Makr24 Skrevet 12. februar 2023 #13521 Skrevet 12. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (17 minutter siden): Ser du hullene i smekkene til salabim og No1, vil du se at de er identiske. Tandberg har bestilt samme type produkt og selger det som nyhet i sin butikk. Noe forteller meg at disse er laget i Kina og er ikke bærekraftige. Jeg har ikke sagt noe om det er bærekraftig eller ikke. Men dette var det første som dukket opp etter å Google silikonsmekke, så leter man litt mer finner du garantert andre butikker som fører identiske. Å ta henne på likhet til andre merker som fører like produkter blir i denne forbindelse pirk. 1 1
Gjest Verba Skrevet 12. februar 2023 #13522 Skrevet 12. februar 2023 Makr24 skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke sagt noe om det er bærekraftig eller ikke. Men dette var det første som dukket opp etter å Google silikonsmekke, så leter man litt mer finner du garantert andre butikker som fører identiske. Å ta henne på likhet til andre merker som fører like produkter blir i denne forbindelse pirk. Det synes jeg ikke faktisk. De er PRIKK like. Bortsett fra en logo på smekkene
Makr24 Skrevet 12. februar 2023 #13523 Skrevet 12. februar 2023 Verba skrev (19 minutter siden): Altså jeg syns faktisk Salabim og My1 sine er mere lik hverandre, enn de du la frem bilde av. Ser jo bare på hullene til Salabim og my1. jeg ser poenget ditt altså, men hvorfor oppfører Salabim seg som om det er «GROUNDBREAKING News» det de kommer med? Det er jo ikke det når alle liksom er likedan Nå leitet ikke jeg akkurat etter identiske heller. Dette var det første som dukket opp når jeg søkte silikonsmekker, men leiter jeg litt til finnes det garantert andre merker som fører identiske. Så for meg blir det litt pirk å ta henne på akkurat dette. Føler alle som kommer med slikt reklamerer for det som noe helt nyskapende som ingen har sett før, når det egentlig finnes hundrevis av identiske produkter. Bærekraftig er det i hvert fall ikke når alle produserer det samme, høyt sannsynlig med fabrikk i Kina😅 1
Makr24 Skrevet 12. februar 2023 #13524 Skrevet 12. februar 2023 Verba skrev (4 minutter siden): Det synes jeg ikke faktisk. De er PRIKK like. Bortsett fra en logo på smekkene Rett skal være rett, de er ikke prikk lik. 2 3
Sharpa VinterBerg Skrevet 12. februar 2023 #13525 Skrevet 12. februar 2023 (endret) Makr24 skrev (10 minutter siden): Jeg har ikke sagt noe om det er bærekraftig eller ikke. Men dette var det første som dukket opp etter å Google silikonsmekke, så leter man litt mer finner du garantert andre butikker som fører identiske. Å ta henne på likhet til andre merker som fører like produkter blir i denne forbindelse pirk. De er klin like, identiske og dette er ikke pirk da Tandberg har vært ambassadør for firma. Endret 12. februar 2023 av Sharpa VinterBerg 1
Makr24 Skrevet 12. februar 2023 #13526 Skrevet 12. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (Akkurat nå): De er klin like, identiske og dette er ikke pirk da Tandberg har vært ambassadør for firma. 1 1
Sharpa VinterBerg Skrevet 12. februar 2023 #13527 Skrevet 12. februar 2023 Makr24 skrev (6 minutter siden): Nå leitet ikke jeg akkurat etter identiske heller. Dette var det første som dukket opp når jeg søkte silikonsmekker, men leiter jeg litt til finnes det garantert andre merker som fører identiske. Så for meg blir det litt pirk å ta henne på akkurat dette. Føler alle som kommer med slikt reklamerer for det som noe helt nyskapende som ingen har sett før, når det egentlig finnes hundrevis av identiske produkter. Bærekraftig er det i hvert fall ikke når alle produserer det samme, høyt sannsynlig med fabrikk i Kina😅 Hun har vært ambassadør for virket og nå lanserer hun liksom en nyhet? Kom an, tom du tror ikke på dette. 1 5
Gjest Verba Skrevet 12. februar 2023 #13528 Skrevet 12. februar 2023 Makr24 skrev (2 minutter siden): Nå leitet ikke jeg akkurat etter identiske heller. Dette var det første som dukket opp når jeg søkte silikonsmekker, men leiter jeg litt til finnes det garantert andre merker som fører identiske. Så for meg blir det litt pirk å ta henne på akkurat dette. Føler alle som kommer med slikt reklamerer for det som noe helt nyskapende som ingen har sett før, når det egentlig finnes hundrevis av identiske produkter. Bærekraftig er det i hvert fall ikke når alle produserer det samme, høyt sannsynlig med fabrikk i Kina😅 Tviler på at det er bærekraftig jeg også. Men Salabim reklamerer hvertfall for at de er bærekraftige. jeg synes ikke dette er småpirk. Jeg synes det er ganske spesielt mtp historien som har kommet ut. Troverdigheten er jo ødelagt fullstendig, å jeg synes det er rart at hun vil assosieres med produkter som hun faktisk har reklamert for før. btw, VAR det ikke så bra allikevel det hun har reklamert for før da? Har hun lurt folk fra dag 1? Siden hun nå mener de kommer med kjempebra produkter som i tillegg er bærekraftige.
Sharpa VinterBerg Skrevet 12. februar 2023 #13529 Skrevet 12. februar 2023 (endret) Verba skrev (1 minutt siden): Tviler på at det er bærekraftig jeg også. Men Salabim reklamerer hvertfall for at de er bærekraftige. jeg synes ikke dette er småpirk. Jeg synes det er ganske spesielt mtp historien som har kommet ut. Troverdigheten er jo ødelagt fullstendig, å jeg synes det er rart at hun vil assosieres med produkter som hun faktisk har reklamert for før. btw, VAR det ikke så bra allikevel det hun har reklamert for før da? Har hun lurt folk fra dag 1? Siden hun nå mener de kommer med kjempebra produkter som i tillegg er bærekraftige. Det er ikke bærekraftige produkter. Tandberg lyver om absolutt alt ser det ut som. At hun aldri skal lære! Endret 12. februar 2023 av Sharpa VinterBerg 4
Makr24 Skrevet 12. februar 2023 #13530 Skrevet 12. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (2 minutter siden): Hun har vært ambassadør for virket og nå lanserer hun liksom en nyhet? Kom an, tom du tror ikke på dette. Verba skrev (1 minutt siden): Tviler på at det er bærekraftig jeg også. Men Salabim reklamerer hvertfall for at de er bærekraftige. jeg synes ikke dette er småpirk. Jeg synes det er ganske spesielt mtp historien som har kommet ut. Troverdigheten er jo ødelagt fullstendig, å jeg synes det er rart at hun vil assosieres med produkter som hun faktisk har reklamert for før. btw, VAR det ikke så bra allikevel det hun har reklamert for før da? Har hun lurt folk fra dag 1? Siden hun nå mener de kommer med kjempebra produkter som i tillegg er bærekraftige. Nå var det vel ikke akkurat dette som var diskusjonen. Poenget her var et det ikke var en kopi som dere mente. Selvsagt kan man sette spørsmål ved det. Jeg aner ikke når hun var ambassadør for my1ofnorway eller om my1ofnorway førte disse produktene på den tiden. Da jeg fikk barn førte de kun smokkelenker og vognlenker nemlig. Uansett så har hun vel ikke samarbeid med de nå lenger. My1ofnorway var heller ikke de første til å lansere silikonsmekker, men alle lanserer det som en nyhet. 4
Gjest Verba Skrevet 12. februar 2023 #13531 Skrevet 12. februar 2023 Makr24 skrev (1 minutt siden): Nå var det vel ikke akkurat dette som var diskusjonen. Poenget her var et det ikke var en kopi som dere mente. Selvsagt kan man sette spørsmål ved det. Jeg aner ikke når hun var ambassadør for my1ofnorway eller om my1ofnorway førte disse produktene på den tiden. Da jeg fikk barn førte de kun smokkelenker og vognlenker nemlig. Uansett så har hun vel ikke samarbeid med de nå lenger. My1ofnorway var heller ikke de første til å lansere silikonsmekker, men alle lanserer det som en nyhet. Jeg diskuterer jo ikke BARE dette. Jeg diskuterer hele sulamitten 🙂 jo, de er kopier. Selv om Salabim sine er litt lavere i midten på smekkene så er det jo kopi uansett. Men som sagt så er hele troverdigheten fra henne ødelagt for min del.
supermamz Skrevet 12. februar 2023 #13532 Skrevet 12. februar 2023 Makr24 skrev (14 minutter siden): Nei er ikke samme farge også mangler logoen til My1. Men om My1 hadde vært knappet igjen hae formen vært så og si identiske. Mer er jo ikke bare smekkene da man sikter til... 1 1
Makr24 Skrevet 12. februar 2023 #13533 Skrevet 12. februar 2023 (endret) Verba skrev (2 timer siden): Jeg diskuterer jo ikke BARE dette. Jeg diskuterer hele sulamitten 🙂 jo, de er kopier. Selv om Salabim sine er litt lavere i midten på smekkene så er det jo kopi uansett. Men som sagt så er hele troverdigheten fra henne ødelagt for min del. Ser ut som my1ofnorway lanserte disse produktene i august 2020. Vet ikke når SE var ambassadør, men hun fikk vel siste barn i 2018 eller? Uansett så er det mange som velger å lansere egne babyprodukter etter å ha fått barn selv. Hvor mange er det ikke som selger identiske smokkelenker med navn, identiske matbokser, drikkeflasker, kopper og listen går videre i det uendelige. Endret 12. februar 2023 av Makr24 1 2
pukka Skrevet 12. februar 2023 #13534 Skrevet 12. februar 2023 Og hvem kom først - my1ofNorway eller ebay..? 4 2
Makr24 Skrevet 12. februar 2023 #13535 Skrevet 12. februar 2023 supermamz skrev (9 minutter siden): Nei er ikke samme farge også mangler logoen til My1. Men om My1 hadde vært knappet igjen hae formen vært så og si identiske. Mer er jo ikke bare smekkene da man sikter til... Jeg forstår at det ikke bare er smekkene man sikter til, men søker man etter babyprodukter i silikon så er så og si alt identisk. At det er helt hull i hodet å starte en ny bedrift med slike produkter når det allerede masseproduseres så til de grader er jeg helt enig i. Dette er ikke noe det er behov for mer av. 6
Hjertestein Skrevet 12. februar 2023 #13536 Skrevet 12. februar 2023 Makr24 skrev (19 minutter siden): Nå var det vel ikke akkurat dette som var diskusjonen. Poenget her var et det ikke var en kopi som dere mente. Selvsagt kan man sette spørsmål ved det. Jeg aner ikke når hun var ambassadør for my1ofnorway eller om my1ofnorway førte disse produktene på den tiden. Da jeg fikk barn førte de kun smokkelenker og vognlenker nemlig. Uansett så har hun vel ikke samarbeid med de nå lenger. My1ofnorway var heller ikke de første til å lansere silikonsmekker, men alle lanserer det som en nyhet. Hvorfor skal hun lansere noe nytt og bærekraftig, når det som finnes ikke er nytt eller bærekraftig? 4 1
Makr24 Skrevet 12. februar 2023 #13537 Skrevet 12. februar 2023 Hjertestein skrev (Akkurat nå): Hvorfor skal hun lansere noe nytt og bærekraftig, når det som finnes ikke er nytt eller bærekraftig? Det forstår ikke jeg heller. Viser til kommentaren min over. 2 2
Sharpa VinterBerg Skrevet 12. februar 2023 #13538 Skrevet 12. februar 2023 Makr24 skrev (24 minutter siden): Nå var det vel ikke akkurat dette som var diskusjonen. Poenget her var et det ikke var en kopi som dere mente. Selvsagt kan man sette spørsmål ved det. Jeg aner ikke når hun var ambassadør for my1ofnorway eller om my1ofnorway førte disse produktene på den tiden. Da jeg fikk barn førte de kun smokkelenker og vognlenker nemlig. Uansett så har hun vel ikke samarbeid med de nå lenger. My1ofnorway var heller ikke de første til å lansere silikonsmekker, men alle lanserer det som en nyhet. Det er produkter som hun lanserer som nytt og bærekraftig, det er ikke noen av delene. 4
Gjest Verba Skrevet 12. februar 2023 #13539 Skrevet 12. februar 2023 Ja, jeg ser det selv nå. Men det var eBaybildet som slo meg i hodet da. Jeg bare syntes det var så rart. 😂 Men da kan jo folk bare kjøpe smekkene på eBay da 😂 dritbra business fra SaraE og Co da. Bærekraftig og nytt! Så eBay 😂🙈
Makr24 Skrevet 12. februar 2023 #13540 Skrevet 12. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (5 minutter siden): Det er produkter som hun lanserer som nytt og bærekraftig, det er ikke noen av delene. Det er nytt fordi det er nytt merke. Ikke nytt fordi produktene ikke allerede finnes. Og bærekraftig tviler jeg på at noen av merkene er. My1ofnorway skriver også at produktene er 100% miljøvennlig🤷🏼♀️ 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå