Gjest Malya Skrevet 1. mars 2023 #15381 Skrevet 1. mars 2023 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Mange kjøpere. En del dårlige tilbakemeldinger og. https://no.trustpilot.com/review/careless.no Mange dårlige tilbakemeldinger på Careless sin nettbutikk også. Men der er de fleste dårlige tilbakemeldingene merket med 5 stjerner.
Sharpa VinterBerg Skrevet 1. mars 2023 #15382 Skrevet 1. mars 2023 @ngel skrev (5 minutter siden): Hun er troverdig i forhold til Careless for meg, og det er vel det viktigste for meg. 😊 Digger dama og det hun skaper og alt hun har fått til, det er intet annet enn rått👏🏼👏🏼 Ikke troverdig der heller nei.,. 👏👏 2
@ngel Skrevet 1. mars 2023 #15383 Skrevet 1. mars 2023 Juhu25 skrev (1 minutt siden): Har du spist ferdig japp og ferdig med ferie ? Tror jeg tar en nå med en kopp kaffe Så utrolig morsom😂😂
@ngel Skrevet 1. mars 2023 #15384 Skrevet 1. mars 2023 Sharpa VinterBerg skrev (2 minutter siden): Ikke troverdig der heller nei.,. 👏👏 Din mening, akkurat som jeg har min mening. Alle har vi hver vår fasit, min er ikke mindre riktig enn din😊 1
@ngel Skrevet 1. mars 2023 #15385 Skrevet 1. mars 2023 Malya skrev (5 minutter siden): Mange dårlige tilbakemeldinger på Careless sin nettbutikk også. Men der er de fleste dårlige tilbakemeldingene merket med 5 stjerner. Dama selger unna som hakka møkk, kan ikke være overvekt av misfornøyde kunder da. 1
Hjertestein Skrevet 1. mars 2023 #15386 Skrevet 1. mars 2023 Juhu25 skrev (6 minutter siden): Har du spist ferdig japp og ferdig med ferie ? Tror jeg tar en nå med en kopp kaffe Nja. Ammer mye nå. Ammer, trilletur og Babykos, får litt god tid på tlf da. Vinterferien er enda✌🏼❤️ 2 1 4
Hjertestein Skrevet 1. mars 2023 #15387 Skrevet 1. mars 2023 Malya skrev (8 minutter siden): Mange dårlige tilbakemeldinger på Careless sin nettbutikk også. Men der er de fleste dårlige tilbakemeldingene merket med 5 stjerner. Det gjelder og bylien. Ser på hennes hjemmeside, mange som har negativ tilbakemeldinger, men allikevel 5 stjerner. Gir ikke mening. 4 1
Nussepus Skrevet 1. mars 2023 #15388 Skrevet 1. mars 2023 @ngel skrev (21 minutter siden): Trenger ikke å bevise for deg at jeg stoler på kilden selv. 😊 Men det er egentlig det samme, du kan fint sitte her dag ut og dag inn og kritisere. Sara kan le hele veien til banken uansett👏🏼😊 Le hele veien til banken av å legge ut bilder ekle menn sitter og onanerer til. Må være stolt ja. 2 7
Gjest Juhu25 Skrevet 1. mars 2023 #15389 Skrevet 1. mars 2023 Nussepus skrev (1 minutt siden): Le hele veien til banken av å legge ut bilder ekle menn sitter og onanerer til. Må være stolt ja. Prioritering 💸💸💸
Sharpa VinterBerg Skrevet 1. mars 2023 #15390 Skrevet 1. mars 2023 Hjertestein skrev (3 minutter siden): Det gjelder og bylien. Ser på hennes hjemmeside, mange som har negativ tilbakemeldinger, men allikevel 5 stjerner. Gir ikke mening. Ja, og det gir ikke mening. Juks og fanteri der også. Kan ikke stole på noe som kommer fra Sara E As og Co. 2 1
@ngel Skrevet 1. mars 2023 #15391 Skrevet 1. mars 2023 (endret) Nussepus skrev (6 minutter siden): Le hele veien til banken av å legge ut bilder ekle menn sitter og onanerer til. Må være stolt ja. Jeg snakker utelukkende om Careless. ikke at jeg kan skjønne at det er så mange bilder å onanere etter fra hennes kant. 🤷🏼♀️ Endret 1. mars 2023 av @ngel La til noe 2
Bibbi_ Skrevet 1. mars 2023 #15392 Skrevet 1. mars 2023 @ngel skrev (28 minutter siden): Trenger ikke å bevise for deg at jeg stoler på kilden selv. 😊 Men det er egentlig det samme, du kan fint sitte her dag ut og dag inn og kritisere. Sara kan le hele veien til banken uansett👏🏼😊 Nussepus skrev (6 minutter siden): Le hele veien til banken av å legge ut bilder ekle menn sitter og onanerer til. Må være stolt ja. Hvis jeg må dele alt hun deler, fjaser om, lyver om for å le hele veien til banken trives jeg heller med mindre penger altså. Penger er ikke alt! 3
Gjest Kattedama Skrevet 1. mars 2023 #15393 Skrevet 1. mars 2023 Hjertestein skrev (7 minutter siden): Det gjelder og bylien. Ser på hennes hjemmeside, mange som har negativ tilbakemeldinger, men allikevel 5 stjerner. Gir ikke mening. Det er ganske spesielt. Man bør jo kunne stole på en slik vurdering, allikevel vet man vel at SE selv har lagt inn en positiv vurdering under et annet navn?
FruJohansen Skrevet 1. mars 2023 #15394 Skrevet 1. mars 2023 Vinterferie skrev (Akkurat nå): Jeg kan dessverre ikke svare deg. Jeg kjenner ikke til den andre designeren eller kreativ visjoner for pysjen. Men den kreative prosessen med pysjen er beviselig gjort av noen andre, all den tid Sara har eid en helt likedan som den hun selv puttet inn i brandet sitt. For halvannet år siden la Sara ut en story, der hun sitter i bilen og snakker om at hun skal møte en person, og at, sitat: hun er designeren bak Careless denne sesongen. At hun som medeier i Careless har siste ord i hvordan det ferdige produktet ser ut, og velger ut farger og tekstiler, er noe helt annet enn å designe noe. Designeren er en fagperson, den som kan noe om søm, kvalitet og passform. Det er designeren som rent teknisk tegner plagget. Hvis Sara kunne både tegne og designe et plagg selv, ville hun ikke hatt bruk for en designer som partner. 7 2
Nussepus Skrevet 1. mars 2023 #15395 Skrevet 1. mars 2023 @ngel skrev (1 minutt siden): Jeg snakker utelukkende om Careless. Det selger hun jo gjennom SoMe der det er en salig blanding av halvnaken bedriftseier, fødsel, bæsjebleier, diabetes, eksponering av barn, grining, sutring, klaging, stygg oppkalling av følgere, iblandet reklame. Mao, det hår ikke an å skille disse tingene. Alt er en smørje. Og hun prioriterer heller penger enn sitt ufødte barn. Da det er det som er argumentet for ikke å ta perm. 5
Nussepus Skrevet 1. mars 2023 #15396 Skrevet 1. mars 2023 Bibbi_ skrev (2 minutter siden): Hvis jeg må dele alt hun deler, fjaser om, lyver om for å le hele veien til banken trives jeg heller med mindre penger altså. Penger er ikke alt! Kan ikke bli mer enig!! 3
Bibbi_ Skrevet 1. mars 2023 #15397 Skrevet 1. mars 2023 Juhu25 skrev (18 minutter siden): Har du spist ferdig japp og ferdig med ferie ? Tror jeg tar en nå med en kopp kaffe @ngel skrev (16 minutter siden): Så utrolig morsom😂😂 Haha, at @ngel tok den med en gang uten å ha vært her før var jo morsomt. 😂 Ble en kort ferie, men får håpe Jappen var god. 5
Gjest Juhu25 Skrevet 1. mars 2023 #15398 Skrevet 1. mars 2023 @ngel skrev (3 minutter siden): Jeg snakker utelukkende om Careless. ikke at jeg kan skjønne at det er så mange bilder å onanere etter fra hennes kant. 🤷🏼♀️ Før du går etter brukere med misnøye , og forguder en «influenser» ( som er ok )så les deg først hva samtalene handler om . De fleste kan tjene og klare ting hvis de «inspireres « fra andre sin verk . Nå er lettere være både influenser og «designer» . Bare å snappe seg oftere i alle slags klær
Gjest Juhu25 Skrevet 1. mars 2023 #15399 Skrevet 1. mars 2023 FruJohansen skrev (2 minutter siden): Men den kreative prosessen med pysjen er beviselig gjort av noen andre, all den tid Sara har eid en helt likedan som den hun selv puttet inn i brandet sitt. For halvannet år siden la Sara ut en story, der hun sitter i bilen og snakker om at hun skal møte en person, og at, sitat: hun er designeren bak Careless denne sesongen. At hun som medeier i Careless har siste ord i hvordan det ferdige produktet ser ut, og velger ut farger og tekstiler, er noe helt annet enn å designe noe. Designeren er en fagperson, den som kan noe om søm, kvalitet og passform. Det er designeren som rent teknisk tegner plagget. Hvis Sara kunne både tegne og designe et plagg selv, ville hun ikke hatt bruk for en designer som partner. Akkurat dette
Gjest Juhu25 Skrevet 1. mars 2023 #15400 Skrevet 1. mars 2023 Bibbi_ skrev (2 minutter siden): Haha, at @ngel tok den med en gang uten å ha vært her før var jo morsomt. 😂 Ble en kort ferie, men får håpe Jappen var god. Akkurat 😂😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå