Gjest Verba Skrevet 12. februar 2023 #13501 Skrevet 12. februar 2023 Fryktelig stille innpå her siden tråden ble stengt sist gang 🤔🤔
Minombre Skrevet 12. februar 2023 #13502 Skrevet 12. februar 2023 Verba skrev (1 time siden): Fryktelig stille innpå her siden tråden ble stengt sist gang 🤔🤔 Er jo ikke så mye nytt som skjer da 😄 Føler jeg har sett samme snap hver dag i flere uker nå, egentlig. Magebilder, kynnere og spekulasjoner om når fødselen starter. Begrenset hvor mye det er å diskutere 🤭 8 9
Gjest Sprite Skrevet 12. februar 2023 #13503 Skrevet 12. februar 2023 Hvorfor sier hun at hun har 2 cm åpning på den snutten? Hun sa 1 cm uten forandring sist hun var hos jm
Gjest Snøblind Skrevet 12. februar 2023 #13504 Skrevet 12. februar 2023 Sprite skrev (24 minutter siden): Hvorfor sier hun at hun har 2 cm åpning på den snutten? Hun sa 1 cm uten forandring sist hun var hos jm Lyger man ofte er det vanskelig å huske hva man sier. Ikke første gang det går litt i surr der i gården 🤷♀️
Gjest Sprite Skrevet 12. februar 2023 #13505 Skrevet 12. februar 2023 Snøblind skrev (14 minutter siden): Lyger man ofte er det vanskelig å huske hva man sier. Ikke første gang det går litt i surr der i gården 🤷♀️ Fy f 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Gjest Verba Skrevet 12. februar 2023 #13506 Skrevet 12. februar 2023 (endret) Jeg så at filiokus har giveaway sammen med noen som også driver nettbutikk. My1ofNorway. Men ser dere hva jeg ser? Jeg synes disse er ekstremt like da.. Endret 12. februar 2023 av Verba
Sharpa VinterBerg Skrevet 12. februar 2023 #13507 Skrevet 12. februar 2023 Verba skrev (10 minutter siden): Eeeehm, dere? Jeg så at filiokus har giveaway sammen med noen som også driver nettbutikk. My1ofNorway. Men ser dere hva jeg ser? Jeg synes disse er ekstremt like da.. Oi, ikke nå igjen vel? Når skal denne dama lære?? 5
Gjest Verba Skrevet 12. februar 2023 #13508 Skrevet 12. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (5 minutter siden): Oi, ikke nå igjen vel? Når skal denne dama lære?? Men var det ikke noe om dette innpå her når Sara først gikk ut å fortalte om «sin Filiokus»?
Makr24 Skrevet 12. februar 2023 #13509 Skrevet 12. februar 2023 Verba skrev (17 minutter siden): Eeeehm, dere? Jeg så at filiokus har giveaway sammen med noen som også driver nettbutikk. My1ofNorway. Men ser dere hva jeg ser? Jeg synes disse er ekstremt like da.. Omtrent alle silikonsmekker, kopper, fat osv til baby er identisk. Det er ikke nyskapende uansett hvem som lager🤷🏼♀️ 4 4
Hjertestein Skrevet 12. februar 2023 #13510 Skrevet 12. februar 2023 Verba skrev (15 minutter siden): Eeeehm, dere? Jeg så at filiokus har giveaway sammen med noen som også driver nettbutikk. My1ofNorway. Men ser dere hva jeg ser? Jeg synes disse er ekstremt like da.. Wow!! Jeg følger faktisk my1ofnorway og jeg kjøpte vår første smokkelenke eller hva det heter der og vis jeg ikke husker feil så hadde Sara samarbeid med de. Var på den tiden jeg fikk øye på Sara og da hun var den jenta mange savner idag. Godt mulig jeg blander, er jo mange smokkelenker😂 Jeg må sjekke litt.. 2 2
Sharpa VinterBerg Skrevet 12. februar 2023 #13511 Skrevet 12. februar 2023 Verba skrev (5 minutter siden): Men var det ikke noe om dette innpå her når Sara først gikk ut å fortalte om «sin Filiokus»? Det kan godt hende ja. Husker ikke helt da det har vært så mye skandaler rundt Tandberg. 1
supermamz Skrevet 12. februar 2023 #13512 Skrevet 12. februar 2023 Verba skrev (12 minutter siden): Men var det ikke noe om dette innpå her når Sara først gikk ut å fortalte om «sin Filiokus»? jo, jeg reagerte på det når hun presenterte filiokus kids (salabim) før jul🙈 De er utrolig like! Værste av alt er at Sara har vært ambassadør for merket🤣🙈 Slik jeg fant produktene når jeg gikk gravid😳 Det slutter aldri med den dama🙈 5
Sharpa VinterBerg Skrevet 12. februar 2023 #13513 Skrevet 12. februar 2023 Makr24 skrev (12 minutter siden): Omtrent alle silikonsmekker, kopper, fat osv til baby er identisk. Det er ikke nyskapende uansett hvem som lager🤷🏼♀️ Ser du hullene i smekkene til salabim og No1, vil du se at de er identiske. Tandberg har bestilt samme type produkt og selger det som nyhet i sin butikk. Noe forteller meg at disse er laget i Kina og er ikke bærekraftige. 4 3
Gjest Verba Skrevet 12. februar 2023 #13514 Skrevet 12. februar 2023 Makr24 skrev (13 minutter siden): Omtrent alle silikonsmekker, kopper, fat osv til baby er identisk. Det er ikke nyskapende uansett hvem som lager🤷🏼♀️ Altså jeg syns faktisk Salabim og My1 sine er mere lik hverandre, enn de du la frem bilde av. Ser jo bare på hullene til Salabim og my1. jeg ser poenget ditt altså, men hvorfor oppfører Salabim seg som om det er «GROUNDBREAKING News» det de kommer med? Det er jo ikke det når alle liksom er likedan
Sharpa VinterBerg Skrevet 12. februar 2023 #13515 Skrevet 12. februar 2023 supermamz skrev (1 minutt siden): jo, jeg reagerte på det når hun presenterte filiokus kids (salabim) før jul🙈 De er utrolig like! Værste av alt er at Sara har vært ambassadør for merket🤣🙈 Slik jeg fant produktene når jeg gikk gravid😳 Det slutter aldri med den dama🙈 Har hun en historie med dette virket også?? Kødder du? 3
Hjertestein Skrevet 12. februar 2023 #13516 Skrevet 12. februar 2023 supermamz skrev (5 minutter siden): jo, jeg reagerte på det når hun presenterte filiokus kids (salabim) før jul🙈 De er utrolig like! Værste av alt er at Sara har vært ambassadør for merket🤣🙈 Slik jeg fant produktene når jeg gikk gravid😳 Det slutter aldri med den dama🙈 Ja, stemmer det. Fant dette... Hva i alle dager? 2 3
Gjest Verba Skrevet 12. februar 2023 #13517 Skrevet 12. februar 2023 supermamz skrev (3 minutter siden): jo, jeg reagerte på det når hun presenterte filiokus kids (salabim) før jul🙈 De er utrolig like! Værste av alt er at Sara har vært ambassadør for merket🤣🙈 Slik jeg fant produktene når jeg gikk gravid😳 Det slutter aldri med den dama🙈 Har hun?? Hvordan kan hun da være så stolt over Salabim? For det første så prøvde de å stjele navnet til Filiokus media, og nå viser det seg at hun har stjelt designet til et lite firma hun har vært ambassadør for? Eller ikke HUN da, ( rett skal være rett ) men babybanden. Men Sara som kanskje har vært ambassadør måtte jo ha kjent igjen de tingene fra My1?
Gjest Verba Skrevet 12. februar 2023 #13518 Skrevet 12. februar 2023 Hjertestein skrev (Akkurat nå): Ja, stemmer det. Fant dette... Hva i alle dager? Nei altså.. 😨 Btw, dritbra at du sladda baby ❤️
supermamz Skrevet 12. februar 2023 #13519 Skrevet 12. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (3 minutter siden): Har hun en historie med dette virket også?? Kødder du? ja hun fikk sponset produkter tilbake i 2018, babyboks hadde samarbeid med My1 også nå i nyere tid😅 5 1
Sharpa VinterBerg Skrevet 12. februar 2023 #13520 Skrevet 12. februar 2023 Hjertestein skrev (Akkurat nå): Ja, stemmer det. Fant dette... Hva i alle dager? Ja, dette er litt av en gründer og designer. 5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå