Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Makr24 skrev (10 minutter siden):

Siterte den fordi det var et svar til meg på en tidligere kommentar. Og har fortsatt ikke sagt noe i mot dette. Har bare tilføyet at styreleder også burde komme på banen.

Det er i styreleders favør å være rolig, ikke si noe. 

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Sharpa VinterBerg skrev (2 minutter siden):

Det er i styreleders favør å være rolig, ikke si noe. 

Nøyaktig, og da burde jo styreleder kanskje hatt kontroll på "den løse kanonen" og evt lagt seg flat når uhellet var ute🤷🏼‍♀️

Endret av Makr24
  • Nyttig 2
Skrevet
Makr24 skrev (1 minutt siden):

Hele storyen til filiokusmedia burde jo komme frem her hvor de både ansvarliggjør SE, Reme og babybanden. De legger ikke skyld ene og alene på SE og det burde det ikke gjøres her heller. Dette er ufint fra alle tre.

I motsetning til Sara og Co er dette ordentlige gründere som viser hvordan en kan være sårbar, ærlig og personlig uten å henge ut en annen bedriftseier alene. Dette er profesjonelle mennesker.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Her får dere evt lagre eller zoome inn. Men her er alle. Alt i ett bilde, navn er på og det gjelder Sara hvor vi og ser hennes navn😊

25C27895-E663-4056-9659-31866CB89615.jpeg

Endret av Hjertestein
  • Nyttig 14
Skrevet
Makr24 skrev (3 minutter siden):

Nøyaktig, og da burde jo styreleder kanskje hatt kontroll på "den løse kanonen" og evt lagt seg flat når uhellet var ute🤷🏼‍♀️

På hvilken måte da? Frata modem og mobil? Sara har selv valgt å opptre som en løs kanon. Hennes valg og hennes ansvar. 

• Nyttig 2
Skrevet

Nyeste videoen på IG sier Sara hun har 2 cm åpning, men i går sa hun at det ikke hadde skjedd noe endring der nede siden forige jordmortime og at hun fortsatt hadde bare 1 cm åpning. Tror hun lyver så mye at hun ikke husker hva hun sier eller ikke lenger.

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet
Hjertestein skrev (4 minutter siden):

Her får dere evt lagre eller zoome inn. Men her er alle. Alt i ett bilde, navn er på og det gjelder Sara hvor vi og ser hennes navn😊

Litt av en samling. Wall of shame for As.

• Nyttig 9
Skrevet
Hjertestein skrev (5 minutter siden):

Sim salabim så håper jeg at flere øyne åpner seg og ser hvor falsk den damen er... Så bra av Filiokusmedia og gå ut med dette istedefor å være stille! 👏

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (1 time siden):

Utrolig trist at denne saken har påvirket ekteparet Ness og Sivertsen så mye tid, hodebry og penger da Sara E Tandberg og Co er uredelige.

Fy flate, @Sharp75! @pep!  Hva tenker dere om Tandberg og kollegaene hennes nå? Synes ikke dere at det er Tandberg og Co som burde punge ut? Dette er tross alt deres feil. Det er de som har utsatt ekteparet Ness og Sivertsen for denne uretten.

bildet er hentet fra filiokus media sin Instagram. 

C176347C-942F-4D8F-8171-DCDD0CF94D66.png

Jeg har vel aldri sagt at jeg støtter henne i alt hun gjør? Jeg har sagt opptil flere ganger at det jeg er imot er den evinnelige, usaklige kritikken av feks hvordan hun snakker,hva hun spiser,hvor hun skal ha stellebordet,at hun tar paracet osv osv. Gjør man en feil er det beste å legge seg flat,det har hun ikke gjort,dumt av henne..... Ser at de som hadde navnet først har fått en del pes fra følgere av SE, det er enda mer patetisk og unødvendig enn å kritisere usaklig her. 

(På den andre siden,kanskje de får en del positiv oppmerksomhet også. Jeg hadde ikke hørt om dem før,nå har jeg det!) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
kathyzz skrev (25 minutter siden):

Jeg tror du burde gå inn på filiokus media sin Instagram p lese selv hva SE svarte de etter de ble gjort oppmerksom på at de delte navn. Spiller ingen rolle om hun kjøpte seg inn. Måten hennes å svare på var uproff og de skulle ha lagt seg langflate allerede da...

Hjertestein skrev (20 minutter siden):

Jeg kan bare vise her😉 @Sharp75!

Lov å dele, er ett bilde, og navnet vises😊

EB4961C4-3083-41F8-8C7C-B48672EADCF2.png

Har lest og står fremdeles ved det jeg  har svart @Verba Eller er det fremdeles forsvar for dere? 🥴

• Liker 1
Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (11 minutter siden):

I motsetning til Sara og Co er dette ordentlige gründere som viser hvordan en kan være sårbar, ærlig og personlig uten å henge ut en annen bedriftseier alene. Dette er profesjonelle mennesker.

Hvem mener du er profesjonelle mennesker? Jeg har ikke sagt noe negativt om filiokusmedia hvis det var det du trodde. Mente bare at hele instagramstoryen de la ut burde komme frem. Ikke bare et bilde av der de ansvarliggjør SE. 

• Liker 1
Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (13 minutter siden):

På hvilken måte da? Frata modem og mobil? Sara har selv valgt å opptre som en løs kanon. Hennes valg og hennes ansvar. 

Hvordan det gjøres er ett fett, men ledere er der for å nettopp lede bedriften og menneskene i den.

• Nyttig 2
Skrevet
pep skrev (5 minutter siden):

Jeg har vel aldri sagt at jeg støtter henne i alt hun gjør? Jeg har sagt opptil flere ganger at det jeg er imot er den evinnelige, usaklige kritikken av feks hvordan hun snakker,hva hun spiser,hvor hun skal ha stellebordet,at hun tar paracet osv osv. Gjør man en feil er det beste å legge seg flat,det har hun ikke gjort,dumt av henne..... Ser at de som hadde navnet først har fått en del pes fra følgere av SE, det er enda mer patetisk og unødvendig enn å kritisere usaklig her. 

(På den andre siden,kanskje de får en del positiv oppmerksomhet også. Jeg hadde ikke hørt om dem før,nå har jeg det!) 

Du har bla etterlyste en seriøs debatt. Her er den.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Makr24 skrev (2 minutter siden):

Hvem mener du er profesjonelle mennesker? Jeg har ikke sagt noe negativt om filiokusmedia hvis det var det du trodde. Mente bare at hele instagramstoryen de la ut burde komme frem. Ikke bare et bilde av der de ansvarliggjør SE. 

Er jo Sara som gikk til krig mot dem da i deres kommentarfelt. Skjønner godt at de faktisk tar henne. Er også HENNES fantastiske følgere som heier så på henne som sender de ufortjent dritt...

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Hemmeligvenn2.0 skrev (15 minutter siden):

Nyeste videoen på IG sier Sara hun har 2 cm åpning, men i går sa hun at det ikke hadde skjedd noe endring der nede siden forige jordmortime og at hun fortsatt hadde bare 1 cm åpning. Tror hun lyver så mye at hun ikke husker hva hun sier eller ikke lenger.

Ja, akkurat det der la jeg faktisk merke til selv.. hun sa jo igår at det var INGEN NYTT. 

Skrevet
Makr24 skrev (7 minutter siden):

Filiokus er profesjonelle. Sara er ikke det. 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Hemmeligvenn2.0 skrev (2 minutter siden):

Er jo Sara som gikk til krig mot dem da i deres kommentarfelt. Skjønner godt at de faktisk tar henne. Er også HENNES fantastiske følgere som heier så på henne som sender de ufortjent dritt...

Jeg vet ikke helt om jeg blir misforstått her nå. Jeg sier ikke noe negativt om filiokusmedia. Det er ikke negativt at de ansvarliggjør mennesker som faktisk har gjort noe galt. Poenget mitt var at det kun kom frem ett bilde her inne først hvor det virket som de kun ansvarliggjorde SE når de i virkeligheten også la ansvar på Reme og babybanden. Som også var poenget mitt. At flere har ansvar i denne saken.

• Liker 2
Skrevet
pep skrev (10 minutter siden):

Jeg hadde heller ikke hørt om de før, men de har bare økt med 150 nye følgere tror jeg de skrev i den ene posten. Virka som om det var mere hat enn kjærlighet de har mottatt 😔

Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (Akkurat nå):

Filiokus er profesjonelle. Sara er ikke det. 

Og jeg har ikke sagt at filiokusmedia ikke er profesjonelle🤷🏼‍♀️

• Nyttig 1
Skrevet
Hemmeligvenn2.0 skrev (4 minutter siden):

Mobben er ikke kritikere på kg for å si det sånn. 

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...