Gjest Verba Skrevet 10. februar 2023 #13421 Skrevet 10. februar 2023 Makr24 skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke helt om jeg blir misforstått her nå. Jeg sier ikke noe negativt om filiokusmedia. Det er ikke negativt at de ansvarliggjør mennesker som faktisk har gjort noe galt. Poenget mitt var at det kun kom frem ett bilde her inne først hvor det virket som de kun ansvarliggjorde SE når de i virkeligheten også la ansvar på Reme og babybanden. Som også var poenget mitt. At flere har ansvar i denne saken. Jeg skjønner. Men de tar for seg babybanden og han fyren også i de andre scrshotsa
Makr24 Skrevet 10. februar 2023 #13422 Skrevet 10. februar 2023 Verba skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner. Men de tar for seg babybanden og han fyren også i de andre scrshotsa Ja, det ble delt etterpå. Og det er fint. Virket bare som om noen ikke forstod hva jeg mente så begynte å lure på om formuleringen min var helt på jordet😂 1
Plast Skrevet 10. februar 2023 #13423 Skrevet 10. februar 2023 Nå skjønner jeg hvorfor Sara Emilie AS ønsket å føde i dag! 1 11
Gjest LudaLi Skrevet 10. februar 2023 #13424 Skrevet 10. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (1 time siden): Ja, det gjør det. Sjekk story på IG til Filiokus. Leste det nå. Ingenting sjokkerer meg med henne. Høy kompetanse på å kopiere andre er det hun har.
Gjest Verba Skrevet 10. februar 2023 #13425 Skrevet 10. februar 2023 Makr24 skrev (Akkurat nå): Ja, det ble delt etterpå. Og det er fint. Virket bare som om noen ikke forstod hva jeg mente så begynte å lure på om formuleringen min var helt på jordet😂 Jeg snakker for min egen del nå, men jeg blir så vanvittig ivrig, pluss at jeg er vant med å måtte forsvare meg og meningene hele tiden. Vi blir jo kalt troll overalt, å da blir det fort klørne frem. Som sagt, snakker kun for min egen del. Men mange av oss blir virkelig misforstått, å det er mye pga usakligheter der folk snakker om talefeil osv. så blir vi lagt under samme kam, å da er klørne fort fremme altså 😂🙈
Gjest Fru G Skrevet 10. februar 2023 #13426 Skrevet 10. februar 2023 Hemmeligvenn2.0 skrev (20 minutter siden): Sim salabim så håper jeg at flere øyne åpner seg og ser hvor falsk den damen er... Så bra av Filiokusmedia og gå ut med dette istedefor å være stille! 👏 Det er et firma med integriteten i behold i motsetning til…
Gjest Verba Skrevet 10. februar 2023 #13427 Skrevet 10. februar 2023 Plast skrev (2 minutter siden): Nå skjønner jeg hvorfor Sara Emilie AS ønsket å føde i dag! Hahahaha! 😂
Sharpa VinterBerg Skrevet 10. februar 2023 #13428 Skrevet 10. februar 2023 Mamak skrev (2 minutter siden): Leste det nå. Ingenting sjokkerer meg med henne. Høy kompetanse på å kopiere andre er det hun har. Ja, hardt arbeid lønner seg ikke lenger. Sara kopierer andres arbeid. Det er så frekt. 4 1
Hemmeligvenn2.0 Skrevet 10. februar 2023 #13429 Skrevet 10. februar 2023 Plast skrev (5 minutter siden): Nå skjønner jeg hvorfor Sara Emilie AS ønsket å føde i dag! Det skjønner jeg også🤣 2 2
delias Skrevet 10. februar 2023 #13430 Skrevet 10. februar 2023 Makr24 skrev (16 minutter siden): Jeg vet ikke helt om jeg blir misforstått her nå. Jeg sier ikke noe negativt om filiokusmedia. Det er ikke negativt at de ansvarliggjør mennesker som faktisk har gjort noe galt. Poenget mitt var at det kun kom frem ett bilde her inne først hvor det virket som de kun ansvarliggjorde SE når de i virkeligheten også la ansvar på Reme og babybanden. Som også var poenget mitt. At flere har ansvar i denne saken. 👏🏼👏🏼 Folk i denne tråden elsker å pirke på Sara for alt og ingenting, så man kan vel ikke forvente annet her uansett. Skulle tro å snakke ned andre på KG er en betalt jobb for de som ikke har noe bedre å gjøre ved siden av. 1
Sharpa VinterBerg Skrevet 10. februar 2023 #13431 Skrevet 10. februar 2023 delias skrev (1 minutt siden): 👏🏼👏🏼 Folk i denne tråden elsker å pirke på Sara for alt og ingenting, så man kan vel ikke forvente annet her uansett. Skulle tro å snakke ned andre på KG er en betalt jobb for de som ikke har noe bedre å gjøre ved siden av. Denne type innlegg er latterlige. Du kan sjekke IG til Filiokus media og se. Dette er ikke noe små pirk. 4 5
Gjest Verba Skrevet 10. februar 2023 #13432 Skrevet 10. februar 2023 delias skrev (2 minutter siden): 👏🏼👏🏼 Folk i denne tråden elsker å pirke på Sara for alt og ingenting, så man kan vel ikke forvente annet her uansett. Skulle tro å snakke ned andre på KG er en betalt jobb for de som ikke har noe bedre å gjøre ved siden av. Sånne kommentarer jeg tenker på @Makr24..
Gjest Juhu25 Skrevet 10. februar 2023 #13433 Skrevet 10. februar 2023 Plast skrev (15 minutter siden): Nå skjønner jeg hvorfor Sara Emilie AS ønsket å føde i dag! Det kan en lure ja
Gjest Fru G Skrevet 10. februar 2023 #13434 Skrevet 10. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (Akkurat nå): Denne type innlegg er latterlige. Du kan sjekke IG til Filiokus media og se. Dette er ikke noe små pirk. Dette kan jo være en av dem som har spamme ned Insta til FM.
Hemmeligvenn2.0 Skrevet 10. februar 2023 #13435 Skrevet 10. februar 2023 delias skrev (4 minutter siden): 👏🏼👏🏼 Folk i denne tråden elsker å pirke på Sara for alt og ingenting, så man kan vel ikke forvente annet her uansett. Skulle tro å snakke ned andre på KG er en betalt jobb for de som ikke har noe bedre å gjøre ved siden av. Pirk ja... hmm tror ikke du har lest deg så veldig opp..🤔 6 2
Gjest Fru G Skrevet 10. februar 2023 #13436 Skrevet 10. februar 2023 (endret) delias skrev (10 minutter siden): 👏🏼👏🏼 Folk i denne tråden elsker å pirke på Sara for alt og ingenting, så man kan vel ikke forvente annet her uansett. Skulle tro å snakke ned andre på KG er en betalt jobb for de som ikke har noe bedre å gjøre ved siden av. Fjernet. Lot meg rive med. Endret 10. februar 2023 av Fru G
Gjest Verba Skrevet 10. februar 2023 #13437 Skrevet 10. februar 2023 Fru G skrev (3 minutter siden): Fjernet. Lot meg rive med. Lurt.. 🙂 Om vi gir denne typ kommentarer oppmerksomhet så kommer det flere å flere innpå her som ikke har peiling. 😂
elskersommer Skrevet 10. februar 2023 #13438 Skrevet 10. februar 2023 (endret) Plast skrev (3 timer siden): Nå skjønner jeg hvorfor Sara Emilie AS ønsket å føde i dag! Men nå hadde hun ikke tid til og føde før neste mandag.. for i helgen har hun det så travelt og neste uke skal hun ha barna Endret 11. februar 2023 av elskersommer 5
Gjest Verba Skrevet 10. februar 2023 #13439 Skrevet 10. februar 2023 Jeg HÅPA at SaraE faktisk kunne ta opp dette her i SoMe ikveld.. men virker ikke som om hun kommer til å ta det opp. Fryktelig skuffende av henne. 🙄😔
Fjonet Skrevet 10. februar 2023 #13440 Skrevet 10. februar 2023 Jeg har valgt å vise min støtte og mening med å nå like SOME-sidene til Filiokus. Jeg kommer nok til å handle produkter etterhvert som jeg har behov, behov bl.a for barnegave. En konkret nettbutikk er nå ikke aktuell å handle de gavene i. Jeg følger ikke SE i SOME. Fikk med meg kjolene, men blir for dyre. Jeg er ikke i mot å kjøpe kvalitet som varer, støtte gründere, spesielt norske, men jeg ønsker faktisk å da ha produkter som jeg kan bruke lenge, akkurat slike type kjoler har jeg, fra kjedebutikk. Jeg ønsker å ha mer fokus på kvalitet, jeg har ikke enormt god råd, men finne klær som vil holde seg, ikke bare kvalitetsmessig, men stilmessig. Da traff ikke deres kolleksjon meg. Når det i tillegg responderes slik det gjør i diverse kommentarfelt, så vil jeg ikke være med å bidra til den type handel/butikk. Dette er jo selvsagt min egen oppfatning og mening. Jeg har via Rampelyset fått kunnskap om uærlighet fra influensere når det gjelder å fronte egne kolleksjoner. Alle steder med mennesker som diskuterer, vil det være noe usaklig, dette rapporter jeg eller siler bort. Eksempel på kunnskap jeg har fått her på Rampelys, er at jeg skulle handle smykker i gaver. Jeg valgte da den opprinnelige designeren av Monstera-smykke. (om du ikke vet hva jeg mener, så ligger det info i tråden til Belinda Jakobsen, sikkert endel bakover). Jeg føler det er flere som nå følger med, så det at all oppmerksomhet er god oppmerksom mtp inntjening, ikke helt stemmer like bra lengre? Samtidig vet jeg jo at mange følger «blindt» med på mye. Så kanskje flere følger enn av-følger? Og jeg kan ta helt feil her, men ser at andre influensere (tenker her på CBE, står om det i aktuell tråd) har mye mindre samarbeid nå enn før, der det har vært oppførsel mange reager på, flere bruker forbrukermakten sin nå enn før (tror jeg, ser her på rampelys at folk saklig melder ifra til merkevarer dersom det er f.eks eksponering av barn. Jeg har allikevel en tro og oppfattelse av at vi som er kunder (en større andel enn før iallefall) er mer kritiske. Nå har jo endel dårligere økonomi også i samfunnet, det er dyrere. Det vil kanskje influensere som SE og andre med henne, både med egne produkt, men med betalte samarbeid? At flere må tenke seg om før det brukes penger på varer og ting vi ikke må ha, flere tenker å fokusere på buffer og kutte ned forbruk? Noen varegrupper har meldt at tidene er i endring. Kanskje vil influensere merke dette også? Da vil det å ta godt vare på sin kundemasse/følgere være lurt tenker jeg, og er det da å provosere som er det rette, både med eksisterende, men å få nye følgere? Jmf kommentar SE har kommet i i kommentarfelt. Det gjelder forøvrig ikke bare henne, flere har blitt oppfattet som aggressive eller å raskt blokkere på konstruktive spørsmål i sine kanaler. 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå