Sara Emilie om da hun og Therese var i Bergen. Hun gjorde ikke det i starten, Elements kom inn i bildet senere. Hun var tilknyttet en annen _designer_ før det, og skrøt masse av vedkommende. Hvilken kreativ visjon lå til grunn for pysjen, den som er helt lik en pysj hun hadde vist frem fra før? Endret 1. mars 2023 av FruJohansen Skrivefeil 6 1 5
Orly Skrevet 1. mars 2023 #15349 Skrevet 1. mars 2023 Vinterferie skrev (35 minutter siden): Hun tegner utseende, fra start til produksjon. Hun velger hvilken farge tråd det skal syes med. Og hvilken knapp som skal være med. Sara Emilie sa en gang på snap at hun velger absolutt alt. Jeg har ikke hørt at Sara Emilie har nevnt hvilken ISO standard fabrikken i Tyrkia har. Utrolig Hvor mye du vet, blir stadig overrasket. 1 9
Gjest Kattedama Skrevet 1. mars 2023 #15350 Skrevet 1. mars 2023 @ngel skrev (3 minutter siden): Stoler mer på henne enn en anonym kritiker på et forum. 😉 Hun er en dyktig dame som har fått til mye med Careless, dekket et behov for mange. 👏🏼👏🏼 Hun har fått til mye med Careless. Men å kopiere andre og påstå at det er eget design er ikke bra, det samme gjelder bruk av mindreårig i reklame for produktene fra Careless.
Gjest Kattedama Skrevet 1. mars 2023 #15351 Skrevet 1. mars 2023 Orly skrev (1 minutt siden): Utrolig Hvor mye du vet, blir stadig overrasket. Men har ingen dokumentasjon på noen av påstandene.
@ngel Skrevet 1. mars 2023 #15352 Skrevet 1. mars 2023 Sharpa VinterBerg skrev (1 minutt siden): Alle løgnene denne dama har kommet med viser at hun ikke er til å stole på.. Salgstallene til Careless sier vel litt mer en 20 kritikere på dette forumet. Er vel en god del flere kjøpere. 😊 2
Gjest Juhu25 Skrevet 1. mars 2023 #15353 Skrevet 1. mars 2023 Vinterferie skrev (26 minutter siden): Bruker hun ikke Elements i Bergen? Men det er ikke Elements som bestemmer hvordan plagget skal se ut. Elements kommer med innspill. Men det er Sara Emilie sin ide, visjon og hun har siste ordet. Dette fortalte Sara Emilie om da hun og Therese var i Bergen. Dvs hun forteller og de tegner for henne, velger materiale , tråd , knapper i flere varianter så hun velger hva hun liker og vil ha?
Sharpa VinterBerg Skrevet 1. mars 2023 #15354 Skrevet 1. mars 2023 @ngel skrev (Akkurat nå): Salgstallene til Careless sier vel litt mer en 20 kritikere på dette forumet. Er vel en god del flere kjøpere. 😊 Hva har det med saken å gjøre? Dama har ikke designet noe, hun har kopiert andres verk. 6 2
Sharpa VinterBerg Skrevet 1. mars 2023 #15355 Skrevet 1. mars 2023 Juhu25 skrev (1 minutt siden): Dvs hun forteller og de tegner for henne, velger materiale , tråd , knapper i flere varianter så hun velger hva hun liker og vil ha? Mao, hun kopierer fra andres verk og setter det sammen, eller designer setter det sammen for henne. Kan hun i det hele tatt sy? Har noen sett henne sy? 3 1
@ngel Skrevet 1. mars 2023 #15356 Skrevet 1. mars 2023 Sharpa VinterBerg skrev (Akkurat nå): Hva har det med saken å gjøre? Dama har ikke designet noe, hun har kopiert andres verk. Har aldri sett en bikini som er prikk lik Careless sine. Vil du vise meg dem? 1 2
Sharpa VinterBerg Skrevet 1. mars 2023 #15357 Skrevet 1. mars 2023 @ngel skrev (Akkurat nå): Har aldri sett en bikini som er prikk lik Careless sine. Vil du vise meg dem? Alt som blir «laget» blir ikke designet av Sara, hun kopierer andre.
@ngel Skrevet 1. mars 2023 #15358 Skrevet 1. mars 2023 Sharpa VinterBerg skrev (Akkurat nå): Alt som blir «laget» blir ikke designet av Sara, hun kopierer andre. Kilde? Bevis? 1 2
Sharpa VinterBerg Skrevet 1. mars 2023 #15359 Skrevet 1. mars 2023 @ngel skrev (1 minutt siden): Kilde? Bevis? 3
Gjest Juhu25 Skrevet 1. mars 2023 #15360 Skrevet 1. mars 2023 (endret) @ngel skrev (3 minutter siden): Kilde? Bevis? Har du bevis at hun gjør det? og selveste pysjamas bare se gamle bilder til SE AS .. Bikini se eldre modeller til kappahl Endret 1. mars 2023 av Juhu25
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå