Gjest LudaLi Skrevet 13. februar 2023 #13601 Skrevet 13. februar 2023 Nå er hun igjen ute etter å snakke ned folk som er kritiske til henne og kaller dem gale. Hun har helt klart venner her inne om hun ikke er her selv. De informerer om hva som blir skrevet om henne. Hun har selv valgt å være offentlig. Tåler man ikke det som kommer med den rollen må man bare logge av. Det at hun har fått så mange som ikke liker seg. handler jo om mye om hvordan hun oppfører seg. Skjønner hun ikke det, burde hun finne seg et annet yrke.
HelloMindy Skrevet 13. februar 2023 #13602 Skrevet 13. februar 2023 (endret) Jeg likte godt overgangen fra stakkars meg, og «over til noe annet - nå har jeg sanket nok sympati fra dere, så nå kan dere handle!». Endret 13. februar 2023 av HelloMindy 7 8
Gjest Verba Skrevet 13. februar 2023 #13603 Skrevet 13. februar 2023 (endret) Hjertestein skrev (45 minutter siden): Det har jo aldri blitt sendt noe om dette på nyhetene, utover en henvisning til nettsaken🤷🏻♀️ Slik jeg har forstått det har dette aldri vært en muntlig sak, så du får referere til TV2s sak som er på nett og si hvor det står at advokaten mener at det var en svak sak? Feks siste intervju: Fm har aldri sagt at ånsverkloven er brutt, det var det journalisten i TV2 som spurte om ovenfor advokaten. Når en advokat intervjues slik, må du huske at hen svarer uten å kjenne til saken godt. En advokat som derimot HAR satt seg inn i saken, fm sin advokat, har på sin side sagt at Sara og Reme har brutt både Markedsføringsloven og verkemerkeloven. De har så trukket seg for å unngå søksmål. Tror du virkelig ikke at de da anså at de hadde en svak sak når de først var så påståelige at de hadde all rett til å fortsette å bruke navnet, for så å trekke det? Bare se alt Sara skrev på Instagram-siden til Filiokusmedia. Og siste del: Hva tenker du om at Sara sier at de trakk navnet så fort de ble gjort oppmerksomme på det? Føler du også det stemmer? Kjempe bra at Filiokus er åpen om dette, så folk får øynene opp for slik oppførsel👏🏼 Hvorfor liker du at Salabim er stille om saken? Sara har fremdeles ikke oppklart saken for hennes følgere, hvor hun først informerte om Filiokus Kids. Hvorfor ikke? Flau? Sur på Filiokus som ikke holdt kjeft? Noen som kanskje vet mere om saken enn hva de vil innrømme? 🤷🏻♀️ Endret 13. februar 2023 av Verba
Gjest Verba Skrevet 13. februar 2023 #13604 Skrevet 13. februar 2023 HelloMindy skrev (2 minutter siden): Jeg likte godt overgangen fra stakkars meg, og «over til noe annet - nå har jeg sanket nok sympati fra dere, så nå kan dere handle!». 😂 Kaching vet du 😉
frustrert solabu Skrevet 13. februar 2023 #13605 Skrevet 13. februar 2023 kathyzz skrev (På 8.2.2023 den 19.28): Så det var plutselig Lindex nå 😅 jaja samme det, uansett så er det jammen meg spesielt at akkurat i dag kom det kommentar om at det var tomt for bh i en str, så SE kunne skrive at det var derfor hun ikke brukte careless sin bh 🙈 Nå begynner det å bli tåpelig hvor "tilfeldig" de kommentarene hun får kommer inn, og hun kan forsvare seg uten å innrømme at hun sitter å leser KG 😅 Hjelpes meg for en naiv storfan jeg har vært av henne, og kanskje var det ikke naivt for noen år siden. Jeg virkelig likte henne. Men jeg begynner å bli veldig i tvil på hva det er vi sponser slags bedrifter. Altså, Sara sine ammebher ble utsolgt, det ventes inn nytt parti. Når hu fikk testene å dette her så var ikke dama gravid, å babyen er ikke planlagt, så hvorfor i all verden skulle hun hatt alle størrelser hjemme hos seg selv når det der og da faktisk var M hun brukte? Å nå skal dere slakte henne fordi puppene og livvidden har økt, så hennes egen bh er for liten. Å slakte henne enda mer fordi hu syns at stroppene er ubehagelige som mange andre av oss også synes. Dere er ganske så utrolige. Aldri er noe godt nok. Syns Sara fortjener skryt jeg, for det første så har hu laga bikinier og bh som er knallgode, som både vi som er operert brystkreft kan bruke uten at hele jævla skuldrene å nakken blir "drept" pga vekta som løspuppen/protesen har, pluss for at bh'en har ganske ok pris, i forhold til protesebh'ene som er drit dyre, sånn ca fra 800 og opp om en ikke finner på tilbud. Ikke rart folk sliter så mye psykisk i dag.. Skulle ønske vi kunne gått tilbake i tid, til før internett.. Folk var så sykt mye hyggeligere da. 8 3
Gjest Verba Skrevet 13. februar 2023 #13606 Skrevet 13. februar 2023 (endret) frustrert solabu skrev (3 minutter siden): Altså, Sara sine ammebher ble utsolgt, det ventes inn nytt parti. Når hu fikk testene å dette her så var ikke dama gravid, å babyen er ikke planlagt, så hvorfor i all verden skulle hun hatt alle størrelser hjemme hos seg selv når det der og da faktisk var M hun brukte? Å nå skal dere slakte henne fordi puppene og livvidden har økt, så hennes egen bh er for liten. Å slakte henne enda mer fordi hu syns at stroppene er ubehagelige som mange andre av oss også synes. Dere er ganske så utrolige. Aldri er noe godt nok. Syns Sara fortjener skryt jeg, for det første så har hu laga bikinier og bh som er knallgode, som både vi som er operert brystkreft kan bruke uten at hele jævla skuldrene å nakken blir "drept" pga vekta som løspuppen/protesen har, pluss for at bh'en har ganske ok pris, i forhold til protesebh'ene som er drit dyre, sånn ca fra 800 og opp om en ikke finner på tilbud. Ikke rart folk sliter så mye psykisk i dag.. Skulle ønske vi kunne gått tilbake i tid, til før internett.. Folk var så sykt mye hyggeligere da. Ingen som har klaget på BH-ene til henne. Vi er jo alle veldig enige i at Careless gjør det veldig bra! 🙂 kjempebra at Careless eksisterer. Det vi ikke liker er måten hun nedsnakker andre folk sine merker på, for å fremheve sitt eget merke. Endret 13. februar 2023 av Verba
frustrert solabu Skrevet 13. februar 2023 #13607 Skrevet 13. februar 2023 Verba skrev (19 minutter siden): Ingen som har klaget på BH-ene til henne. Vi er jo alle veldig enige i at Careless gjør det veldig bra! 🙂 kjempebra at Careless eksisterer. Det vi ikke liker er måten hun nedsnakker andre folk sine merker på, for å fremheve sitt eget merke. Men Lindex sine er jo dritt.. så smale stropper at de er vonde. Hu slakter det ikke, sier det bare akkurat som det er. Det er stor forskjell. Hu syns stroppene er dårlige. Så enkelt. 3
Gjest Verba Skrevet 13. februar 2023 #13608 Skrevet 13. februar 2023 frustrert solabu skrev (1 minutt siden): Men Lindex sine er jo dritt.. så smale stropper at de er vonde. Hu slakter det ikke, sier det bare akkurat som det er. Det er stor forskjell. Hu syns stroppene er dårlige. Så enkelt. Det kan godt være det, men det passer seg bare ikke at hun nedsnakker et annet merke på en bedriftskanal når hun selv produserer undertøy.
kathyzz Skrevet 13. februar 2023 #13609 Skrevet 13. februar 2023 frustrert solabu skrev (19 minutter siden): Altså, Sara sine ammebher ble utsolgt, det ventes inn nytt parti. Når hu fikk testene å dette her så var ikke dama gravid, å babyen er ikke planlagt, så hvorfor i all verden skulle hun hatt alle størrelser hjemme hos seg selv når det der og da faktisk var M hun brukte? Å nå skal dere slakte henne fordi puppene og livvidden har økt, så hennes egen bh er for liten. Å slakte henne enda mer fordi hu syns at stroppene er ubehagelige som mange andre av oss også synes. Dere er ganske så utrolige. Aldri er noe godt nok. Syns Sara fortjener skryt jeg, for det første så har hu laga bikinier og bh som er knallgode, som både vi som er operert brystkreft kan bruke uten at hele jævla skuldrene å nakken blir "drept" pga vekta som løspuppen/protesen har, pluss for at bh'en har ganske ok pris, i forhold til protesebh'ene som er drit dyre, sånn ca fra 800 og opp om en ikke finner på tilbud. Ikke rart folk sliter så mye psykisk i dag.. Skulle ønske vi kunne gått tilbake i tid, til før internett.. Folk var så sykt mye hyggeligere da. I alle dager nå får du roe ned 😳 pårop ikke meg ansvarlig for andres psykiske helse...! Jeg har flere ganger i denne tråden skrytt av careless. Fordi det er et AS hun har lagt hjertet sitt fullt i. Hun sto derimot å tok med seg masse bh hjem i forskjellig str. Fordi som hun selv sa i den storyen. Hun hadde gått opp en del i de andre svangerskapene. Og visste ikke selv hvilken str hun kommer til å ende opp med. Med oppfordring at vi forbrukere skulle følge på å bestille. Kom ikke her forbanna å sleng meg under bussen uten å ha lest alt. Jeg har selv sagt jeg er imponert over careless. Hun har virkelig fått det til. Bare at det er synd hun klager på en bh hun har fått spons for å reklamere for tidligere, for så å fremdeles bruke den dagen etterpå. Og vipps for noen få dager siden passet plutselig careless bh hennes igjen. Lest her inne kanskje 🤦🏻♀️ rart at det ikke går ann å snakke/diskutere uten at noen må tro det går på både kropp/psykisk helse... Mobbing og hva enn. Kutt nå ut. 3 5
J.. Skrevet 13. februar 2023 #13610 Skrevet 13. februar 2023 Verba skrev (4 minutter siden): Det kan godt være det, men det passer seg bare ikke at hun nedsnakker et annet merke på en bedriftskanal når hun selv produserer undertøy. Nettopp dette hun gjorde om The Well også. Ida Wulff var også på (ikke sponset) opphold nå nettopp,hvorpå hun påpekte at str deres er "normale" og utvalget er godt,i motsettning til brannfakkelen SE prøvde seg på,men som sloknet fortere enn alt annet. 2 1 6
Gjest Juhu25 Skrevet 13. februar 2023 #13611 Skrevet 13. februar 2023 Vinterferie skrev (2 timer siden): Så hyggelig at du spør. Innlegget du refererer til var jeg som svarte på et spørsmål her på KV. Jeg gjentok det jeg så på nyhetene. Det var et intervju med en advokat om logo likheter og likelydende navn. Det var advokaten som sa at Filiokus Media ikke hadde en kjempesterk sak siden logoen var gammel og ukjent for de fleste. Advokat avviste at åndsverkloven var brutt. Advokaten snakket om hvilke kriterier som måtte oppfylles for å være i strid med markedsføringsloven. Jeg oppfattet at advokaten mente Filiokus media hadde en tynn sak. Jeg avsluttet innlegge med å skrive at jeg hadde sett det på nyhetene og gjengitt inneholdte slik jeg oppfattet artikkelen. Etter dette innlegget har jeg fått mye pes. Folk har oppfattet at det var mine meninger og påstander. Det er det ikke. Jeg har ikke engasjert meg noe særlig i saken og har ingen sterk mening. Jeg kjenner ikke til detaljene i saken. Jeg synes både Filiokus Media og Sara Emiles samtale på Instagram var meget uproff. Jeg synes det er uproft av Filiokus media å publisere deler av mitt KV innlegg på sin Instagram story. Jeg liker at Salabim er stille om saken. Jeg håper de ordner opp internt. Vi må huske på at det i enhver sak er 3 sider. Det er Filiokus Media sin side. Det er Salabim sin side. Også det er sannheten. Det ble et langt svar. Fikk du svar på det du lurte på? 🙂 hvilken nyheter ? Tv eller aviser ?
Gjest Verba Skrevet 13. februar 2023 #13612 Skrevet 13. februar 2023 J.. skrev (2 minutter siden): Nettopp dette hun gjorde om The Well også. Ida Wulff var også på (ikke sponset) opphold nå nettopp,hvorpå hun påpekte at str deres er "normale" og utvalget er godt,i motsettning til brannfakkelen SE prøvde seg på,men som sloknet fortere enn alt annet. Ja, er ganske utrolig hvordan hun skal svartmale andre for å fremheve seg selv.
Hjertestein Skrevet 13. februar 2023 #13613 Skrevet 13. februar 2023 frustrert solabu skrev (11 minutter siden): Men Lindex sine er jo dritt.. så smale stropper at de er vonde. Hu slakter det ikke, sier det bare akkurat som det er. Det er stor forskjell. Hu syns stroppene er dårlige. Så enkelt. Og vi slakter ikke Sara. Vi sier som det er. 2 6
kathyzz Skrevet 13. februar 2023 #13614 Skrevet 13. februar 2023 J.. skrev (2 minutter siden): Nettopp dette hun gjorde om The Well også. Ida Wulff var også på (ikke sponset) opphold nå nettopp,hvorpå hun påpekte at str deres er "normale" og utvalget er godt,i motsettning til brannfakkelen SE prøvde seg på,men som sloknet fortere enn alt annet. Mener jeg leste en kommentar om at de hadde tatt kritikken hennes stille til seg i ettertid og fikk inn flere str. Gjerne korriger meg om jeg tar feil. Bare mener jeg har lest det et sted. Om det var her eller på instagram kan jeg ikke tørre gjette på. 1
kathyzz Skrevet 13. februar 2023 #13615 Skrevet 13. februar 2023 frustrert solabu skrev (13 minutter siden): Men Lindex sine er jo dritt.. så smale stropper at de er vonde. Hu slakter det ikke, sier det bare akkurat som det er. Det er stor forskjell. Hu syns stroppene er dårlige. Så enkelt. Nå var det kappahl sin sorte ammebh hun hadde på seg da jeg reagerte på det. Ikke Lindex. Den hadde hun på seg på et annet tidspunkt. Hvordan Lindex sine er kan jeg ikke si noe om. Kappahl har ihvertfall ikke støtte nok for oss med større bryst. Nå har jeg faktisk fått prøve en careless bh av ei som ikke kunne amme alikevell. For meg passet den ikke over skulder eller i byste da det ble klam pupp 🙈 men jeg kan absolutt se for meg at den passer mange! Tror det er en super bh for den riktige kroppsfasongen og bryst. Bra vi ikke alle liker det samme 👍 2 1
J.. Skrevet 13. februar 2023 #13616 Skrevet 13. februar 2023 (endret) kathyzz skrev (13 minutter siden): Mener jeg leste en kommentar om at de hadde tatt kritikken hennes stille til seg i ettertid og fikk inn flere str. Gjerne korriger meg om jeg tar feil. Bare mener jeg har lest det et sted. Om det var her eller på instagram kan jeg ikke tørre gjette på. Googlet SE vs The Well saken nå,og da hun var der hadde de samme utvalg i badetøy og størrelser som når Ida var der i/før helgen. La meg legge til - SE sier at det beste alternativet på The Well for hennes kroppstype var badedrakten men selv denne var ikke egentlig passende på hennes kroppstype. Idag sier hun at Careless skal lansere badedrakter. Så å tro dette var noe annet enn et sleivspark for å hevde seg,er naivt. Endret 13. februar 2023 av J.. 4 8
J.. Skrevet 13. februar 2023 #13617 Skrevet 13. februar 2023 Tror nok helst The Well badetøyet plaget SE i så måte at hun normalt sett er ca 80-90 kg og derfor ikke en "normal" str M,som hun er i eget merke (Careless). For å understreke,det er ikke noe galt i hvordan hun ser ut eller vekt/kroppsfasong,men hun er ikke en M i noen annen butikk enn sin egen,som jo også er misvisende for alle,egentlig. *igjen,dette er ikke ment sånn eller slik om vekten/utseende,men er rart å bli overrasket over å måtte inn i en mer realistisk str i andre merker/butikker. Spiller vel egentlig ingen rolle hva som står på lappen,så lenge det passer. 2 8
Gjest Juhu25 Skrevet 13. februar 2023 #13618 Skrevet 13. februar 2023 Tror flere burde høre når SE AS snakker og hva hun snakker om, hvordan hun formidler ut til følgere og kikkere . Og før enkelte bare kaster seg her og «angriper « hverandre sine tanker og ord og hva de har fått med seg burde de også gå tilbake og lese seg litt hvorfor det har blitt tema . Hva har enkelte skrevet og hvorfor . Gode debatter blir ødelagte . Lov å være enig og uenig men ha en fin tone 😊
J.. Skrevet 13. februar 2023 #13619 Skrevet 13. februar 2023 (endret) Juhu25 skrev (6 minutter siden): .... hvordan hun formidler ut til følgere og kikkere . Ja feks om hvordan hun ikke gidder gi "freepass" til nett trollene for å "sladre" om ting hun forteller helt åpent om selv,men fordi de ikke følger IGen hennes,har hun ikke bra tall å vise til samarbeidspartnere. Hun kan der imot vise til å ha mistet ca 38K følgere på under 3 uker da. Så idag ble IGen "privat" for å høyne følgertallene. Så klart gjemt bak at "hun skal skjerme seg i en sårbar situasjon." Men om jeg trykker følg på hennes IG nå,kan jeg jo teknisk sett bare gjøre det for å skrive om det hun deler der,her eller på Jodel feks. Alt man poster kan og kommer til å bli delt videre av en eller annen,den eneste "kontrollen" hun oppnår er økt følgertall. Endret 13. februar 2023 av J.. 7 7
Gjest LudaLi Skrevet 13. februar 2023 #13620 Skrevet 13. februar 2023 (endret) J.. skrev (37 minutter siden): Nettopp dette hun gjorde om The Well også. Ida Wulff var også på (ikke sponset) opphold nå nettopp,hvorpå hun påpekte at str deres er "normale" og utvalget er godt,i motsettning til brannfakkelen SE prøvde seg på,men som sloknet fortere enn alt annet. Det fremgangsmåten til frk Tanberg som blir feil. Hun snakker veldig mange ned og kritiserer alle andre for så å fremme sitt eget. Hun påstår hun har så høy kompetanse på markedsføring😅 Endret 13. februar 2023 av Mamak
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå